ما خواهرهای کوچیک همیشه مظلوم بودیم!

رفته دست کرده تو چشمِ خواهرش،چشش قرمز شده
مامانم دعواش میکنه که چرا دستتو میکنی تو چشمِ نی نی
میگه:باشه مامان جون دیگه تواین چشم نی نی دست نمیکنم
ینی بنظرتون میخواد تو اون یکی چشم نی نی دس کنه؟

Neo Ted:
۹ مهر ۹۷، ۱۸:۳۲

نه. احتمالاً هدفش اون یکی چشمِ همون اولیه‌س!


اره
میدونم
خیلی بامزه ای!
پسرک تنها:
۹ مهر ۹۷، ۱۸:۵۰

شاید
شایدم دماغش


چقد جاااااااالب!
همین یک ساعت پیش داشتم پست های تیر و مردادمو میخوندم
و باخودم میگفتم کجاست!نیست!

Neo Ted:
۹ مهر ۹۷، ۱۹:۰۶

همه میدونن! همه!


نمیدونستم توعم اره!
:|
تسنیم ‌‌:
۹ مهر ۹۷، ۱۹:۱۶

خواهرزاده‌ته؟
بازم خاله شدی؟
مبارکه :)


اره بابا
تقریبا ۴ ماهه
نگفته بودم؟؟
مرسی ممنون

پسرک تنها:
۹ مهر ۹۷، ۱۹:۲۲

منو می گی؟؟؟؟
یکم فعالیتم کم شده


دقیقا منو میگم
:|
باآرزوی فعالیت بیشتر
پشمآلِ پشمآلو:
۹ مهر ۹۷، ۱۹:۳۸

کااااملا بنظرم همین قصدو داره ورپریده:))


به خواهرم میگم آدم یه بچه ی سالم داشته باشه
بهتر ازاینه که ۲ تا نصف داشته باشه!

دلی دینگ:
۹ مهر ۹۷، ۱۹:۴۸

مبارکه نی نی تون *_*
احتمالا میخواد ببینه اعضای بدنش واقعیه یا الکی:))
تازه مورد داشتیم خواهر بزرگ تر از سر محبت و علاقه ی زیاد رفته خوابیده رو شکم خواهر کوچیک تر که یه ماهشه:/


ممنونم
از این حرفا گذشته
کمر همت به منهدم کردنش بسته
دلی دینگ:
۹ مهر ۹۷، ۱۹:۵۸

پس تنها نذاریدنشون،جلوش یه خرده از بچه بد بگید،مثلا بگید اون زشته،تو خیلی خوشگلی و از این حرفا!:)


واقعا هم بچه هه زشته
:|
نمیدونم چرا خواهرم تااین حد بچه های زشتی به این‌دنیا اضافه میکنه
جناب منزوی:
۹ مهر ۹۷، ۲۰:۵۸

قابل پیش بینی نیست :)
خداحفظشون کنه


هرچیزی ازش برمیاد
ممنونم
نیلی ‌:
۹ مهر ۹۷، ۲۱:۱۸

دست نکنه تو دماغ خودش و بعد نذاره تو دهن نی‌نی صلوات. :| :)


فکرنکنم اینقد ملایم باهاش برخورد کنه
:|
واران ..:
۹ مهر ۹۷، ۲۲:۴۳

قدم نو رسیده مبارک خالههه :))

فقط و فقط این جمله :دی

واقعا هم بچه هه زشته
:|
نمیدونم چرا خواهرم تا این حد بچه های زشتی به این‌ دنیا اضافه میکنه


😁😀😀😀
یعنی رسما مردم از خنده :))))


به جان خودم نو رسیده نیست
۴ماهی میشه رسیده
:دی

حامد سپهر:
۱۰ مهر ۹۷، ۰۹:۴۰

حلال زاده ها جدیدا به خاله شون میرن:))


به جانِ تد که میخوام نباشه اصلا من اینقد قسی القلب نیستم :|
دیوانه ...:
۱۰ مهر ۹۷، ۱۱:۳۱

من بجاش بودم میگفتم لامصب چشاش :| :))


احتمالا بعدش هم میگفتی تو چشات اذیتت‌نمیکنن؟؟
منو که خیلی اذیت میکنن :|
هلما ...:
۱۰ مهر ۹۷، ۱۵:۲۵

ولی من مظلوم نیستم. :|


:|
من حرفی ندارم
لا نتوری:
۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۱۲

سلام
چون اولین کامنتی است که برای واب شما میذارم
بنابراین قاطی پاتی مینویسم

اون عکسایی که توی پست بعدی گذاشتین و گفتین شاید برای ما جذاب نباشه
اتفاقا خیلی جذابه مخصوصا اونجاهایی که کتک خوردین :)))

اون شکرگذاری پنجم هم که در نوع خودش بینظیره

برای این پست هم کامنتی ندارم
:)


سلااام
من کتک خورده ی خدایی هستم عامو
آرام :):
۱۳ مهر ۹۷، ۱۲:۳۰

چه بچه ای 😃😍😅


زیاد وقت روی تربیتش نذاشتیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">