من نه آنم که زبونی کشم از چرخ و فلک!ولله!

اینکه من یهو میرم سروقت لباسای خونی کاراتم و با دست شروع میکنم به پاک کردن تمام اون لکه های خون و رد عرقِ تمریناتم
و همزمان تمام دردهاو رنجایی که کشیدمو چشیدمو میسپارم به دست آب و بعد همون لاک قرمزی که روز مسابقه به پاهام زده بودمو برمیدارم و دوباره علارغم قسمی که خورده بودم میزنم به ۸تااز انگشتام
وبعد اسپریه بینیمو میزنم و عزممو جزم میکنم که دیگه مثل بچه ی آدم‌نماز بخونم
و همینطور نهار فردا ظهرمو میذارم تو ظرف که باخودم ببرم

بعد پیام بدم‌به عاطفه بگم‌عاطفه من به حرفت گوش دادم و آهنگ‌گذاشتمو برای‌خودم‌رقصیدم
نشون میده تونستم با لشکر غم بجنگمو خونشو بریزمو بار دیگر جامه ی غم و اندوه و بی حوصلگی رو از تن مریم جنگجوی درونم جدا کنم و یکی بخوابونم تو گوششو بگم احمق چرا یک ماه و اندی از روزا خوب جوونیتو گوه زدی توشون؟


بازگشت غرور آفرین خودمو به جامعه ی ورزشی کشور تبریک عرض مینومایم!

:)                                       

تسنیم ‌‌:
۴ شهریور ۹۷، ۱۰:۴۰

یه عکس کامل بذار :)


ایشاالله قهرمانیم 
:دی
فرشته ...:
۴ شهریور ۹۷، ۱۰:۴۲

سیل تبریکات و تحسینات ما به سمتت روانه باد !
امیدوارم بدرخشی و ستاره بشی تو مسیرت مریم جان :*
وسط این همه پست افسرده و انتقادی وبلاگ‌ها(مون) پستت حسابی چسبید ،نخسته گل دختر :**


متشکرم فرشته عزیزم
:)
من چاکرتم
دوسه روزه چاکرتم‌افتاده سر زبونم
من معذرت میخوام
آقای مُرَّدَد:
۴ شهریور ۹۷، ۱۰:۵۸

حاضرم شرط ببندم اون لباس چروکه تویی....


خب‌تازه شستم لباسمو
چه توقعی میتونی از من داشته باشی
:دی
مرتضا دِ:
۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۰۰

سلام
خوبی؟


سلام
ممنون
:|
بهارنارنج :):
۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۱۴

آفرین

ولی مبارزه نکن مریم..شجاعت خوبه اما مبارزه نکن یه حرکت کوچیک ممکنه بدترت کنه


بله بله
مغز خر نخوردم عزیزم که مبارزه بدم
:))
فقط کاتا
هلما ...:
۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۲۴

ابهاماتم رو که پشت تلفن حل کردم. :))
فعلا به تبریک بسنده میکنم.!


:)))
هرچی خیره میشم بیشتر شک برم میداره
ممنونم
حامد سپهر:
۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۴۱

با لاک میشه نماز خوند عایا؟؟

ورزشکار به این چاقی ندیده بودیم که دیدیم:))))

شاد باشی


اره
انگشت پا
به چهارتاش میزنم به یکیش نمیزنم
:))
خیلی بی تربیتی
اولندش که ما باید بخاطر حریفامون تو یه وزن ثابت بمونیم حالا هرچقد باشیم
دومندش تازه من بعد عملم 4کیلو کم کردم
سومندش چاق خودتی
چهارمندش لباسامون باید گشاد باشه 
پنجمندش چاق خودتی
شیشمندش چاق خودتی
yasna sadat:
۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۴۵

ایوووول بهت و از این حرفا
خوشنود شدم فرزندم


ممنونم
خبر آمد دوباره مریم آمد
برای ورزش ما مرهم امد
:)))

Neo Ted:
۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۴۷

پس از جزم کردن عزمت واسه شکست دادن لشکر غم و اندوه، به فکر یه رژیم درست و حسابی هم باش :| چه وضع فیزیک بدنی یه ورزشکاره؟! چجوری پاتو بلند میکنی اصن؟! :| :)))

حالا که برگشتی یه جوری خودت ر آماده کن که این اتفاقات دگه تکرار نشه!


به اطلاعتون برسونم هردوتامون پا کار هستیم و جمعا وزنمون 101کیلو هست
:/
خیالت راحت
انتقام بینی شکستمو از همه میگیرم
همههههههه
:|
Neo Ted:
۴ شهریور ۹۷، ۱۲:۱۸

آررررره آررررره :))))


:|
مواظب بینیت باش‌ عمو
Neo Ted:
۴ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۰

ینی خوشم میاد حامد هم با من در زمینه‌ی چاقیت توافق داره! :))))


حالا من هرچی بگم لباسامونو وقتی‌میشوریم بد وایمیستن
هرچی بگم ما از وزن‌استانداردمون پایین‌تریم که باور‌نمیکین
عاغا اصلا من بشکه
من پاندا
من زشت
من کریه
من چاق
من هرچی شمابگین
:|
دیوانه ...:
۴ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۳

بینیم بینیای قدیم -__-


والا
بینی های الانی چینی ین!
مرتضا دِ:
۴ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۹

پاندای کنگ فوکار که میگن شمایی!؟


بله بله
ادرس درست اومدین
khanom ix:
۴ شهریور ۹۷، ۱۲:۴۲

آفرین برو رویاهاتو از دختره ی رفسنجونی پس بگیر:)


باور کن در تمام عمر ناچیزم اینقدددددد از یکی متنفر نبودم
اسمش میاد قلبم‌ دوباره تیکه تیکه میشه
عارفه ...:
۴ شهریور ۹۷، ۱۲:۴۷

مریم
چقدر چاق شدی!
بیا رژیم غذایی تو بدم بهت
:))))))


تو که منو دیدی چرا اخه؟
خوشحالی؟؟؟
من باید ۴کیلو چاق بشم تازه برسم به وزن ایده آلم‌ فرزندم

علیــ ـرضا:
۴ شهریور ۹۷، ۱۲:۴۷

:/
خوبه یکم دولت مردان یاد بگیرند ازت !
عزم جزم کنن !


منو الگوی خودشون قرار بدن
:))
باران ...:
۴ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱

بازگشت غرور آفرین خودتو ؛) به جامعه ی ورزشی کشور تبریک عرض مینومایم!



ببخشید به دلیل بی حالی متنو هنوز نخوندم ولی عکس رو دیدم کیف کردم برای حضورت.
بهت تبریک میگم
ولی مریم من کاری ندارم به این کارا
همین عکستو بده بهار که نشونم بده :))
آفرین
مرسی:*


سلام


چاکورت
:)))
طوریم نی
عکس در حالت عادی همینطوریه
فقط پاهام مشخص بود که چدن شلوارمو خیلی کشیده بودم بالا ساق پام دیده میشد
ولی‌میفرستم برای بهار
نیــ روانا:
۴ شهریور ۹۷، ۱۳:۳۸

پهلوانان دلاوران نام آوران
پیروووووززز باشید
ایول به تو
بازگشتی به اصل کله خراب خودت :دی
مریم همینه :)


دست کشیدن از بعضی آرزوهام برام زجر آورده
هرچقدم فاز منفی بفرستن طرفم
من چاکرتم
:)
برگ سبز:
۴ شهریور ۹۷، ۱۳:۴۷

اون کسی که جفت دستهاشو زده کمرش تویی؟ حسم میگه
بخاطر اون عکسی که قدیم گذاشته بودی از توی آسانسور

الان یعنی امروز رفتی؟ فکر کردم عکس از قبله و الان تصمیمشو گرفتی :) 


ینی قدیم لاغر تر بودم؟
بابا بخدا من همونم که بودم
لباس کاراته مدلش همینه
شما چشاتون چاق میبینه
:|
برگ سبز:
۴ شهریور ۹۷، ۱۳:۵۶

سوال منو جواب بده
اون‌که جفت دستاش به کمرشه تویی؟


بابا مشخص نیست واقعا؟؟؟؟
من قهوه ایم 
همون که میگین چاقه
:))))))
برگ سبز:
۴ شهریور ۹۷، ۱۴:۱۲

:|
اوه مای گاد!
لابد غمباده!!!! :/
دماغت شکسته و یک هفته که اصلا نمتونستی چیزی بخوری
بعدشم همش داشتی تو فاز افسردگی راه میرفتی!
باده پس :/
البته کورتون ورم میاره ولی آخه تو اسپری می کنی نباید اونقدر جذب سیستمیک بشه
غمبادای ملت رو 😂😂😂😂😂


:|
الان مسخرم میکنی؟!
اصلا من گامبو
تو خوشحال باش فقط
عارفه ...:
۴ شهریور ۹۷، ۱۴:۴۵

نه بابا می دونم
خواستم باموج همراهی کنم واینکه خندمم گرفته بود:)


:))))
من خودم  اینور کف زمینم
پشمآلِ پشمآلو:
۴ شهریور ۹۷، ۱۵:۳۱

بارک الله مرد با خدا بارک الله:پایتخت:دی


بارک الله شعبون کدخدا بارک الله
:دی
برگ سبز:
۴ شهریور ۹۷، ۱۶:۰۵

خا تو شکم نداشتی!
بعدشم شلوار نفر سمت چپی چروکه! نه سمت راستی که مثلا تویی :/
وخ یره
وخ همال یک عکس از خادت با مانتو عادی بگیر عَین اَدَم (آدم)


بابا دوتاش چروکه
:|
چرا فکرمیکنین شکمه
:)))))))))
لباسا جنسش کتونه 
وقتی میشوریش بد وایمیسته روی تن
ما همیشه ۳‌ماه قبل مسابقه اصلا لباسمونو نمیشوریم
چون دقیقا همیجوری وایمیسته.تو تن نمیشینه
این کتونه و چون شستمش بد وایمیسته
ناراحت میشم بهم میگین چاقی
شکم داری
خودتون شکم دارین
والا
لیمو جیم :
۴ شهریور ۹۷، ۱۶:۱۱

کامنتارو :-D


من با هرکدومش نیم‌ساعت خندیدم
برگ سبز:
۴ شهریور ۹۷، ۱۶:۱۸

خوب من که میگم پاشکو یک عکس دیگه بگیر و مشت محکمی بر دهان کامنت گذاران بزن که :)
من که شیکم دارم خدا تومن! :/


لباسام باشگاهه
:)))
من در پی اثباتم‌به شماها نیستم که
:دی
Neo Ted:
۴ شهریور ۹۷، ۱۸:۳۲

خیلی خوبه که داری به خودت تلقیین میکنی چاق نیستی و شکم نداری! و در این راه جنس لباس و چروکش ر بهانه کردی. ولی به هرحال چیزی از چاق بودنت کم نمیکنه‌. ولی روحیه‌ت قابل تحسینه! به یه خود‌لاغربینی خاصی رسیدی که اینم تحسین‌برانگیزه! فلذا این ر هم در نظر بگیر که قدم اول برای لاغر شدن و تناسب اندام، پذیرش چاقی و به قول خودت بشکه بودنه! امیدوارم در این نبرد هم پیروز بشی و از سد توهمات انگیزشی که دورت ر گرفته بگذری! احسنت دخترم! باریک‌! ما بهت انگیزه خواهیم داد!

:))))


من مریم هستم یک گامبو
راحت شدی؟!
:|
نیلی ‌:
۴ شهریور ۹۷، ۲۳:۵۳

خدا رو شکر... دوباره آدم شدی. خوشحالم. تُمون چروکت هم خوشحالیمو زایل نمی‌کنه.


:)))
من هیچوقت آدم‌نمیشم
ما میگیم تمبون

بانوچـ ـه:
۵ شهریور ۹۷، ۱۱:۵۱

چه خبر خوبی
امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت های بیشترت باشیم
بدرخشی عزیزم :*


ممنونم عزیزم
:)
نیلی ‌:
۵ شهریور ۹۷، ۱۸:۲۶

ما هم می‌گیم تمبون :)) خواسم عامیانه‌ش کنم گفتم تُمون :|


:))))
یکی‌از واژه های دوستداشتنی منه
احسان ..:
۶ شهریور ۹۷، ۰۷:۴۲

عکستون خیلی باحال بود...صدا سیما باید یاد بگیره از شما چطور سانسور میکنه
کیوکوشین کارید؟


نمیخوای بگی که چاقم؟
که‌بعد من بگم خودت‌چاقی
:دی
بله بله
Ufk
احسان ..:
۶ شهریور ۹۷، ۰۸:۱۸

نه خیلی چاق نیستی فقط قدت کوتاس:)


بدتر شد که
:|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">