اقای دکتر

لیگ باشگاه های جهان بود
ماهم بی پول
قرار بود بریم دانمارک
هزینش زیاد بود
بعد شیهانمون گفت میریم باکو
باکو هزینش زیاد نبود ولی ما نداشتیم
باشگاهای دیگه تونستن اسپانسر بگیرن
ولی ما نتونستیم
بعد گفت میریم هند
گفت حیفه نریم
گفت حیف شد باکو رو از دست دادیم
گفت باید بریم هند
گفت خودم براتون اسپانسر میگیرم
اقای دکتر پاشد اومد باشگاه 

خیلی سر به زیر، خیلی جنتلمن

همه ی مارو دید

باهامون حرف زد
بچه ها ذوق زده بودن
بهش گفتیم تو قلبمون این کار شما برای همیشه میمونه
گفت خوشحاله برای فرهنگ و ورزش میتونه کاری انجام بده
قرار شد اسپانسرمون شه
من اون روز خیلی خوشحال بودم
رفتم مشهد
برگشتم شیهان ناراحت بود
بچه ها عصبی
گفتم چی شد
گفتن اقای دکتر تمام پول سفرامونو میده و حتی اردوهم با هزینه ی خودش میبرتمون فقط باید باهاش باشیم!حالا همه نشد یکی از بچه ها باید باهاش باشه!حتی گفته بود کدوم یکی
شیهانمونم تمام برگه های قرداد رو پرت کرده بود تو صورتشو اومده بود بیرون
این اقای دکتر قبلا اسپانسر چندتا از باشگاه های دیگه هم بوده
کاری به اقای دکتر ندارم
فقط‌ میگم جو زده نشین یهو برین ۵۰تومن میوه و شیرینی بخرین که یه اقای دکتر نامی کوفت کنه که داره میاد اسپانسرتون شه به شرطها و شروطها
هنوز که هنوزِ به هانیه خیره میشمو میگم :هانیه چی میشد به خاطر ما قبول میکردی! دکتر که بود خوش تیپ و خوشگلم که بود پولم که داشت ماهارم که میبرد مسابقات جهانی!
واقعا مفهوم از خود گذشتگی داره از بین میره!متاسفم !
نتیجه:بچه ها هیچوقت به هیشکی نگین کارش تو قلبتون میمونه!ممکنه بمونه ولی یه طور دیگه!
مریم چیکارش میکنه؟!
سیاه و کبودش میکنه
:))
اینم از شعار مسابقات امسالم
بچه ها تورو خدا برای مسابقاتم‌دعا کنید.ممنون

تسنیم ‌‌:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۱:۱۰

واه! دکتر بوده، ولی یه‌کم کم داشته بنده‌خدا، این همه خرج واسه چی؟ چه روش پرهزینه‌ای انتخاب کرده!!!


کم نداشت
بی شعور بود

گفت که ورزش و فرهنگ مقوله های مهمی براش بودن
:))
دغدغه مند بود
پسرک تنها:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۱:۱۱

ب نظرم زمانی قهرمانیت که عاغای دکتر بگیرین له کنین


ما جوانمردانه میزنیم
فقط رو تاتمی
:))
محمد بحری:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۱:۱۱

بی شرف


من؟؟
:))
تسنیم ‌‌:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۱:۴۲

بله، ورزش و فرهنگ براش مهم بودن، میخواسته گند بزنه بهشون :)))


:))
مخصوصا فرهنگ بیشتر براش مهم بود!
مرتضا دِ:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۱:۴۵

خوبی ش اینه که آدمای باعقل مثل شیهان هدف محور نیستن وگرنه دخترای مردم ...


مثل من نیستن
:))
هانیه که سهله همه رو میفرستادم
مرتضا دِ:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۱:۵۳

مرض :|


:)))))
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است عامو
مرتضا دِ:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۲:۰۱

میشناسمت :|
میدونم که شیهان تحت تاثیر تو این برخورد رو کرده


عامو من اصلا نبودم
والا نمیذاشتم همچین خبطی بکنه
:))
دلی دینگ:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۲:۰۷

دکتر بودنش بخوره تو سرش:/
چقدم سر به زیر بود:|مرتیکه ی بووق


تو خیابون ببینش فکرمیکنی چقد مردِ چقد جنتلمنِ
:|
دیوانه ...:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۲:۲۳

گول تو وجودش حتی !!!


:|
گول؟
برگ سبز:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۲:۲۶

عن


:))
همینه
دیوانه ...:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۲:۲۷

دگ نمیشد خودشو نوشت خونواده از اینجا رد میشه حالشون بهم میخوره خب :|
چرا من فک میکنم بخاطر درس یا کار شخصی دیگ , دیگ تو کرمان نیستین ؟!!!


:)))))
نه اتفاقا در حال حاضر تو کوته کرمونم
بهارنارنج :):
۲۶ تیر ۹۷، ۱۳:۱۴

مریم کیییی؟؟عجب بوقی


چه کسی؟
یا چه زمانی؟
:))
اره .از این بوقا زیاده دخترم
بهارنارنج :):
۲۶ تیر ۹۷، ۱۳:۴۱

چه کسی


اقای دکتر
:))
فامیلشو بهت‌میگم
هلما ...:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۳:۴۳

ورزشکار دوست داشته. :|

میگفتی بیشعور برو پرون تازه پول هم میدن بهت :|


:))))))
ولله
نیلی ‌:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۳:۵۵

ما داریم به کجاها می ریم؟ :|
[باقرو بیخیال شماره دکتر چند بود؟]


ناکوجا آباد
:|
برو زیر دوش و به حرفت فکر کن
ویرا بانو:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۳:۵۶

از این آدما زیاد پیدا میشه که پشت القاب دهن پر کن خیلی کارای فرهنگی و حمایتی میکنن!!!


تف بر روانشون
آقای سر به هوا :):
۲۶ تیر ۹۷، ۱۵:۱۴

مرتیکه کرخر:/


به کرخر توهین نشه یه وخ
نسر ین :
۲۶ تیر ۹۷، ۱۵:۳۴

تلخ ترین بخش ماجرا اینجاست که این آقا قبلا اسپانسر چند تا باشگاه دیگه بوده، یعنی چند نفر چنین پیشنهاد احمقانه ای رو پذیرفتن😐


هووم
وقتی حمایت نمیشه ازشون 
وقتی هدف محور باشن
وقتی بهشون توجه نمیکنن
همچین اتفاقاتی عجیب نیست
در واقع عرصه رو برای اونا باز میذارن
واران :):
۲۶ تیر ۹۷، ۱۷:۳۷

مریم چقدر یه اسپانسر میتونه خرج کنه و پول بزاره که یه تیم بره پله های ترقی رو طی کنه ؟
ها ؟!




+


کامنت ها همشون یه طرف پست یه طرف کامنت نسرین یه طرف :|:(


بستگی داره
یکی میگه ۵۰%میده
یکی ۲۰%میده
بیشتر هزینه ما روی سفرای خارجیه
آقای مُرَّدَد:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۷:۳۸

داری میری جایزه بیری بپا بغل مغلت نکنن. اونا بعضیاشون آقان


:)))))))
به جان خودم چند وقته شدیدا به این موضوع فکرمیکنم
ری اکشنم باید چی باشه اون موقع
البته اگه خدا قسمتم کنه اون صحنه رو اینقد جو زده خواهم بود خودم همه رو بغل میکنم ماچشونم میکنم
ولی خوبیش اینه من اصلا جایزه نمیگیرم
حامد سپهر:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۸:۲۳

معنیه خدمت به فرهنگ و ورزش مملکت رو هم فهمیدیم خدارو شکر

خب میتونست واسه این اهداف شومش راههای ارزونتری پیدا کنه نیاز به اینهمه هزینه کردن نبود بیشرف


نمیدونم چرا
واقعا چرا؟

پشمآلِ پشمآلو:
۲۶ تیر ۹۷، ۱۹:۱۶

چقد بی فرهنگ و بی شعور و بی خانواده و کثیف و پست که چون پول داره چون شما نیاز دارید از همچی روش مزخرفی استفاده میکنه
اگه همه چی تموم بود اینجوری با پول دنبال دخترای مردم نمیفتاد
ادم دلش میگیره ازین ادما .. خدا از زمین محوشون کنه


یه نفس عمیق بکش
:|
این ماجرا واسه بعد ماه رمضونه
هضمش برام سخت بود
انگار تو یه شوک بودم
الان در اومدم
هست دیگه
از این مدل آدما هست

بانوچـ ـه:
۲۶ تیر ۹۷، ۲۱:۰۷

متاسفم برای اینکه در جایی زندگی میکنم که این ادم هم زندگی میکنه
براتون آرزوی موفقیت میکنم مریم جان :*


و متاسفانه باید اعلام کنم این آدم فقط این آدم نیست
زیادن زیااااااد بانوچه 
ممنونم عزیزم 
:)
ام شهرآشوب:
۲۷ تیر ۹۷، ۱۰:۰۲

چه رویی داشته!!! همه ی بچه ها؟؟
اشتهاش منو مرد!


آدم عجیبی بود
شیهانمون به شدت ترسیده بود
انگار یه گروه بودن
نمیدونم
زیاد برای ما تعریف‌نکرد مربیم
فرشته ...:
۲۷ تیر ۹۷، ۱۱:۵۷

بخدا نمیدونم چی بگم، دوبار خوندم گفتم شاید من بد متوجه شدم.
بی‌شرفی و نجاست بدجور تو عمق وجود بعضی‌ها نشسته انگار با هیچی هم پاک نمیشه.
تف به ذات بی‌شرفش بیاد، یه ادم چقدر می‌تونه حقیر و پست بشه اخه؟!


فرشته ی عزیزم
دلیلی وجود نداره همه ی آدم ها انسان باشند
و یا همه ی انسان ها آدم
اوصیکم به نفس عمیق دخترم
فرشته ...:
۲۷ تیر ۹۷، ۱۴:۰۴

تو این دنیا بهتره نفس عمیق نکشی بوی گندش خفه‌ات میکنه.


بله بله
اماتو سعی کن این دنیا رو جای بهتری برای موندن بکنی‌فرزندم
جـــــــــــواد عــــــــــــلوی:
۲۷ تیر ۹۷، ۲۱:۰۸

فاسد با روحیه ورزشکاری


غلط کرده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">