چرت نویس!

طرز استفاده صحیح از آیین نامه جومهوری اسلامی ایران!
ابتدا یک کوفته تبریزی سفارش داده
سپس نمکدون و چنگالُ از کابینت بالای گاز برمیدارین
بعد برای اینکه نونتون کثیف نشه روی آیین نامه قرار میدین

(اگه درحالت عادی پاتون روی میزه و باهمون پا و کفش دشویی رفتین ،در غیر این صورت دیگه به آیین‌نامه نیاز ندارین ) 

در انتها شروع میکنید به خوردن کوفته تبریزی خفن
(هلما و نسرین شماها بخاطر کوفته تبریزیتون و شیرازی ها بخاطر سالاد شیرازیشون ۱۰هیچ از بقیه جلویین)
اصلنم مهم نیست ۳نیم امتحان دارینو هنوز تابلوهارو نخوندین
بنظرم بشرِ پیاده و سواره ی قرن ۲۱ باید به این شعور رسیده باشه که بذاره من راهمو برم و کاری بهم نداشته باشه
خالم یک ساعت پیش بهم گفت اگه آیین نامتو قبول نشی خرفتی!

بنظرم برای به جوش و خروش اوردن غیرتم که بخونم دیر اقدام کرد!

Neo Ted:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۳:۳۷

درمورد شعور بشر قرن ۲۱ سخت در اشتباهی.


نقطه سرِ خط!
Neo Ted:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۳:۳۸

حالا باز بهت بگیم گامبو ناراحت میشی :/ تمام شاخصه‌های یک گامبوی تراز ر داری :/ :))))


تا کور بشه چش هرکسی که نمیتونه ببینه
:|
Neo Ted:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۳:۳۹

فقط یه ابهامی وجود داره. وقتی صاف وامیستی، پاهات ر میتونی ببینی؟!


شکممو که بدم تو میتونم!
البته به سختی
:/
Neo Ted:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۳:۴۳

:))))))
بعد اینکه پشت فرمان جا میشی؟!


صندلیرو باید بدم عقب تا شکمم به فرمون نخوره
:|
راضی شدی؟
Neo Ted:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۳:۴۶

راضی که دارم سعی میکنم. ولی اون بنده خدا که صندلی عقب میشینه اذیت میشه. نگران اونم الان :))))


من اگه قول بدم سعی کنم طوری بشینم که اون اذیت نشه
تو راضی میشی؟!
:|

آرفه ...:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۳:۴۸

مریم من افشا کنم پاندای کونگ فوکارو ازروی تو ساختن یانه؟:)))

فقط خرفتی خاله زیبا رودوس داشتم
خوب چسبوندی به هم


و دقیقا علاقه ی شدید آتنا به من از همینجا نشات میگیره
میدونی که کشته مرده ی پاندای کونگ فوکاره؟!
خاله زیبا نمیدونست من خرفتم که متاسفانه عصری میفهمه
آرفه ...:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۳:۵۵

منم بخاطر همین بهت علاقه مندم:)

نفهمیدم من بهش میگم که دیگه توقع اضافی ازت نداشته باشه.
نگران نباش


من یکی دیگه مثل تو داشته باشم دیگه به عالیه و پ متخلص به د.پ نیاز ندارم
:|
Neo Ted:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۳:۵۵

باید فکر کنم.

:))))


نیز رضایت مخاطبمم خیلی برام مهمه :/
فکراتو بکن خبرم کن!

جناب قدح:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۴:۰۰

سلام


سلام
آرفه ...:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۴:۰۱

د.پ به این قشنگی...
عالیه رو حالا باز یه چیزی...دشمن خونیته ها

خیلی نخور.... امتحان داری


:/
چی نخورم؟؟؟
:دی
جناب قدح:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۴:۰۱

موفق باشی :)

قبول شدی شیرینی فراموش نشه !


همتونو شام میدم
:دی
آرفه ...:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۴:۰۷

کوفته..
خوشمزه هم بود؟
بدون من؟
تنها خوری؟


 کوفته ی بدمزه هم داریم؟؟؟
:|
مگه اینکه دستپخته چیز باشه البته
:دی
آرفه ...:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۴:۰۹

جناب قدح
به من شیرینی میده به جای همه شما...
من رو به نیابت ازخودتون بپذیرین ان شاءا...


من رسما غلط بکنم
حاضرم‌امضاهم‌بدم
:|
آرفه ...:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۴:۲۷

عزیزم
بیا پی وی کارت دارم.:)))))
موضوعات خانوادگی رو هم عمومی نکن.آبروداری کن.


:)))))
خوشم میاد گرفتی کیو میگم

بهارنارنج :):
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۴:۵۵

:)))میبینمت؛))


تابلو حتماهست بخون


های استکان ها
:)))))))
 بگو دستشون نزنن من دارم میام
مرتضا دِ:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۶:۰۸

بقول تد همین چیزا رو میخوری دیگه که...! :)


گامبوعم؟!
مرتضا دِ:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۶:۲۸

:| نه پاندای کونگ فوکار


اره جون تد
:/
ویرا بانو:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۶:۳۳

به حرف خاله توجه نکن سخت مشغول خوردن باش
قصد انگیزه دادن داره چرا جایزه نمیده بهت اگه قبول شدی:))


من تو غذا خوردن با هیییشکی شوخی ندارم
نگران نباش
:))
امتحانمو دادم تموم شددددد
مرتضا دِ:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۶:۵۵

:| نه به جون آرفه :)


:|
چی بگم اخه من
هلما ...:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۷:۰۸

همش فکر میکنم خدا کلا منو جلو آفریده :))


درست فکر میکنی فرزندم

پشمآلِ پشمآلو:
۲۲ شهریور ۹۷، ۱۷:۴۳

کوفته تبریزی گلیست از گلهای بهشت:دی
ایین نامه چیزی نداره ک دیوونه .. بغیر از چنتا حفظی بقیشو با منطقی فک کردن میتونی جواب بدی


عارضم به خدمتت که تونستم ثابت کنم زیادم خرفت نیستم
:دی
حامد سپهر:
۲۲ شهریور ۹۷، ۲۰:۵۵

میبینم که تو رژیمی :))) یه کف دست نون :))


دوتا بود
با اون یکی کوفته هه که تو عکس نیست خوردمش
:|
اگه فکرمیکنی من با این قُدِرو (به معنی کم) نون سیر میشم‌سخت در اشتباهی
یاسین . میم:
۲۲ شهریور ۹۷، ۲۱:۵۹

برای دیزی نمی‌شه ازش استفاده کرد؟
:(


استفاده تخصصی نداره
عمومیه
راحت باش
بلامانعه
:|
یاسین . میم:
۲۲ شهریور ۹۷، ۲۲:۲۰

خب خدا رو شکر پَ


همانا نسبت به فرزندانم رئوفم
:دی
نسر ین :
۲۲ شهریور ۹۷، ۲۲:۳۰

من از اونجایی که بسیار نژاد پرستم اعتقاد دارم کوفته ی تبریزی رو فقط باید در تبریز خورد و ترجیحا مامانم پخته باشه تا خوشمزه باشه :)
ولی نوش جونت اینم غنیمته توی کرمان
راستی مگه کتاب آیین نامه رو میخونن قبل امتحان؟
این سوسول بازی ها رو نمیفهمم هیچ وقت:)


دلمه هم که فقط دلمه مامان پزِ نسرین!
مثل اینکه میخونن؛ماکه ندیدیم
:دی

احسان ..:
۲۲ شهریور ۹۷، ۲۲:۴۲

حواستون باشه
سر چهار راه ها ، حق تقدم با نیسان آبیه!:))
این نکته خیلی مهمه حتما تو امتحان میاد:)


:)))
باید پیاده شیم مقابلش تعظیم کنیم و دستمونو حرکت بدیم به طرف مسیر مورد نظرش
در همین حد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">