فحش جدید آوردم براتون!

"نکبت ایام"
مخصوص عاطفست
جز مواقعی که میخواد ازم پول بگیره به من نسبتش میده!
زیاد که تو عمقش میرم خیلی بهم برمیخوره و میخوام همون موقع بهش پیام بدم(لزوما تا زمانی که میشه پیام داد زنگ چرا مسلمان؟) و بگم هرگونه رشته ی دوستی بینمون رو نیست نابود میکنم!
اما اندکی بعد با فرو دادن خشم حبس شده در سینه و یاداوری مبالغ قرض داده با لعنت فرستادن بر شیطان رجیم خودم رو تسکین میدم!
حالا شاید براتون مسئله پیش میاد نکبت ایام چیست و یا کسیت ؟و چه کارهایی میکند!
از نظر من نکبت ایام دختره عینکی(خودمم تا همین ۲ماه پیش عینکی بودم ها)تو کلاس نقاشیه که جلوی استاد برمیگرده و بلند بهم میگه ابروهاتو‌برمیداری؟!
الان ۲ تا سوال به وجود میاد
۱)به تو چه اخه
و ۲)واقعا به توچه؟!
خب تو اوپن مایندی خواهر من
من خجالتم میشه
اصلن من کلوز مایند ،دارک مایندو آکبند مایند!
حتما میخواین بپرسین مگه من خجالتمم میشه؟!
جا داره بگم بله منم گاها آدمم :/
یا مثلا نکبت ایام اون پسره ای هست که دوبار به روش میخندی یا سعی میکنی خوی وحشیانتو پنهان کنی و مثل ادمیزاد رفتار کنی چنان فکر میکنه خبریه که دلت میخواد خودتو از پشت بوم پرت کنی پایین و به زندگی نباتیت پایان بدی تا یاد بگیری دفعه بعدی به روی هیچ‌احدوناسی نخندی!و جای جواب دادن سلامش بهش پنگول بکشی!در این صورته که احتمالا فکرمیکنن خبری نیست!
غمی من همینجا اعتراف میکنم حق با تو بود!
حتی نکبت ایام میتونه مربیت باشه که صرفِ ظاهرت قضاوتت میکنه و تا میتونه ازت میدوشه!(ینی خودمو گاو فرض کردم اینجا؟)بعدشم به هیچ جاش نمیگیره که بابا این دختره ی بدبخت ....هعی ..بذارین دهنم بسته بمونه و بیش از بیش خود ِ بی تربیت مو نشون ندم!
خلاصه اینکه خواستم نتیجه بگیرم همینطور که من نکبت های ایام‌زیادی دورو برم دارم همونطور هم خودم نکبت ایام‌ادمهای زیادی محسوب میشم!
بنظرم نتیجه منصفانه ای بود!
راستی
مورد آخر هم که داشت یادم میرفت همتون میشناسینش!
باقره!
الهه ی نکبت یونان باستان!
که ۲۱۰تومن پول شش ماه پیش ازم قرض گرفت!ینی‌در زمان دلار ۴۲۰۰!
بعدِ ماه ها اون هفته بهش زنگ زدم میگم میدونم زحمتته ولی پولمو پس بده!
میره ۵۰ تومن میریزه به حسابم و درجواب چرا ۵۰ تومن؟
میگه بانک اجازه نمیده بیشتر انتقال بدم!!!!!!!!(حقش نیست؟)
دیروز ظهر دوباره زنگ زدم بقیه پولمو بگیرم بعدِ چندبار ریجکت دادن
میگه اون ۵۰ تومنو چیکار کردی ؟؟؟
میگم الان باید برات در مورد پول خودمم توضیح بدم؟؟؟
میگه نه!(کمی امیدوار شدم)
میره ۵۰ تومن دیگه میریزه!پیام میده بقیشو خورد خورد میدم!
الان دقیقا داشت چه جوری میداد نمیدونم!
شاید منظورش ۲ تومن ۲ تومن کارت شارژ باشه!
البته شماهم به عمق واژه ی نکبت ایام توجه ننمایید!

مرتضا دِ:
۲۹ مهر ۹۷، ۰۸:۵۱

عارفه خیلی دختر خوبیه
فوش آش هم از روی محبته :)


عاطططططططططططططططططططططططططططططفه دچار
عاطططططططططططططططططططططططططططططفه
آلاء ..:
۲۹ مهر ۹۷، ۰۸:۵۴

نکبتی شدم اصلا:))


ما بودیم
:|
مرتضا دِ:
۲۹ مهر ۹۷، ۰۸:۵۶


این بار واقعا دقت نکردم :|||||||||||||||||||


دقت کن فرزندم
:|
آلاء ..:
۲۹ مهر ۹۷، ۰۹:۰۷

نکبت اون مردیِ که جای ما مینویسه میگه که ماست😂😂😂😂😂


:)))))
الحق که نکبت ایام برازندشه!
دیوانه ...:
۲۹ مهر ۹۷، ۰۹:۱۰

نکبت بودیم وقتی نکبت بودن مد نبود هان؟ :|


یا ماییم نکبت دوعالم
:|
♫ شباهنگ:
۲۹ مهر ۹۷، ۰۹:۳۰

من به اینا میگم رو مُخ!
بانک یه زمانی بالای سه میلیونو اجازه نمی‌داد، بعد شد بالای سی میلیون فکر کنم.


بیا سخت نگیرو توهم بهشون بگو نکبت ایام!
حتی اینترنتی در روز تا سقف 2 میلیون میشه انتقال داد :/
بهـ نام:
۲۹ مهر ۹۷، ۰۹:۵۱

لعنت به این اقتصاد مریض که جوانان برومندی چون باقر را محتاج چون تویی میکند!
عایا فرقی هست در ۵٠ تومن ۵٠ تومن و دو تومن دو تومن؟ مهم این است که بالاخره به پولتان میرسید نه فورا ولی حتما ... گلها را باید چید جور دیگر باید دید:|
:))


:دی
جوانان وطن برن کار کنن و محتاج چون منی نباشن!
خب دفه بعدی هم از من پول خواست روزی ۲ تومن بهش میدم
گل رو باید کشید
:|
پا ییز:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۰:۰۵

ابتدا به باقر و سپس به پاسختون به اولین کامنت غش غش خندیدیم‌ :)))


:دی
پیر شدم سر این‌ عارفه عاطفه!
فرشته ...:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۰:۴۷

الان که فکر میکنم میبینم الهه‌ی نکبت یونان خیلی ترکیب قشنگیه :)))
نکبت ایام برای من اون بیشعوریه که میدونه من از آدامس بدم میاد بعد میاد کنار من هی آدامس میخوره:((
یا اونی که تو خیابون سیگار میکشه و فکر نمیکنه شاید یه بدبختی اونجا رد بشه و به بوی سیگار و دود و این چیزها حساس باشه.
نفهم من بارها سردرد گرفتم بخاطر تو [ خطاب به اون نفهم سیگاری] :دی


:دی
اخ اخ امان از آدمایی که با صدا آدامس میخورن
ریختن خون این جور آدما ثواب داره!
بنظرم سردرد شدن از بوی دود سیگار خیلی چیز خفنیه!!!
فرشته ...:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۱:۰۷

من از بوی لامصبش هم بدم میاد چه برسه به صداش :/
خفن؟ آره خصوصا اونجاش که وقتی میرسی خونه قرص میخوری و اثر نداره و باید تا آخر شب با سردردت سر کنی:(


در این حد!
فکرکن خودت بکشی دیگه چی میشه
:دی
فرشته ...:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۱:۲۲

الفاتحه مع الصلوات :دی


ولی بنظر من یه بار امتحان کن سیگار رو شاید حساسیتت از بین رفت
:|
پناه ببر برخدا
فرشته ...:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۱:۵۱

مریم دلخوریت از من چیه؟ دلخوری نه شاید بهتره بگم دشمنیت با من چیه؟:|


من سیگار رو به کسایی پیشنهاد میدم که خیلی دوسشون دارم فرشته!
فرشته ...:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۱:۵۷

واقعا! چرا؟ میخوای نسلشون رو منقرض کنی؟ :))


نه میخوام با لذت های زندگی آشناشون کنم
:دی
yasna sadat:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۲:۰۶

فعلا نکبت الایام من اون راننده اتوبوس که هر موقع میلش کشید هست هر موقع دوست نداشت و حالشو نداشت نیس:||


این راننده ها از نکبت به در هستن 
:|
واران ..:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۲:۲۷

خیش برات با عنوان پستت :))))
مریم خیلیییی خوب بود با وجودی که کلی فحش بود و فحش جدید یاد گرفتیم ازت😉😁😀😀😀😀


کامنت جناب دچار هم همینطور و جواب تو :)))😀😀



















+
الهه نکبت یونان باستان
همکار منه که سالهاست پول بی زبون منو برده و خورده و اصلا به روی مبارک خودشم نمیاره و راست راست بهت نگاه میکنه و بهت لبخند ژکوند تحویل میده انگار نه انگار و بدتر از اون ادعای مذهبی بودن هم داره :| حلال و حرام و اینا هم ظاهراً مثلا سرش میشه :|


شماها الان بنده ی منید!
:دی
ببین واران شمارشو بده من 2روزه پولتو پس میگیرم
واران ..:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۲:۴۰

والا منم به این نتیجه رسیدم به یکی پولمو ازش بگیره وگرنه با زبان خوش پولمو نمیده :|
یادداشت میکنید که بگم ؟:))



راستی من چرا سلام نکردم؟!
سلام مریمی :*
من الان بنده توام و از دو جهان آزادم :دی 😀😀
ولی با این وجود تو فخر نفروش به همه عالم :))))






منم بهتره بگم کل اگر طبیب بود سر خود دوا نمود
:دی
سلام سلام
من مثل یک معلم دلسوز در کنار شمام
نیــ روانا:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۲:۴۴

نکبت ایام اون کارمند بیشعوری هست که نه ماهه یک کار رو انجام نداده و بعد از دو ماه که هروز زنگ میزنی و جواب نمیده وقتی بالاخره پس از ممارست فراوان، توفیق شنیدن صداش نصیبت میشه لبخند ملیح میزنه و میگه عزیزم از همون پورتال پیگیر کارتون باشید 😡😡😡
لطفا در این یک مورد به عمق مفهوم نکبت ایام توجه بشه


اروم باش
:دی
اگه مایل باشی فحشای بیشتری هم تو چنته دارم هاااا
نیــ روانا:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۳:۳۸

اگر عمق فاجعه رو بهتر نشون میدن دریغ منمای
خدا عوضت بده مادر :دی


گوشتو بیار جلو
خانواده از اینجا رد میشه
غمی ‌‌:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۶:۰۹

می‌تونی در مواقع شدید از «نکبت اعصار» هم استفاده کنیم :))
پس صابون ما به تن شما هم خورد. سخت نگیر. همینیم که هستیم :)))


به عاطفه پیشنهاد میدم :دی
البته زیادم بد نیست!فقط یه کم چسبناکه!

سِـــــــد جَــــــواد:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۶:۴۱

نکبت . [ ن ِ / ن َ ب َ ] (از ع ، اِمص ، اِ) آسیب . (صحاح الفرس ) (دهار). رنج . خستگی . (غیاث اللغات ) (ناظم الاطباء). زیان . ضرر. آزرم . (زمخشری ) (یادداشت مؤلف ). مصیبت . بلا و سختی روزگار. بدی . (یادداشت مؤلف ). مشقت . (ناظم الاطباء). نکبة :

شاد باد آن به همه نیک سزا
و ایمن از نکبت و از شور و ز شر.
فرخی .



ممنون‌از توضیح جامع و کامل
حالا با دونستن دقیق ریشه و معنیش به عنوان فحش به کارش میبرم!
حامد سپهر:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۷:۳۴

نکبت ایام فقط واسه امروز همون راننده ال نودی بود که اومده بود بچه شو از مدرسه ببره ماشینشو چپکی وسط خیابون پارک کرده بود تو اون شلوغی، بعدشم با مدیر مدرسه گرم صحبت بود و به فحشهای مردم هم توجه نمیکرد

از قدیم گفتن اگه میخوای یکیو دیگه جلو چشمت نبینی بهش پول قرض بده :)


گفتن نکبت ایام کم لطفیه در حقش!
به قول غمی باید بگمی نکبت‌اعصار!
شیوه ی خوبیه برای ندیدن بعضی آدما
:دی
دنیای کامپیوتر ...:
۲۹ مهر ۹۷، ۱۸:۳۱

عجب


بله
جناب منزوی:
۲۹ مهر ۹۷، ۲۰:۴۶

الان ۵ دقیقه ست دارم فکر می کنم چی بنویسم.
دیدم همون سکوت بهتره. :)
واقعاً همین نکبت ایام ها کاری میکنن که آدم از آدم بیزار شه


هرچه میخواد دل‌تنگت بنویس :)

فاطمه م_:
۲۹ مهر ۹۷، ۲۰:۵۸

عالی بود پستت :))

ببین با پسرا وحشیانه هم برخورد کنی فک می‌کنن خبریه. ایگنورشونم کنی فک می‌کنن خبریه. هیچ جوره نمیشه اصن ازش فرار کرد :))
(شوخی بود وگرنه من تجربه‌ی خاصی نداشتم!)


ممنان!
نه من تجربه ی وحشیانشو داشتم
ببین وحشیاااااااااانه ها
نه وحشیانه!
در اون‌صورته که فقط حالت چسب‌پیدا نمیکنن
فاطمه م_:
۲۹ مهر ۹۷، ۲۱:۱۴

عه؟ حله پس. لازم شد از این راه وارد میشیم!


اره بابا
به حرف مادر پیرت گوش کن
تا عاقبت بخیر شی
:دی
رضا صبری :
۳۰ مهر ۹۷، ۲۲:۲۵

من که دارم میخندم بهتره چیزی نگم سکوت بهترین گزینه س

نکبت ایام :دی


سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">