برای عارفه!


عارفه
دخترخالمه
۸ماه از من کوچیکتره
اما خودش معتقده من ۳سال ازش بزرگترم،ینی من ۲۳سالمه‌خودش۲۰سالش
از اون دخترای منظمه
پارسال مثل همین موقع ها کتاب خونه ی خاله زیبارو طوری با سلیقه مرتب کرده بودکه هنوز خاله زیبا از نظمش‌برام‌میگه
یه شب افطار پیشش بودم
دعوتم کرده بود به صرف کیک خامه ای
اما بعدش کیک اسفنجی خالی از هرگونه خامه گذاشت جلوم
بعدشم که از شدت ترکیدگی ولو شده بودیم رو تختش
برگشت بهم گفت گل بابونه خیلی دوست دارم،دیدی؟!
گفتم اره
گفت بنظرت دسته گله عروسیش قشنگ میشه؟!
گفتم عارفه عروس شدن قشنگه حالا دسته گلش هرچی باشه!
بعدم تر‌تر زدیم زیر خنده!
خاله‌زهره‌از‌ترتر‌کردن ما بدش‌میاد
وقتی بیرونیمو ترتر میکنیم بهمون چشم غره میره
میتونم به جرات بگم چشم غره های خاله زهره جز ۱۰تای اول جهان به شمار میره
عارفه زیاد باهام قهر‌میکنه
سرهر موضوعی
جوابشو بدم قهر‌میکنه
جوابشو ندم قهر میکنه
نظرمو بگم قهر‌میکنه
نظرمو نگم‌قهر‌میکنه
کلا قهر میکنه
حتی ممکنه بعد خوندن این پست هم باهام قهر‌کنه
فقطم‌بامن اینطوریه
منم هر سری میام براش بفرستم‌(عارفه بیا توقعاتمونو ازهم کم کنیم!من یک دوستی مادام العمر میخوام)که بنظرم خیلی جمله ی خفنیه‌اما‌جاش چندتا فحش تو ذهنم‌بهش میدم و سعی میکنم ماس مالیش کنم
کیکای فوق العاده ای درست میکنه
کتلتاش مزه ی‌بهشت‌میده
اتاقش همیشه‌تمیزه
به‌شکل تهوع آوری‌مهربونه
زیاد بهم گیر میده
ازم میخواد انرژی مثبت بفرستم تو کائنات
ازم میخواد از کلمه ی گوه استفاده نکنم زیاد
ازم میخواد بدبین‌نباشم
به قول نادری سِن سِتیوه
به قول مامانم مهربونه
به قول فاطممون خانومه
به قول بابام باادبه
به قول باقر جذابه
ما باهم کاشف بدمزه‌ترین اسموتی دنیاییم که مزه استفراغ میدادو به‌زور ریختیم تو حلقمون
ما باهم ۶ماه لحظه شماری کردیم بریم‌یه مرغ بخوریم که تهشم اسهال استفراق گرفتیم
با ماهم بیشتر خیابونای کرمونو وجب کردیم
ماباهم کلی رمز و راز داریم
کیک های مربایی و وانیلیت
اتاقت
و
شبهای خونه ی خاله زهره
برای همیشه تو عمیق ترین نقطه ی قلب من میمونه عارفه
تولدت مبارک


ار کیده:
۵ شهریور ۹۷، ۱۸:۱۰

جز آرزوهامه یکی واسه من همچین پستی بنویسه!
چرا بدش بیاد؟ :)

تولدش مبارک :)


امیدوارم آروزت به حقیقت بپیونده
:)
باران ...:
۵ شهریور ۹۷، ۱۸:۱۶

خوشبحال عارفه که دختر خاله ی خوبی به اسم توی مریم داره :))

تولدش مبارک 🌹🎂

+

یه چیز در مورد این پستت و دوستی هاتون بعدا میام میگم :)
الان باید برم بیرون :)
برگشتنی شاید اومدم گفتم :)


من چاکرتم
:)
بیا بوگو من منتظرم
👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...:
۵ شهریور ۹۷، ۱۸:۲۴

بههه بهه چع متن mp3 یی😥

خستمع بخونم ولی اون تکست عاخرت گفتی تولدت مبارک!

تولدش مبارک❤❤


خسته نباشی فرزندم
:)
حامد سپهر:
۵ شهریور ۹۷، ۱۸:۲۵

عارفه خانوم تولدتون مبارک بهترینهارو براتون آرزو میکنم

خب هرکی رو که مثال بزنی یه خوبیایی داره و یه ضعفایی
انصافا کیس ازدواجه :)))


اولا خودِ جنسه
دوما چاق خودتی
:دی
مرتضا دِ:
۵ شهریور ۹۷، ۱۸:۲۶

خوش به حالت که همچین دخترخاله ای داری :))
هم مهربونه هم جذاب؟ مگه داریم!


تازه سالاد شیرازیاشو نگفتم
نیــ روانا:
۵ شهریور ۹۷، ۱۸:۴۷

تولدت مبارک عارفه جان عزیز

کاش منم یکی داشتم به کتابخونه م سر و سامون می داد
حاضرم بهش ناهارم بدم شام حتی


کاش یه روز میومد اتاق منم تمیز میکرد
:|
آقای سر به هوا :):
۵ شهریور ۹۷، ۱۸:۵۵

چه پست تولد خفنی!
انتظار داشتم اخرش باهم دعوا کرده باشید


ما باهم‌دعوا نمیکنیم
بچه های خوبی هستیم

برگ سبز:
۵ شهریور ۹۷، ۱۹:۰۷

با تمام وجود به جفتتون حسودیم شد


من معذرت میخوام
بهارنارنج :):
۵ شهریور ۹۷، ۱۹:۱۴

بقول اقای سر به هوا چه تبریک خفنی:)


قرار نبود اینطوری شه
قرار نبود قرارمون‌یادت بره
:دی
نسر ین :
۵ شهریور ۹۷، ۱۹:۱۹

خوش به حال عارفه:)
من و دختر خاله ام مهنازم اینجوری بودیم با هم :(


چرا‌بودین!
کاش ما‌بمونیم همینطوری

برگ سبز:
۵ شهریور ۹۷، ۱۹:۳۳

من خواهش می کنم
:))))
نداشتم
و ندارم
من ته دوستام همینجا تو وبلاگند
نه تو حقیقی

تولدش مبارک باشه ❤


مجازی خوبیای خودشو داره
ولی حقیقی هاکامل ترن
البته برای من
:)
حامد سپهر:
۵ شهریور ۹۷، ۱۹:۴۶

شما چاق نیستی کیفیت تصویرت نسبت به بقیه بالاست:)))


از دیروز هرکیو دیدم گفتم من چاق شدم؟
ببینین بامنه جوون چه کردین
تهشم فهمیدم مشکل از چشا شماست
نسر ین :
۵ شهریور ۹۷، ۱۹:۵۲

متاسفانه عمرش به دنیا نبود :(


ای وای
ناراحت شدم
متاسفم
خدا رحمتش کنه

نسر ین :
۵ شهریور ۹۷، ۱۹:۵۶

نمیخواستم ناراحتت کنم عزیزم
ولی وقتی اسم دخترخاله میاد نمیتونم یادش نیوفتم
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه


غم سنگینیه
ببخشید باعث شدم یادش بیوفتی
بهارنارنج :):
۵ شهریور ۹۷، ۲۰:۰۳

مریم؟؟کاروان خوب نمیشناسی مشهد ببره؟یا کسی نمیشناسی رفته باشه؟


چرا؟
نه بخدا
میخوای بری؟
برگ سبز:
۵ شهریور ۹۷، ۲۰:۰۵

چه کنیم دیگه


شکرخدا
:دی
بهارنارنج :):
۵ شهریور ۹۷، ۲۰:۱۸

آره..همین روزا اصلا همین فردا...
باید پیداکنم


نه سراغ ندارم سمیرا
شرمنده
به این آژانسای مسافرتی زنگ‌بزن
آقای مُرَّدَد:
۵ شهریور ۹۷، ۲۰:۲۱

خوش‌بحال عارفه که یه همچین تبریک تولدی نثارش شده.
عشق کردم. کاش منم دختر خالت بودم.:D


:)))))
خدا یکی 
وطن یکی
مادر یکی
پدر یکی
خواهر یکی
برادر ۳تا
دخترخاله یکی

نیلی ‌:
۵ شهریور ۹۷، ۲۰:۲۷

ننه چه کیس مناسبیه *_* معرفیش کنم به فامیل *_*
تولدش مبارک :)


تازه خوراکش کتابه
خوشتیپه
رانندگیشم درجه یکه
اینارو هم اضافه کن
خداخیرت بده
آقای مُرَّدَد:
۵ شهریور ۹۷، ۲۰:۳۷

به درک میرم دختر خاله یکی دیگه میشم. تا چشات درآد


تو دخترخاله هرکی بشی تاابد حسرتش‌رو دل من میمونه
:دی
آشنای غریب:
۵ شهریور ۹۷، ۲۱:۱۵

خوش به حالتون
و خوش به حالش

چه تبریکی !
خیلی قشنگ نوشته بودین


ممنونم عزیزم
:)
هلما ...:
۵ شهریور ۹۷، ۲۱:۲۵

خلاصه اش اینکه دخترخاله پاستوریزه ای داری :)
مبارکه!


اخ دقیقا
مثل مامان بزرگا میمونه
شرافت زیادی به خرج میده
:))
دنیای کامپیوتر ...:
۵ شهریور ۹۷، ۲۱:۲۸


:)
باران ...:
۵ شهریور ۹۷، ۲۳:۳۵

پس کو عارفه ؟:))
نکنه باهات قهر کرده؟:)))
راستشو بگو :دی


به صورت نامحسوس حضور داره 
:)
احسان ..:
۶ شهریور ۹۷، ۰۷:۲۹

تولدش مبارک
ببخشیدا ولی استفراغ درسته


فرزندم ولیکن اینگونه نباشد که به یک ق ما گیر بدهی
خودمان آگاهیم با غ هست 
احتمالا‌ غ دوم از دستم در رفت!
احسان ..:
۶ شهریور ۹۷، ۰۷:۴۰

مادرم حالا ما یه گیری دادیم شما چرا کشش میدی:))


گفتم متنبهت‌کنم
:دی
احسان ..:
۶ شهریور ۹۷، ۰۸:۱۸

جان؟؟؟


مُتِنَبه
:|
عارفه ...:
۶ شهریور ۹۷، ۱۱:۱۶

مریم عزیزم
مریم عزیزم
مریم عزیزم
خوشحالم که قراره باتو روزگارمو بگذرونم.
خوشحالم که قراره باهم خیابونای جدید روکشف کنیم،ساندویچ فروشی های کثیف و کافه های روشن رو
خوشحالم که قراره باتو زندگی خوش بگذره مریم
من تورودارم مریم و خوش به حالم واقعا


من چاکرتم
من نوکرتم
:))
روزای خوبی در انتظارمونه عارفه
عارفه ...:
۶ شهریور ۹۷، ۱۱:۲۵

@ارکیده@باران@همزاد نیلگون@هلما@احسان@برگ سبز و@نیلی عزیز ازتون ممنونم.
@نیروانا ممنونم ازت.اگه میشد باکمال میل می اومدم وکتابخونت رو مرتب می کردم.چی بهترازاین اصلا
@حامدسپهرممنونم ازآرزوی قشنگت.امیدوارم
ازهمتون ممنونم.من هم امیدوارم مبارک باشه.
ازهمه ممنونم
خوشحالم که اینجام.
مریم ازبس تو خوب می نویسی خودمم به خودم حسودیم شد حقیقتا



تو خیلی علاقه داری ،بیا اتاق منو تمیز کن
:|
ممنونم که همچین نظری راجع‌به من داری
باران ...:
۶ شهریور ۹۷، ۱۶:۲۳

دیدی چی شد ؟
یادم رفت اون حرفی که میخواستم بگم ای خدا :|:)
هر چی دارم فکر میکنم که چی میخواستم بگم یادم نمیاد :|



سلام :)


+

فقط کامنت جناب مردد:))
و جواب خودت :))


++

@
عارفه جان
خواهش میکنم :*
خیلی قدر همو بدونین خیلی.


سلام به روی ماهت
به دو چشمون سیاهت
:)
طوریم نیست
آلاء .:
۶ شهریور ۹۷، ۱۷:۲۸

منم امروز خاطراتم و با دخترخاله هام نوشتم
خدا برای هم حفظتون کنه
عارفه قدر مریم و بدن انقدر ازش ناراحت نشو مریم به این نازی
تولدتم مبارک


و ایضا شماهارو
من چاکرتم
:دی
اسمان ***:
۶ شهریور ۹۷، ۲۱:۱۵

ما نبودیم چه تغییراتی خوشگلی اتفاق داده😁

عارفه گلی تولدت خیلییییی مباااااارک:)


چاکرم
:)

سیّد محمّد جعاوله:
۷ شهریور ۹۷، ۱۴:۱۶

سلام
خوبه


سلام
نه بنظر من زیاد خوب نیست
آقای سین:
۹ شهریور ۹۷، ۱۵:۳۷

تولدش مبارک

با این تفاسیر زن زندگیه عارفه خانم حیف کرمان خیلی دوره :)))))


دو سه هزار کیلومتر که این حرفارو‌نداره
:دی
serek Khatoon:
۹ شهریور ۹۷، ۲۱:۱۱

سلام
این همه منبر رفتی در رسای عارفه گفتم لابد الان می‌گی شوهر کرده رفته تنها شدی😂😂😂
تولدش مبارک😊


سلام
نه بابا.من از این‌شانسا ندارم
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">