شربت آلبالو

اینو یادتونه؟

مامانم این دفعه تو این بطری های تلقی فرستاده 

زنگ زد و گفت :ببینم اینو دیگه چه جوری میخواین بریزین!



بهترین گزینه ای که به فکرم رسید سوراخ کردنشه

:|

علیرضا آهنی:
۲۴ تیر ۹۷، ۱۴:۰۰

:|||


:|
واران :):
۲۴ تیر ۹۷، ۱۴:۰۱

از کنار سوراخش کن و یه (سَر ) شیر بهش نصب کن مثل کلمن آب :))
https://www.sheypoor.com/کلمن-دو-طبقه-شیشه-ای-33928012.html



:))))
یه درصد فکرکن من اینقد حوصله داشته باشم

ح. شریفی:
۲۴ تیر ۹۷، ۱۴:۰۹

در قوطی رو باز کن :)


ایول 
من فکرمیکردم باید تهشو باز کنم
:)
نیلی ‌:
۲۴ تیر ۹۷، ۱۴:۱۳

شبیهِ قوطی رُب انار ماست :| دلم رُب انار خواست :| من درشو باز می‌کنم برا خوردن تو رو نمی‌دونم.


رب انار با چی میخوری؟
من تهشو
:|
برگ سبز:
۲۴ تیر ۹۷، ۱۵:۰۰

سولام


سولام
:|
مرتضا دِ:
۲۴ تیر ۹۷، ۱۵:۰۵

اینا ترک برمیدارن


عمرش به ۳ روز نمیرسه تو خونه ما
نگران ترک نباش 
:|
پشمآلِ پشمآلو:
۲۴ تیر ۹۷، ۱۵:۱۱

با ماشین از روش رد شو:دی


حیف ماشین ندارم
:|
آقای سر به هوا :):
۲۴ تیر ۹۷، ۱۸:۱۸

بزاریدش رو سر یه نفر بعد با تیروکمان بزنید!


مثلا سر باقر
:)
پسرک تنها:
۲۴ تیر ۹۷، ۲۰:۴۹

بزارش زیر گل


گل؟
کدوم گل
:|
اقای رمانتیک:
۲۴ تیر ۹۷، ۲۲:۱۵

خخخخ


:)
هویجوری:):
۲۴ تیر ۹۷، ۲۳:۱۱

ععه،مام ازین ظرفا داریم:)فک کنم ظرف چای بود:))


چه تفاهمی دختر
:))
آقای مُرَّدَد:
۲۵ تیر ۹۷، ۰۹:۴۱

باز دیر رسیدم . ببین اگر تمومش نکردین، یه پیشنهاد دارم. درِشو یه دور بیشتر از اونی که جا داره بپیچون. دو نفری باید این کارو بکنین. چون اون شصت و ناخنی که من میبینم فکر کنم بعد از حملِ همین بطری کلی قولنج کرده باشه. آره. یه دور بیشتر از حد معمول بچرخون. دو روز نشده کپک میزنه. بعد بفرست برا مامان بگو ما انقدر خلاقیم.


:)))))
دیروز عصر شیشه رو انداختم تو سطل آشغال
همینقد ما ارادت داریم به این بشر
نیلی ‌:
۲۵ تیر ۹۷، ۱۰:۳۸

رب‌انار با چی می‌خورم؟ اصولاً خالی خالی می‌خورم :| ولی یه پیشنهاد ویژه. بریز توی لواشک خونگی تا قشنگ شورِ تُرش بودنو درآری.


خالی
:|
چه جالب
به مامانم بگم
عارفه ...:
۲۵ تیر ۹۷، ۱۱:۲۶

یه ذره واسه من نگه می داشتی؟:/


تو جون بخواه
شربت البالو که چیزی نیست عامو
مرتضا دِ:
۲۵ تیر ۹۷، ۱۲:۱۴

احتمالا این سکانس مربا بده به بابا رو زیاد دارین شما؟


زیاد دچار
زیاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی