از رنجی که بردم...

عاطفه بهم گفت چرااینقد ناراحتی حالا!بیا باهام حرف بزن!فکرکن داری با خودت حرف میزنی،هرچی به ذهنت،هرچی به زبونت میاد بگو
منم هرچی داشتم و نداشتم خالی کردم
اخرش‌میگفت :مریم‌فکر نمیکردم اینقد بی ادب باشی!
پسرخالم وقتی منو دید گفت :عکس تحویل بده جنازه تحویل بگیر!
کسی عکس دختره ی رفسنجونی رو نداره؟!
دکتر بی هوشیم اینقد خوب بود که دلم میخواست بغلش کنم ولی خب متاسفانه اینجا هم اسلام دست و پامو بسته بود،بهم میگفت پس باید خیلی مواظب باشیم که یهو یه کینگیری نخوابونی وسط پامون!
کم مونده بود دستمو بگیره بگه عزیزم گریه نکن،من مواظبتم اون تو!احتمالا اسلام دستوپای اونم بسته بود.
هرچقد این خوب بود دکترم بی اعصاب
از اینا که باید ازش عذرخواهی میکردم اولا مسابقه دادم‌دوما دختره ی رفسنجونی زده تو دماغم !
کوت کوتم کردن(همون سوراخ خودمون)حدود ۵دقیقه دنبال رگ میگشتن خالم میگفت واقعا بی رگی که دوباره میخوای بری مسابقه بدی!
ولی در آخر رگمو پیدا کردن و فهمیدم زیادم بی رگ نیستم.
بهارنارنج اومد پیشم و قبلش بهم پیام داد هوس چیزی نکردم برام بیاره!میخواستم بگم چیپس ،ولی از خودمو باندای روی صورتمو قیافه ی مامانمو خودِ بهارنارنج خجالت کشیدمو نگفتم!
شب عارفه پیشم مونده بود،
اینقد غر زدم که یه "عجب غلط کردم پیش این موندم" خاصی تو چشاش موج میزد
ولیکن اگه خدابازم تخت بیمارستان قسمتم کرد حتما میگم عارفه پیشم بمونه!بسکه پرستار خوبیه!خیلی خوب!صبور،مهربون و نگران!
درحال حاضر دیگه نمیتونم از جمله ی معروفم"چون خوشگلم حتما باید برام میفرستادن؟چون خوشگلم حتما باید دعوتم میکردن؟چون خوشگلم حتما باید جاشو بهم میداد؟چون خوشگلم حتما باید قبول میشدم؟" و اینگونه موارد استفاده کنم!
تو ری کاوری که هنوز به هوشِ به هوش نبودم دست پرستاره رو گرفته بودمو میگفتم :من نمردم؟؟!!!
احتمالا تو دلش گفته:چرا عامو!تو مردی منم فرشته ی عذابتم!
دیشب مامانم برام سوپ درست کرده بود گفت نیم ساعت دیگه خاموش کن زیرشو،یادم‌رفت و ته گرفتن
وقتی برگشت گفتم تاثیر بیهوشی کامله!هیچی نگفت
در واقع تنها فایده ی عملم همین بود!
البته برای دفاع از خودم باید بگم برای عاطفه واژه' خر ' هم فحش رکیک حساب میشه!

در آخر باید بگم ولیکن اینطور نباشد که فکرکنید با تلاش میتونین شرایط عوض کنید!تنها دهن خودتون سرویس میشه فرزندانم!

علی علیزاده:
۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۰۲

سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم


فعلا تحت تاثیر بی هوشی هستم
حالم خوب شد به پیشنهادت فکرمیکنم
نسر ین :
۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۰۳

ان شالله هر چه زودتر سر پا بشی و دوباره بری تو دلش و برامون طلا بیاری دختر قهرمان بیان :)
حالا چون تحت تاثیر بیهوشی هستی هنوز، اشاره ای به غلط های تایپی نمیکنم.
البته من مث عارفه صبور نیستم فحش نده پشت سرم :)


اینم از  تاثیرات بی هوشی کامله!
حالا غلطام چی هستن؟
ممنونم آذری قیز!
اینجا جز کسایی هستی که به شدت حسم بهت خوبه!
نمیدونم چرا
محبوبه شب:
۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۰۶

فقط بهار نارنج
خخخخ مگه حامله ای که ویار چیزی کرده باشی؟


چون تو بخش مامایی هم بستری بودم احتمالا یه فکرایی باخودش کرده بود
علی علیزاده:
۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۰۹

ممنون پس فکر کنید وخبر بدید دنبال کردن یادتان نره


بله
:|
نسر ین :
۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۱۴

@جوابت به کامنت علیزاده:

وای مگه خواستگاری کرده ازت که بهش فکر می کنی :)

قربانت عزیزم، احتمالا به خاطر اینه که منم حس خوبی نسبت به تو دارم دل به دل راه داره دیگه :)


خودمم یه لحظه فاز خواستگاری گرفتتم
ماچ بهت
پریسا سادات ..:
۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۲۶

خخخ چیکار کنیم دیگه:/


واقعا نمیدونم
ار کیده:
۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۵۰

خوشحالم حالت بهتره
حالا اثر بیهوشی دیگه رفت؟ :)


فکرنکنم
گوشی دستمه
یهو میبینم ۲ساعت بعد درحالی که گوشی از دستم‌افتاده روی زمین‌بیدار میشم
عجیبه
پشمآلِ پشمآلو:
۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۵۲

نمدونم چ حکمتیه دکتر بیهوشیا مهربونن کلا:دی .. شاید چون رگ خواب همه دستشونه:دی
اون قسمت ریکاوریتو انق خندیدم .. برا بقیه ام تریف کردم:))
تا چنوخ هرکی هرچی گف بگو تاثیر بیهوشی کامله:-"
من برا خودم اگه میخواسم مرخص شم باس تا قبل ی ساعتی کارا ترخیصمو انجام میدادم برا همی تو ریکاروری تا چشممو وا کردم اولین کاری که کردم ساعتو نگاه کردم .. به هذیون نرسید:دی
در انتها جا داره از زحمات بی شاعبه عارفه تقدیر و تشکر عمل بیارم که تورو برا ما سالم نگه داشت:دی


جدی!
عزیز بود
زین پس همینو میگم
وای من تو ریکاوری اینقد خنده دار بودم
یه جاهاش‌غیر قابله گفتنه
واقعا ماچ بهش
واران :):
۴ مرداد ۹۷، ۲۱:۵۴

مریممم نمیری تو مردم از خنده 😁😁😁
بخصوص اون قسمت دیالوگ خاله ات عالی بود😁😁😁👌


سلام
خوشحالم حالت بهتر شده که تونستی اثرات بیهوشی رو کم کنی بیا اینجا و بری رو منبر :دی

خوبی دیگه ایشالا ؟
این دختر رفسنجونیه اسمش رو بگی من آشنا دارم آدرسش رو بهت میدم بریزین سرش :)))))


توهین به سیب زمینی بود اصلا
سلام علیکم
قربانت
بهترم
اینقد تو زندگیم‌از یکی متنفر نبودم
بهارنارنج :):
۴ مرداد ۹۷، ۲۲:۰۹

مریم نگفتم بهت.اومدم گفتم مریضم فلانیه کدوم اتاقه ...بعد چشمم افتاد به تابلو اسم مریضا..پرستاره پرسید سزارینه؟منم که حواسم جای دیگه بود گفتم اره،بعد یهو فهمیدم چی شد گفتم نهههه،باز دیدم بدتر سد که😂😂گفتم نه عمل بینی داشته


خداروشکر همون شب برام تعریف نکردی
والا حتما باندای تو بینیم میزد بیرون از شدت خنده
آقای سر به هوا :):
۴ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۰

اون جملاتت در مورد خوشگلیت رو که میخوندم نمیدونم چرا اون عکست در حال ساندویچ خوردن از جلوی ذهنم عبور می کرد!
:)))


دست عکاسش درد نکنه که باعث شد همچین‌تصویری از من تو ذهن شماها شکل بگیره
دلی دینگ:
۴ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۱

تبریک میگم،حالا دختره یا پسر؟😂😂

چه آدمای با معرفتی دور و برتن باا:)


دختر پسرش مهم نیست،سالم باشه
:|
واقعا
آقای دال:
۵ مرداد ۹۷، ۰۲:۰۸

دماغت عمل شد؟؟


اره
آقای دال:
۵ مرداد ۹۷، ۰۲:۱۲

خب خدا رو شکر حالا راضی از دماغ جدیدت عایا؟؟ 😁


زیبایی نبود که
لیمو جیم :
۵ مرداد ۹۷، ۰۲:۱۵

اومدم یه چیزی بگم کامنت دعوت به بلاگ و جوابت رو دیدم هوش از سرم پرید :))


متاسفانه هنوز وقت نکردم به پیشنهادش فکرکنم
پسرک تنها:
۵ مرداد ۹۷، ۰۲:۳۹

اثرات منفی بیهوشی کامل از بین صلووووااااااات


هاع؟
برگ سبز:
۵ مرداد ۹۷، ۱۵:۰۲

فرق عاطفه و عارفه را توضیح دهید
:/
لاغر خواهی شد مواظب خودت باشی :)
بوس مریمی من


عاطفه دوست دوران دانشگاهمه
عارفه دخترخالمه
بوس متقابلا
برگ سبز:
۵ مرداد ۹۷، ۱۵:۱۸

:)



عاطفه دوسته
عارفه دختر خاله
عارفه ر داره دخترخاله هم ر داره

دختر خاله ات پرستاریتو کرده
عاطفه کجا نشسته به درددلهات گوش کرده؟
:)


بله بله
مثل یک خواهر
احتمالا از تو اتاقش و پشت تلفن

_ حسان _:
۵ مرداد ۹۷، ۱۵:۴۱

رفسنجونیا باهوشن
چه ربطی داشت؟!


 :|
هر گردی که گردو نیست
این از اون کودناش بود
yasna sadat:
۵ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۹

دارم فکر میکنم چی به بنده خدا گفتی که به این شدت پی برده بی ادبی:))

خدا رو شکر که بهتری..
واصلا خیلی پر رگی که باز میخوای ادامه بدی و مسابقه بدی


اگه بخوای میتونم به صورت خصوصی برات بفرستم
ممنونم یسنا سادات
รђคђt๏t :):
۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۰۲

سلام اقااااا من تازه فهمیدم چه بلایی سرت اومده
ای واای من -____-
خوبی الان ؟؟؟
امیدوارم که زوده زود حالت خوب بشه :** و از این اتفاقا دیگه واست نیافته
ادرس اون رفسنجونیه رو بده تو فقط جنازه تحویل بگیر 😒😎

+میشه زودتر به پیشنهاد اون کامنت اولیه فکر کنی ؟ :)))) گوناه داره خجالت نمیکشی دست بچه ی مردم رو میذاری
تو پوست گردو :)))


چطوری خانم‌دکتر
خوبم
فقط کبود شده زیر چشام و ورم داره 
ممنونم
هی یادم میره فکرکنم
تاثیر بیهوشیه دیگه
فرشته ...:
۵ مرداد ۹۷، ۱۸:۰۱

وااای خدای من فقط کامنت اول:)))
خوبی؟دماغت بهتره؟ کلا خودت چطوری؟:)
الان دیگه اثر بی‌هوشی رفته برو به پیشنهادش فکر کن:))


بهترم
نه دماغم خوب نیست
اینقدی این کامنت بازخورد داشت پست نداشت
فرشته ...:
۵ مرداد ۹۷، ۱۸:۱۹

چرا؟ درد داره یا شکلش خوب نشده؟


درد داره
و احساس میکنم‌یه طوریه
:|
فرشته ...:
۵ مرداد ۹۷، ۱۸:۲۴

دردش که طبیعیه عمل کردی دیگه باید مسکن بخوری.
این یه جوری هم واسه اینه که جدیده، یعنی خودت اینجوری فکر میکنی به نظرم بقیه خیلی احساسش نمی‌کنن، بقیه چی میگن؟


یه عده میگن تغییری نکرده
یه عده میگن ورم داره
داداشمم میگه بهتر شده حتی
:|
فرشته ...:
۵ مرداد ۹۷، ۱۸:۴۶

خب خودت هم عادت میکنی، نگران نباش :**
منم باید یه عمل بینی انجام بدم، عمل انحراف بینی البته معلوم نیست کی:/


هیچوقت انجام‌نده
:|
یه‌انحراف هیشکیو نکشته
نیلی ‌:
۵ مرداد ۹۷، ۲۰:۲۷

زیرِ چشات کبود نشد؟ :) من عاشق این قسمتشم :)


چرا اتفاقا
اندازه یه پرتقال زرد شده و روش اندازه یه بادوم‌کبود
منم قبلا یکی از فانتزیام بود
نیلی ‌:
۵ مرداد ۹۷، ۲۰:۳۴

کوفتت شه :)


واقعنم داره کوفتم میشه
:|
واران :):
۶ مرداد ۹۷، ۰۲:۰۹

من میام اینجا یاد داستان خودم و عمل بینی ام می افتم :دی
( البته که من عمل نکردم )
ولی یه هفته اس خاطره اش برام زنده کردی مریمی :))

خوبی الان ؟
برای ورم اش فکر کنم باید یخ بذاری کناراش.
البته بازم میپرسم از اونایی که عمل کردند که چگونه بودند و چکار کردند.
امیدوارم زود خوب بشی :))




ینی عمل میخواست عمل نکردی؟!

ام شهرآشوب:
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۰۹

عاخه دختر خوب! آدم تو عمل دماغ میمیره؟؟؟


نمیدونم
ولی دوس داشتم این اتفاق بیوفته
واران :):
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۰۹

داستان داره :)))
شاید داستانشو یا گفتم یا اون پست رو پیدا کردم و دوباره گذاشتمش:))


سلام :)


سلام به روی ماهت به صدای قشنگت
واران :):
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۲۳

@
ام شهر آشوب
سلام
اگر مستند شوک ده دوازده سال پیش رو دیده باشین متوجه میشین تو جراحی بینی (عمل زیبایی البته) آدم می میره.
تو اون مستند نشون داد که مردن.


البته مریم تو نمی میری مگه اینکه قبلش حساب این رفسنجونی رو تو زمین بازی بزاری کف دستش :)))
بعد خواستی دور از جونت آرزوی مرگ کن :|:))



+

ممنونم :*


چقد جالب!
تو فکرشم واران
هر ثانیه و هر لحظه
آقای سین:
۶ مرداد ۹۷، ۱۶:۱۷

خدا دخترای رفسنجانی رو نابود کنه :))))


خشک و ترو باهم سوزوندی ها

آقای سین:
۶ مرداد ۹۷، ۱۶:۲۴

دقت کنی میبینی جمله ایهام داره :)


هااااا
خدابگم چیکارت نکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">