خدا عمرت دهد مختار!

وی و خانواده اش 
از خرد تا کلان
بسیار مختار میبینند
سال ۹۰ دیدند
سال ۹۱ دیدند
سال ۹۲دیدند
سال ۹۳ دیدند
سال۹۴ دیدند
سال ۹۵ دیدند
سال ۹۶ دیدند
و سال ۹۷ شب و ظهر میبینند
و اگر خدا عمری دهد باز هم میبینیم!
هر سال هم بر سر افتادن وقایع دعوا دارند!
مادر خانواده میگوید اول فلان شد بعد فلان شد
پسر خرد خانواده معتقد است فلان قبل از فلان شد!
بنده هم با صدای بلند اعلام میدارم خاموش ضعیفه(رو به پسر خرد) هر دو نفر اشتباه میگویید! اصلا فلان اتفاق در این برهه نبوده!
و درآخر پدر خانواده به جمع بندی درستی میرسد و جلوی خون و خون ریزی خانوادگی و برادر، خواهر و فرزند کشان را میگیرد!
و در نتیجه اینجانب تمام دیالوگ ها را حفظ بوده و با جناب امیر مختار تکرار میکند!
بابام که دیگه نیازی نیست بگم زندگی کچلش کرده!

پسرک تنها:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۱:۴۶

سلامتی وی و خانوده شان صلواااااااااات


بسیار باید صلوات
صبورا کرمی:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۱:۴۷

😂😂😂😂
منم میبینم هر سال
هر دفعه هم میگم عههه این اتفاق یادم رفته بود😁


خب امیدوار شدندی به خودمون!
صبورا کرمی:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۱:۵۲

😂
قدر دوستی مثل منو بدون


من همیشه قدردان نعمت های الهی بودم فرزندم!
صبورا کرمی:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۱:۵۴

فرزندت؟ من اندازه مامان بزرگت سن دارم بچه


شما همه فرزندان برومند اسلامید !
صبورا کرمی:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۱:۵۸

فرزند برومند اسلامیم نه فرزند تو😁


من خودِ آن اسلامم
:)
حامد سپهر:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۲:۴۶

من تو کف اون نوزادم و اون دقتش:))


اصلا عکس برای همین گرفته شد!
برش میداشتیم گریه میکرد!
بچم عاشق مختار شده!
هلما ...:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۳:۱۹

باید یه بار این مختار رو ببینم، چیه آخه همه ازش مینالن. :)


مختار نگو بلا بگو
خوشگل خوشگلا بگو
:دی
فرشته ...:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۳:۳۴

ما هم هر سال یوسف می‌بینیم، یعنی من از بس یوسف دیدم نسبت به مصطفی زمانی آلرژی پیدا کردم :دی
خدا حفظتون کنه :)


اخه چه جوری میتونین همش یوسف ببینین؟
اه اه
:دی
یک مرد!:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۳:۳۵

اون عروسک اون پایین و از طرف من ببوسش


ماااااچش میکنم
ماااچ تفییییییییی
:دی
بهارنارنج :):
۲۳ مهر ۹۷، ۱۳:۴۹

:))))


نخند
برگ سبز:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۳:۵۵

مامانت واسه عکس سرشو پوشونده؟
حسهای خوبت مستدام


خودم پوشوندم
ینی اینقد طبیعی میزنه
درود برمن
خدای خدایان سانسور
مرتضا دِ:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۴:۰۷

تو اینی که پاش فقط پیداست؟ سمت راست


گوریلرو منظورته؟؟
نه بابا اون باقره
:دی
جناب منزوی:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۵:۰۷

کلاً سریال نداریم، سال به سال مختار رو نشون میدن بعد سال بعش ادغام میشه با سال بعد محرم، کلاً تموم نمیشه، مثل جمعیت چین :))


:))))
باحال بود
نسر ین :
۲۳ مهر ۹۷، ۱۷:۳۴

شبیه آقاجون من که هر سال محرم که میشه باید مختارنامه اش رو یه دور بخونه.
البته چند سالی میشه خواهرم پخش مختار رو در شبکه های مختلف ازش مخفی میکنه ولی منم راستش دوست دارم برای بار هزارم هم ببینم :)


عاغاااا اینقد دوس دارم به بابام بگم آقا‌جون
خیلی چیز باحالیه!

نسر ین :
۲۳ مهر ۹۷، ۱۸:۲۶

خیلی سخت نیست از فردا ضبح که بیدار شدی بهش بگو آقا جون :)


:))))
اخه فردا بابام نیست که
سعی میکنم پنجشنبه بگم
فکرکنم خندم بگیره

فاطمه م_:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۸:۴۵

من با اینکه دوسش داشتم ولی نمی‌تونم بشین دوباره ببینم :)) نمی‌دونم چرا.
خدا خونواده‌تونو حفظ کنه :)


بنده و خانوادم متخصص دیدن سه باره و چهار باره ی فیلماییم
آقای سر به هوا :):
۲۳ مهر ۹۷، ۱۹:۰۷

من عهد کردم مختار و جومونگ نبینم


عهدت استوار
:دی
پشمآلِ پشمآلو:
۲۳ مهر ۹۷، ۱۹:۱۴

حتما اون پائه تویی:))


نه نه
لطفا یکی از چراغاشو بگیرین
:)
آشنای غریب:
۲۳ مهر ۹۷، ۲۱:۲۶

درسته که فیلم را به طور کامل ندیده ام
اما با کتاب مختار نامه ای که همین الان هم روی میزم قرار دارد
کلی تفاوت دارد

مختاری که می بینید بیشتر فیلم است تا واقعیت


دقیقا
من یادمه قبل فیلم بابام یه چیزای دیگه برام گفته بود ولی یه چیزای دیگه دیدم
احسان ..:
۲۴ مهر ۹۷، ۰۶:۳۵

عجب خانواده عشق مختاری!
جای تلویزیونتون خوب نیست بنظرم..البته ببخشیدا فضولی میکنم


خونه ی خواهرمه
میدونم
صدبار بهش گفتم
میگه مهم اینه میتونم از تو آشپزخونه دید داشته باشم‌!

دخترمادر مقدس:
۲۴ مهر ۹۷، ۱۲:۴۳

سلام
خخخخخخخخخ
ملدم ازخنده آقا جون منم ازهمون سال تاالان میبینه


سلام
خوش آمدی!
فراگیره!
:دی
بهـ نام:
۲۵ مهر ۹۷، ۱۱:۲۰

با وجود این عکس عایا باقر خودش با پاش مشکلی نداره؟ پاش چی، با باقر مشکلی نداره؟! شلوارکش چی میگه اون وسط :دی


:دی
خودش که نه !
ولی احتمالا پاش مشکل داشته باشه!
متین علاء:
۲۹ مهر ۹۷، ۰۲:۲۴

دیگه چقدر مختار این صدا سیما نمیدونم این پول ها چیکار میکنه


به جان خودم بهتر از فیلمای آبدوغ خیاری هست که الان درحال پخشه!
متین علاء:
۲۹ مهر ۹۷، ۲۲:۴۹

فیلم های ابدوغ خیاری صداسیما حرفشو نزن قبلا 5 تا کانال داشتیم خیلی از الان بهتر بود


من حتی زمان سه کانالی رو هم به یاد میارم که چه خوش بودیم!
اله سار:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۰:۵۶

چه پدر باحالی (: ما سر پزشک دهکده این وضعبت رو داشتیم (:


سر پزشک دهکده مامانم فحشمون میداد اگه دوباره میخوستیم ببینیم
جرات نداشتیم
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">