واجب دونستم بگم بهتون

من اگه پسر بودم سیگاری میشدم

از اونا که وقتی ناراحتن هی دود میکنن

سیگارامم تو جعبه ی عینکم قایم میکردم

و قطعا حمومو انتخاب نمیکردم برای سیگار کشیدن حالا هرچقد گردن و کلمو از پنجره بدم بیرون که فایده نداره

اخر شبام به طور داوطلب آشغالارو نمیبردم بیرون

در ضمن خواستم بگم اگه فکر میکنین استوری سیگار کشیدنتونو با خیال راحت میذارین چون خواهرتونو هاید کردین سخت در اشتباهین!

مثل یه جنتلمن واقعی سیگارتونو بکشین این کارا چیه دیگه

نصیحت کنندگان عزیز توجه فرمایید :به جان دختره ی رفسنجونی بند اخر جاست فور فان بود!


مرتضا دِ:
۵ مهر ۹۷، ۰۹:۴۴

بی شک یه چیزی ت شده :)


موافقم باهات
پشمآلِ پشمآلو:
۵ مهر ۹۷، ۰۹:۴۵

استوری رو از تو حموم گذاشته آیا؟


نه
با دوستای چلمنگش
پارسی نویس:
۵ مهر ۹۷، ۰۹:۵۵

منتظر شما در « پارسی‌نویس » هستیـــم ...
یاحق ...


بلاخره یکی هم یه جا منتظر ما بود
جای امیدواریه
:|
ناشناس:
۵ مهر ۹۷، ۰۹:۵۸

دختر باشی نمیشه؟


همینکه به طور ناشناس کامنت گذاشتی ینی نمیشه دیگه
حداقل از نظر من پسر بودن مشروعیت بیشتری تو عرف داره
بهارنارنج :):
۵ مهر ۹۷، ۰۹:۵۹

یه زمانی مریم عجیب دلم میخواست سیگار بکشم،لعنتی تو بعضی فیلما تو غمشون یجوری دود میکنن ادم دلش میخواد😁😁


بعد غذا هم بنظرم خیلی حال بده
بهـ نام:
۵ مهر ۹۷، ۱۰:۲۱

سلام
الان ما دلمون سیگار بخواد کی پاسخگوعه تو این گرانی؟ :|


سلام
بهمن چنده الان؟
بهـ نام:
۵ مهر ۹۷، ۱۰:۲۶

بهمن کیست؟ :)


بابا بهمن
بهمن خودمون
چطو بهمنو نمیشناسی؟
مستر وان:
۵ مهر ۹۷، ۱۰:۲۷

ما که میکشیم اینقدر که شما ازش گفتین بهمون حال نمیده:/


چون میکشین
اگه نمیکشیدین خیلی بیشتر حال میداد فکرش
علیــ ـرضا:
۵ مهر ۹۷، ۱۰:۳۷

:/
ما همه جوره جنتلمنیم :٫)


اصلش همینه
دلی دینگ:
۵ مهر ۹۷، ۱۰:۵۴

خب طرف اگه هایدم نکنه،خواهرش اونقدر میگه نکش نکش کم بکش،دود سیگارش از گوش و دماغش در میاد:))

سیگار در کل چیز خوبی نیست،معده و دهن و بهم میریزه..این آرامشی که میگن همش تقلینه:/
اتفاقا جنتلمن واقعی اونیه که نذاره بقیه سیگار کشیدنشو ببینن بعدشم یه آدامس نعنایی بندازه بالا تا دهنش بو نده:/😂😅

+کودومیشون هایدت کرده؟باقر؟بی قر؟کم قر؟یا بیش قر؟


ولی من هیچوقت نصیحتش نکردم
چون میدونم نصیحت بردار نیست
:)))))))
نظر پخته ای بود
بنظرت جز باقر دیگه کی اینقد بیشعوره که منو هاید میکنه؟؟
برگ سبز:
۵ مهر ۹۷، ۱۱:۱۷

راحت باش خواهر
دخور و پسر فرقی نداره تو سیگار
حالا این استوری و اینا چیه میگی؟


هنوز به این شعور نرسیدم :دی
اینستاگرام
نسر ین :
۵ مهر ۹۷، ۱۱:۲۵

واجب شد اون داستانم رو که شخصیت اصلی اش یه دختر سیگاریه رو بدم بخونی :)


بفرست
بفرست
جدی منتظرم ها
واران ..:
۵ مهر ۹۷، ۱۲:۱۳

سلام
بدلیل اینکه اینجا رو پر از هوای آلوده سیگار کردی و نفس منو بیشتر از پیش گرفتی هیچی ندارم بگم جز آرزوی سلامتی :)
شاد و سلامت باشی:)
تا به سرفه نیافتادم :))
تا درودی دیگر به درود :))



+

بیزحمت یه کم اون پنجره رو باز کن هوا بیاد :)
در پناه ایزد منان


سلام خوشگل جان
بیا بشین کنارم با هم دود کنیم
سِـــــــد جَــــــواد:
۵ مهر ۹۷، ۱۲:۳۵

من اگر دختر بودم
لابد ازون سیبیلوهاش بودم


خودم برات ورشون میداشتم
:دی
آقای سر به هوا :):
۵ مهر ۹۷، ۱۳:۳۲

من دوغ میخورم گیج میشم دیگه سیگار کیلو چند؟


ولی تا جایی من میدونم یه چیز دیگه میخورن که گیج میشن
:دی
نیلی ‌:
۵ مهر ۹۷، ۱۵:۱۵

دندونات/دندوناش خراب می‌شه. چیه این سیگار؟!


بذار اینقد بکشه تا زشتو کریهه شه
serek Khatoon:
۵ مهر ۹۷، ۱۵:۳۴

سیگار واسه سلامتی بده😐😐
هیچی غیر از این بلد نبودم بگم که آموزنده باشه..الان مسیر زندگیتو عوض کردم دیگه نه؟😁


بله
من متنبه شدم و اشک ریزان به پیشانی خود میزنم
:|
serek Khatoon:
۵ مهر ۹۷، ۱۵:۳۵

بهت میاد رفته باشی استوری سیگار کشیدن باقرو دیده باشی😂😂😂


بله بله
:دی
پسرک تنها:
۵ مهر ۹۷، ۱۵:۴۷

سیگار
چیز جالبیه
البته نه سرفه هاش تو دفعات اول...


اونام خاطره میشه

جناب منزوی:
۵ مهر ۹۷، ۱۷:۰۲

بدبختی سیگار هم گرون شد


چی گرون نشده؟
آشنای غریب:
۵ مهر ۹۷، ۱۷:۲۶

همه فکر میکنن من سیگار میکشم
ولی فقط سیگار میدونه من چی میکشم!

منم جاست فور فان نوشتم والا سیگاری نیستم
خیلی وقتا به سرم زده ولی گفتم آخرش که چی ؟؟؟؟


تامل برانگیز بود
:|
آخر همه چیز که لزوما نباید یه چی باشه
هلما ...:
۵ مهر ۹۷، ۱۹:۳۳

من اسم ها رو قاطی میکنم، بنظر به داداش عینکیت میخوره سیگار بکشه ولی بنظرم اون یکی پوست روشنتره ایستوری سیگاری گذاشته. :)
حالا کی لوش داد؟!


:)))))
استوری رو درست گفتی
خودم با یه اکانت دیگه :دی
آقای سر به هوا :):
۵ مهر ۹۷، ۲۰:۱۵

ما با اسناس دوغ میخوریم!


ضرَرِشم کمتره
:)
نلیسا 🌠🌟:
۵ مهر ۹۷، ۲۰:۴۱

یه سری سیگار هست تو اینستا میذارن انقدر خوشگلن من موندم چجوری دلشون میاد اونا رو بکشن؟!
ولی منم به سیگار کشیدن فکر میکنم:)


نسل بر باد رفته ای هستیم
:دی
اله سار:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۱:۰۱

خدا به سیگار رحم کرد که با دختر بودن شما (((:


:))))
خیلی هم دلش بخواد
ممنون که میخونی پستامو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">