خدارو شکرکنین

امروز صبح که از خواب پاشدم‌اصلا حس و حال صبحونه خوردن نداشتم
گوشیمو گرفتم دستمو اینستارو باز کردم
حوصله ی جواب دادن به ۲تا از دوستای دبیرستانمو که روی استوریهام برام پیام گذاشته بودن هم نداشتم
بدون اینکه دایرکتمو چک کنم
رفتم تو صفحم و شروع کردم به خوندن پست هام
میدونین به چه نتیجه ای رسیدم؟
خدارو قبل از هر اتفاق ناگواری شکر کنین
قبل بیماری
قبل تصادف
قبل بیکاری
قبل بی خوابی
قبل پوسیده شدن دندوناتون
قبل شلوغی خونه هاتون
قبل خالی شدن جیبتون
قبل شکستن ناخون انگشت اشارتون
قبل دلار ۱۰هزار تومن
قبل خوردن مشت وسط بینیتون
قبل ناامید شدنتون
و قبل بی اعتقاد شدنتون به خدا




دختر ماه :
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۴۸

[:


:)
پسرک تنها:
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۴۹

کمرمه کمرمه کمرمه اشکنی دور ب خویا
سنگین بود
واقعا


این شعر بود؟

واران :):
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۵۱

خدا رو هزار مرتبه شکر برای سلامتیت عزیزم 💚🙏



+

حتی قبل از خوندن هر پستی :)


واران عزیزم
بله بله
پسرک تنها:
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۵۲

کدوم؟؟؟


کمرمه کمرمه....
پسرک تنها:
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۵۴

نچ


خب پس چی بود؟
پسرک تنها:
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۵۵

جمله لری


معنیش؟
محمد بحری:
۶ مرداد ۹۷، ۱۲:۵۶

خوبی؟

آقای دال:
۶ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۸

تاثیر داره مگه؟!


حداقلش اینه بعدش به خودت نمیگی عععع چقد چند هفته پیش چند ماه پیش حالم خوب بود،کاش الان که هی به خدا گله میکنم اون موقع هم یه تشکری میکردم
فرشته ...:
۶ مرداد ۹۷، ۱۳:۱۰

چقدر این پستت خوب بود:)
مریم از دیروز بهتری؟ دردت کمتر شده؟


فکرمیکنم حالا حالا ها باید درگیر باشم
دیشب خون ریزی داشتم و امروز سر درد و پیشونی دردم
فکرمیکنم زمان باید بدم و منتظر نباشم به این زودی ها حالم خوب شه
اسمان ***:
۶ مرداد ۹۷، ۱۳:۲۲

الان دیگه دیرشده هم دلار 10تومن شده هم جیبمون خالی شده هم دندونمون پوسیده شده پول نداریم درست کنیم هم بیکاریم ولی در کل شکرش:))


تازه ۱۱ تومن هم خرید فروشش میکنن
چون هنوز مشت نخورده تو بینیت شکرش کن
بهارنارنج :):
۶ مرداد ۹۷، ۱۳:۳۴

بی اعتماد شدنه به خدا برای چی مریم؟؟


میدونی سمیرا هیچوقت دیواری کوتاه تر از خدا پیدا نکردم
ار کیده:
۶ مرداد ۹۷، ۱۳:۴۱

پست خیلی خوبی بود. به شدت دوست داشتم :)
ممنون :*


خواهش میکنم
مرتضا دِ:
۶ مرداد ۹۷، ۱۴:۵۵

سلام خوبی ؟
خدایا شکرت قبل از اینکه نباشی :)


سلام
مسخره میکنی
نیــ روانا:
۶ مرداد ۹۷، ۱۵:۲۲

خدایا شکرت بابت این که چهل روز خودمون رو جر میدیم برای کسی که شعارش بود هیهات من الذله
و هر روز داریم ذلیل تر میشیم و خم به ابرو نمیاریم :/


خب خم به ابرو بیارین
آقای مُرَّدَد:
۶ مرداد ۹۷، ۱۵:۵۳

من که لایک چسبوندم زیر این پُستت ولی دماغت که کاملا خوب بشه همین حرفا رو فراموش میکنی. نمیکنی؟


فراموش میکنم
.. مــَـمــَّـد ..:
۶ مرداد ۹۷، ۱۶:۱۱

شکر
شکر
شکر


:|
مرتضا دِ:
۶ مرداد ۹۷، ۱۷:۳۳

نه به پیشنهادت عمل کردم :|


:|
باور کردم
مرتضا دِ:
۶ مرداد ۹۷، ۱۷:۴۲

همیشه باور میکنی تو :|


ترجیحم بر اینه
برگ سبز:
۶ مرداد ۹۷، ۲۰:۱۴

قبل ناامید شدنتون
و قبل بی اعتقاد شدنتون به خدا
.
.
.
واقعا واقعا واقعا همینه
وگرنه دیگه نمی تونی


هعععی
پشمآلِ پشمآلو:
۶ مرداد ۹۷، ۲۰:۳۲

به خدا بی اعتقاد نمیشن که .. تازه تو سختیا بیشتر بهش وابسته میشن .. چون وقتی هیچی سرجاش نی تنها کسی که میتونه بازم ببرتت زیر سایه مهربونیش خود خداس
میگن خدا رو هرجو ببینی همونجو بات تا میکنه .. بش حرف بد بگی بات بد میکنه بش حرف خوب بزنی بت کمک میکنه
همیشه بگو خدای مهربونم حواسش بم هس .. عالم و ادم تنام بذارن اون منو که مال خودشم تنا نمیذاره:)


بعضی وقتام خودش‌یه کاری میکنه هیچی سرجاش نباشه!
همه چیو‌میریزه بهم!
بله بله
من نزد ظن بنده ی خودم هستم
حامد سپهر:
۶ مرداد ۹۷، ۲۱:۰۱

دماغت چاقه ؟؟:))


چه جورم
:|
خوشالی ها
هلما ...:
۶ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۴

مثل من.
ذاتا آدم شکرگذاری ام :)


درود برتو
_ حسان _:
۶ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۷

آخری خیلی وحشیانه بود


:|
یاد دختره رفسنجونی افتادم
_ حسان _:
۶ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۲

:))
فکر کنم فوبیای دختر رفسنجانی گرفتی


همه رو اون میبینم
:|

ح. شریفی:
۷ مرداد ۹۷، ۰۲:۵۴

سلام
جوابِ کامنت شما به بهارنارنج برام جالب بود، منو به فکر برد.
امیدوارم الان حالتون خوب باشه، نه خون ریزی، نه سر درد، نه پیشونی درد.
موفق باشید.


سلام
ممنونم از لطفت

kapoo mir:
۷ مرداد ۹۷، ۱۴:۴۷

هر که در این بزم مقرب‌تر است
جام بلا بیشترش می‌دهند
ان شاء الله جام بلاتون کمتر بشه ولی مقرب‌تر بمونید


نمیدونم چی بگم
.Faber K :
۷ مرداد ۹۷، ۱۵:۱۷

حتی قبل از خوردن انگشت کوچیکه پا به پایه‌ی صندلی؟ :)


بله بله
حتی قبل از رفتن برق

.Faber K :
۷ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۸

رفتن برق توی دستشویی یا رفتن برق توی حموم؟ :)


رفتن برق زمانی خوابی و خیس عرق پا میشی
:|
مریم مامان:
۹ مرداد ۹۷، ۰۱:۳۲

نمیدونم میدونی که چقددوست دارم یا نه؟من هیچوقت مث تو دوستای صمیمی نداشتم
همیشه تنها بودم
هیچوقت نتونستم برا کسی دردودل کنم.....
اما خوشحالم که توی دماغ شیکسته رو دارم
زود خوب شو مریمی


مریم عزیزم
اینجوری میگی من ناراحت میشم
پس من چی بودم؟چغندر؟
مشکل مااین بود که هیچکدوممون شنونده خوبی نبودیم
علیــ ـرضا:
۹ مرداد ۹۷، ۱۷:۰۲

:/
فک کنم سری بعد اگه زنده موندی تا ماه عسل بعد شمام دعوتید !


نه دیگه تااین حد
علیــ ـرضا:
۱۰ مرداد ۹۷، ۲۱:۴۸

امیدوارم همچی درست بشه !
تا از اون حد کمتر شه !


من دیگه امید هم ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">