جاست فرند!

یه دوست دارم اسمش رضاست

وقتی میبینمش بلند بهم میگه سلام مریم!

منم با لبخند میگم سلام رضا

اول خودش ،خودشو دوست من دونست

در انتهام من اونو دوست خودم

به شاطر نونوایی گفته بود من دوستشم

مثل یک جنتلمن واقعی دستشو میاره جلو 

منم خب برای اینکه ناراحت نشه دست میدم باهاش

طرفداره مسی و علی کریمیِ

در هفته ۲ بار میبینمش

حالمو میپرسه

از کار و زندگیم میپرسه

و بهم میگه شال بنفشم خیلی بهم میاد

وقتی میخوام از خیابون رد شم ازم میخواد مواظب خودم باشم

تقریبا هر هفته که میرم آب بخرم

میاد و بطری ها رو ازم میگیره و برام میاره

بهش میگم خودم میبرم سنگینه،هم وزن خودته!

عصبانی میشه میگه من مردم،من فوتبالیستم!

از مامانش میناله که مجبورش کرده بره کلاس زبان

روزایی که میرم در انبارو ببیندم

میاد قفل کلید ازم‌میگیره و درو میبنده

بعدم بهم میگه فردا میای دوباره؟

منم میگم شاید!

الان دوهفتست نیمده کلاس زبان

یا مامانشو راضی کرده 

یا مامانش اونو راضی کرده!

Maryam:
۱۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۳۳

سلام
عالیه ، حسی که بدونی یکی دوستت داره
امیدوارم همه چی درست شه


اره
من خیلی به آیندمون امیدوارم
آینده ی اونو دخترم
:|
آقای سین:
۱۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۱

شایدم زیر بار سنگین جابجا کردن بطری ها دیسک کمر گرفته :))))


نگرانم کردی
:|
فرشته ...:
۱۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۶

چقدر کامنت‌هات و جوابشون باحاله:)))
منم به اینده‌تون امیدوارم البته:D


مورد داشتیم حوصلش سر میرفته میومده کامنتای پستای منو میخونده

آقای دال:
۱۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۶

قول بده بزرگم شده فقط جاست فرند بمونید ؛)


ببینم چی میشه
ار کیده:
۱۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۱

10 سالشه؟ :))


اونقدا صمیمی نشدیم که سنشو بپرسم
ولی اگه بخوای دفه بعدی که دیدمش بپرسم ازش
نیلی ‌:
۱۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۷

اگه برگشت کلاس سلام ما رو برسون :)


معمولا تو نونوایی میبینمش
هلما ...:
۱۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۸

چرا منو تو اینقدر مثل همیم؟!
یه بار یکی به من گفت: چی میشه نصف این فسقلا منو دوست داشته باشی!


بیا باهم ازدواج کنیم
لیمو جیم :
۱۵ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۰

:))) خدا برای هم نگهتون داره


بلند بگو آمین
yasna sadat:
۱۵ مرداد ۹۷، ۲۳:۱۳

باید گذاشتش تو زود پز تو این اوضاع...


فکرهوشمندانه ایه
بهارنارنج :):
۱۶ مرداد ۹۷، ۰۰:۰۸

وای یاد یه پسره ای افتادم بزار بعدا تو روزنوشت می گم:!)


ارسلان جونو میگی؟
علیــ ـرضا:
۱۶ مرداد ۹۷، ۰۰:۲۰

:/
امیدوارم ببینیش و بپرسی چش شده !


خودمم
احسان ..:
۱۶ مرداد ۹۷، ۰۵:۱۱

ایشالا به پای هم تا 1400 دووم بیارید


با رضا تا ۱۴۰۰
برگ سبز:
۱۶ مرداد ۹۷، ۰۶:۳۰

:)
پسر بچه ها عشقند :)


کاملا
مرتضا دِ:
۱۶ مرداد ۹۷، ۰۸:۲۵

اگه برا زبان بتونه راضیش کنه
برا چیزای دیگه هم میتونه راضی ش کنه


:|
مثلا
هانا :):
۱۶ مرداد ۹۷، ۱۰:۱۴

اخی عزیزم:)))


واقعا عزیزه
حامد سپهر:
۱۶ مرداد ۹۷، ۱۰:۵۳

ما قد اون بودیم فکر میکردیم مامانها میرن بیمارستان بچه میخرن میارن خونه:)))
یه روز شاید مثل این فیلما جلوت زانو بزنه یه جعبه از جیبش در بیاره بگه منو به غلامی قبول میکنید:)))


به غلامی دخترم البته!
بانوچـ ـه:
۱۶ مرداد ۹۷، ۱۴:۵۱

دوستی با پسربچه ها خیلی خوبه مردونه تر از بعضی مردها رفتار میکنن و آدم رو شگفت زده میکنن


کاملا باهات موافقم
پسرک تنها:
۱۶ مرداد ۹۷، ۱۷:۰۷

"و بعد توعم اشکاتو پاک کنی و بگی نه و دوباره اشکاتو ک از زور خنده در اومده رو پاک کنی"
ادامه کامنت
"حامد سپر"


:|
بامزه بود
آقای سر به هوا :):
۱۶ مرداد ۹۷، ۱۸:۱۱

تو بطریه!


بامزه بود
:|
مرتضا دِ:
۱۷ مرداد ۹۷، ۱۷:۵۵

یسنا :))))


الان یسنا کیه؟
امیررضا خانلاری:
۱۷ مرداد ۹۷، ۲۱:۳۵

سلام و عرض ادب
وبلاگ تون رو از کامنتی که در وبلاگ دختری از جنس حوا داده بودید پیدا کردم
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشم مخاطب وبلاگ بنده باشید
سپاس از شما
وقتتون بخیر


سلام‌
اره ازش راضیم،وبلاگ خوبیه
چشم،من‌فردا میام یه سرم‌به وبلاگ شما میزنم،ببینم خوشم میاد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">