اول اینکه نیاین و نخونین!دوم اینکه اینجا در دست تعمیره.این نیست قالب اصلی

دختر خالم هراز چندگاهی بامن قهر میکنه
همشم سر جواب دادن و ندادن تلفنمه
اگه ۳ باز زنگ بزنه جواب ندم قهر میکنه
دیگه اصلن هم براش مهم نیست شاید تو حمومی دشویی گیر کرده باشی
چون این ذهنیت باهاشه موبایلم همه جا و همه مکان بسته به کمرمه و الکی جواب نمیدم
حالا اگه جواب بدمو به سوالای اعصاب خرد کنش به طور اعصاب خوردکنی جواب بدم بازم قهر میکنه
میدونین چرا؟چون فکرمیکنه من در هر حالت و در هر مکان و در هر زمانی همون مریم خنده رو و صبور هستم که فقط حوصله حرف زدنِ بااونو ندارم!
فکرمیکنه من فقط با اون این شکلی هستم
در صورتی زهره بعد ۱۷ سال منو شناخته و حتی اگه پیاماشو سین کنم و جواب ندم دفه بعد حتی بهم نمیگه چرا جواب‌ندادی!چون منو شناخته و میدونه همیشه حوصلشو ندارم.به قول صالح دلیل دوام ۱۷ساله دوستی منو زهره توقع کمی هست که از هم داریم!ما با توقعات کمی که از هم‌‌‌‌داریم یه دوستی مادام‌العمر ساختیم و من عااااااشق این اخلاقشم
اما معین و دخترخالم سر این موضوع پدر منو در آوردن!
انگار همین دیروز با من دوست شدنو هنوز نفهمیدن من چه شکلیم!
حالا هر چقدم گوه باشم‌اینم !
واز این گوه بودنم راضیم