sari galin


 

هندزفری تو گوشم بود و برای بار صدم سوز صداش تا عمق جانم فرو میرفت
همون لحظه به این فکرمیکردم به نسرین پیام‌بدم و برای فرستادن این آهنگ ازش تشکر کنم و بهش بگم این آهنگ قابلیت اینو داره که دولیتر اشک ازم بگیره بدون اینکه بفهمم چی میگه!
که یهو پرتاب یه کیسه پر از سبزی جات روی کیفم حس کردم
با شلوار پلنگی نشست کنارم
نگاهم از شلور پلنگیش تا موهای سفید بین ابروهاش کشیده شد!
کیفمو برداشتم و کیسه ی خریدشو کشیدم طرف خودم که بتونه راحت تر بشینه!
بهم گفت خط سحابه؟چشامو باز بسته کردم به نشونه بله!
و سرمو کردم دوباره تو گوشی
به معنی آهنگ خیره شدم

و باخودم به علل این جدایی فحش میفرستادم!
که یه صدای نامفهوم ازش شنیدم
صدای آهنگو کم کردم و گفتم بله؟!
بااخم بهم گفت این آشغالو از گوشت در بیار دخترجون!یه کم مردمی باش!
میتونم بگم چشام داشت از حدقه درمیومد
و نیشم تا سرحد امکان باز شد!
اون آشغال رو از گوشم در آوردم و تا اتنهای مسیر به درد دلاش گوش دادم
دل پری داشت!
نمیدونم پیرمردا و پیرزنا چه علاقه ای یه که بهم دارن!
فاطمه میگه قیافم  شبیه سنگه!سنگ صبور! :/
دومین باره که یه حس خاص نسبت به یه آهنگ خاص دارم
دوس داشتم لذتشو باهاتون شریک شم!

 

صبورا کرمی:
۲۴ مهر ۹۷، ۰۹:۴۳

😂😂😂😂😂
خواهر گوشت آشغالی میشه هااا عفونت میکنه اذیت میشی🤣

چطوری سنگ صبور؟ 😂😂😂

اهنگ هایی که معنیشو نمیفهمم گوش نمیدم. آهنگ فقط ایرانی😁


:دی
ولی اینو گوش بده
و اگه خواستی بگو معنیشو برات بفرستم
مرتضا دِ:
۲۴ مهر ۹۷، ۰۹:۴۳

سنگ صبور خیلی قشنگ بود خیلی
|حاضرم تو رو توی فرقه ای که خواهم ساخت عضو کنم|


منم حاضرم تو فرقه ای که تو خواهی ساخت عضو شم!
برگ سبز:
۲۴ مهر ۹۷، ۱۰:۲۵

تموم که شد فهمیدم خط سحابه خط اتوبوسه!
این آهنگ واسه من که نوستالژیه
منم دوستش دارم
ممنون


سحاب!
خواهش میکنم
واران ..:
۲۴ مهر ۹۷، ۱۰:۳۷

سلام
چند تا پست بامزه و با حال گذاشتی :)وقت نکردم این چند روزه نگاه کنم و بخونم :|

الانم سرم شلوغه ایشالا بیام هر چندتاشو بخونم :)

ممنونم


اقاجونت حالشون خوبه؟!
حامد سپهر:
۲۴ مهر ۹۷، ۱۱:۱۴

یکی از گوشیهارو میذاشتی تو گوش اون پیرزن تا حرفشو پس میگرفت چون حتما کلی نوستالژی براش زنده میشد

موسیقی محدود به منطقه یا زبان خاصی نیست یه چیز احساسی و درونیه
ما اتریش که رفته بودیم واسه راننده ایی که اومده بود فرودگاه دنبالمون یکی از ترانه های سالار عقیلی رو گذاشتیم تا خود هتل رفته بود تو بحر موسیقی


فکرنکم!
جاش میکوبید تو دهنم!
یه کم خشن بود!

جناب منزوی:
۲۴ مهر ۹۷، ۱۳:۴۸

دلشون از روزگار پره، از دور و زمونه
ترانه رو نفهمیدم ولی صداش عالی بود


اخ
اره
خیلی
فرشته ...:
۲۴ مهر ۹۷، ۱۴:۰۹

من بی‌کلام اهنگ ساری گلین رو دارم،خیلی ارام بخش و البته سوزناکه،این رو نشنیده بودم فکر کنم :)
مرسی مریم :)


خیلی خیلی فرشته!
غم میگیرتم
قربانت!
هاتف ..:
۲۴ مهر ۹۷، ۲۰:۴۲

چون آذری هستم ما با این موسیقی ها بزرگ شدیم .
حیلی هستن که احساسشون زیاده.

من گلمیشم سنه گوناخ به نسرین بگو بهت بده


اولین باره موسیقی آذری گوش میدم
و چقد فوق العادست
نسرییییین بیاااا بگوووووو
واران ..:
۲۴ مهر ۹۷، ۲۰:۴۲

خوبن خدا رو شکر :)
امروز تو بیمارستان مرخصش کردند :)
ممنونم


خب خداروشکر
غمی ‌‌:
۲۴ مهر ۹۷، ۲۱:۲۵

وبلاگت همیشه برای من بایه طراوت و شادی همراه بوده حتی وقتایی که یادداشت غمگین می‌ذاری. وبت مثل زنگ تفریح یه مدرسه ابتداییه. شاید چون اولین آشناییمون برمی‌گرده به ماجرای خنده‌دار خراب شدن کولر محل کار :)))) معمولا وقتی ستاره وبت روشن میشه قبل از ورود یه لبخند روی صورتم نقش می‌بنده.


غمی
غمی
غمی
جا داره بگم قلللللللببببببببممممممممممم!
امروز روزمو با پیام استاد نقاشیم شروع کردم که کلی محبت روونم کرد و از پیج اینستام تعریف کرد!
و با پیام پر از مهر تو در مورد وبلاگم دارم به پایان میرسونمش!
ممنونم ازت
خیلی ممنونم
اره یادمه!
:دی
روزای اولی بود که رفته بودم سرکار و به شدت در مورد همه چیز وسواس داشتم!فیوز خراب بود!
۱ماه بعدش مشخص شد!
نیــ روانا:
۲۷ مهر ۹۷، ۱۵:۱۸

هعععععی ساری گلین
خیلی عالیه این آهنگ
با روح و روان آدم بازی میکنه

@صبورا
آهنگ ایرانیه که
مگر این که منظور از ایرانی فقط فارسی باشه که اونو منم پایه م
کاش میشد بخشی از ایران نباشیم :/


اخ 
راه واقعا!

ف.ع ‏ ‏‏ ‏:
۲۸ مهر ۹۷، ۱۴:۵۵

چه آهنگ قشنگی... با اینکه نمیفهمم چی میگه ولی انگار اندوهِ خالصه!


اره اره
عجیبه!
خیلی
فا طمه:
۵ آبان ۹۷، ۰۲:۲۰

من یه بار گمونم اینجا کامنت دادم که اون یه بارم باز محتوای حرفم همین بود که الان میخوام بگم. که وبت حس خوب و لبخند داره. و اینم اضاف کنم که ادم حس میکنه ازین دخترای بیشیله پیله ای. کلا از ادمای بیشیله پیله خوشم میاد :)
* به بهونه چالش بیات شده غمی :دی


یه لحظه احساس کردم میخوای بگی محتوام همش چرت و پرت و در وبمو ببندمو برم
:دی
ممنونم فاطمه
مچکرم که منو میخونی
اله سار:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۰:۵۴

اهنگ خیلی دلنشینی بود. اما نمیدونم ورژن فارسی این اهنگ چرا تو ذهنم نمیاد
سلام همزاد ! بچه این پیر زن ها و پیر مردا ها دهن منو سرویس کردن...همیشه خدا از موفقیت های و شکست های بچه هاشون یا نامردی و مردیشون تو گوشم میخونن (:
ولی من دوستشون دارم...اون آشغال رو همیشه میشه بکنی تو گوش ولی اینا با حرفاشون میرن


عععع
خب پس توهم شبیه سنگی
:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">