شماره مطلب ۳۳۵!

خفه شدن در اثر پریدن غذا تو گلو تبدیل شده به بزرگترین ترس این روزام!

غذا بمونه تو گلوم و هیشکی نباشه بزنه پشتم ! تا خودمو بکشم سمت در که مثلا به پسر همسایه بگم‌ ،وسط خونه بیوفتم و بمیرم!

و بعد چند روز که جنازم بو بگیره همسایه ها خبردار شن!

چند شبه قبل خواب تمام این صحنه هارو تو ذهنم تجسم میکنم

البته میدونم به بو دادن جسد نمیرسم چون مامانم قطعا همون شب اول پا میشه میاد ببینه چرا من گوشیمو جواب نمیدم و گند میزنه یه توهمم!

تاحالا با بینی شکسته سرمای آنچنانی نخورده بودم!

الان تو حالتی هستم که مسلمان نشنود کافر نبیند!

سرماخوردن با بینی سالم جز نعمت هایی هست که باید براش سپاسگزار باشین!

فقط یه ذره براتون بگم که وقتی نه میتونین بکشین بالا و نه میتونین فین کنین چه بلایی سرتون میاد!

یا باید سرتونو هی بگیرین به طرف بالا که میره تو حلقتون در این صورت

یا یه دفه بگیرینش پایین و دستمال بگیرین جلوش که یه یهو خالی شه!

آرزوی یه فین درست و حسابی مونده به دلم!

پا ییز:
۱ آبان ۹۷، ۱۹:۲۳

تو خونه صندلی دارید؟


دربارش همین دیشب خوندم که چطور خودمون تنهایی جلوگیری کنیم از خفه شدن با صندلی
ممنانم
پا ییز:
۱ آبان ۹۷، ۱۹:۲۹

خوب دیگه پس خودبخود گند خورده به توهمت
یه چهار تا هم عکس ازش ببین:
مانور هیملیخ
هایملیخ
هایملیش
همش یکیه لهجه اش فرق داره :/


اره دیدم
:|
بلاخره ترسناکه
خوفناکه تنهایی مردن
پا ییز:
۱ آبان ۹۷، ۱۹:۳۵

آخرش تنهاییه
با سوسک و ملخهای تو قبر
آخرش تنهاییه با نکیر و منکر
حتی اگه همه سیصد بار بیان تو قبر و دعای تلقین میت رو یخونن و بعد بالاسر قرآن بخونن
و گریه کنن
و هی خودشونو بزنن
و نوحه خون نوحه بخونه سر قبر
و بعد سر هفتم و چهلم ایل و تبار بیان
و بینش هی خانواده آدم بیاد
تنهاییم
تنها


حالا لازمه اینقد جناییش کنی
:|
رعشه بر اندامم‌افتاد
پا ییز:
۱ آبان ۹۷، ۱۹:۴۲

بلندشو گمشو برو برو بیرون به کله ات هوا بخوره بابا :|
من حقیقت رو گفتم
چیز جدید که نگفتم :/ ولی اگه رعشه گرفتی پاشو یه حرکتی بزن


نمدونستم تنهایی :\ 
اصلا هنرنمایی منو شنیدی یا نه تو؟


من این حجم از بی ادبی رو برنمیتابم!
تو این هوا برم یخ بزنم؟کله خر خوردم؟
نیــ روانا:
۱ آبان ۹۷، ۱۹:۵۳

آخه خفه شدن با غذا هم شد توهم؟؟
خوب همه مون یوقتایی تنهایی غذا میخوریم و خیلی ربطی به تنهازندگی کردن نداره که
توهم میزنی قشنگ و درست درمون درباره ی جانی خطرناک یا حتی اجنه و ارواح بزن یوهاهاهااااا


بابا من با اجنه رفیقم!
رفیق شبهای تنهایی و روزهای غربت منن!
برای من توهم همون شنیدن صدای خر خر گلومه
:دی
پرستش ^_^ :
۱ آبان ۹۷، ۲۰:۱۲

خب پس ارزو میکنم سرماخوردگی و فین فین با دماغ سالم رو برات ای خوبه :'))))


دیگه از ما گذشت!
مهدی رنجبر:
۱ آبان ۹۷، ۲۰:۳۱

چقدر دردناک بود بخش دومش!


ممنون که درک کردی!
جناب منزوی:
۱ آبان ۹۷، ۲۰:۳۳

الان دارم در حین خوندن مطلبتون نحوه قتل خاشوقچی (و تیکه تیکه شدنش) رو هم گوشم میدم :/

دماغتون شکسته؟ :|
حتی دوست ندارم بهش فکر کنم :|
ان شاءالله خوب میشی


اونم به شیوه ی جذابی مرد!
جذاب تر از مردن من! و مخوف تر!

اونم چه شکستنی!
هلما ...:
۱ آبان ۹۷، ۲۰:۴۶

میره تو حلقت قورتش بده نگران نباش فقط یکم چندشه همین :|
عوووق


من قورتشم ندم میره پایین
بچم سریع عمل میکنه
شوره فقط یه کم
:دی
پا ییز:
۱ آبان ۹۷، ۲۰:۴۸

یعنی خودت به خودت میگی کله خر خوردی! بعد من فقط بهت گفتم گمشم میشه حجم بی ادبی!
هوفففف

گفتم پاشو یه حرکتی بزن
این حرکت از دنس تا درست کردن یه کیک تا دیدن یه انیمیشن تا انجام چهار تا حرکت کاراته و نا خیلی چیزای دیگه می تونه متفاوت باشه!

منم این حجم از تریپ برداشتن رو برنمی تابم! :/


:)))))
من منم!صاحب خودم !مالک خودم!ارباب و رعیت خودم!
ینی واقعا تو فکرمیکنی من بااین حالم مثلا میتونم کیک بپزم!
الله اکبر


جناب منزوی:
۱ آبان ۹۷، ۲۰:۵۱

اونطور که اینا تعریف کردن یه چیز تو مایه های فیلم SAW بود. با اینکه تا به حال فیلمش رو ندیدم ولی بیشتر منو یاد فیلم A  Walk Among the Tombstones .انداخت.

شکستگی همه جوره دردناکه.


تاحالا که ندیدی از این به بعد هم نبین
:دی

بله بله
مخصوصا اگه دل باشه!
نسر ین :
۱ آبان ۹۷، ۲۰:۵۱

چقدر چندش آور :(


نسرین من هنوز منتظرم
:|
نسر ین :
۱ آبان ۹۷، ۲۰:۵۹

نسرین از دست رفته مریم:(


بابا من تازه داشتم به دستت میوردم هاا
نسر ین :
۱ آبان ۹۷، ۲۱:۰۲

منو یا آهنگ های تورکی رو ؟؟ :))


:))))
اصلا دوس ندارم همچین فکرکنی
نسر ین :
۱ آبان ۹۷، ۲۱:۰۷

شوخی میکنم
الان دارم سعی میکنم ویس بذارم اگه نت اجازه بده
کفرمو در آورده نه عکس باز میشه نه ویس میتونم بفرستم!


ولش کن تو بی محلش کن
:دی
رسید ممنونم
فاطمه م_:
۱ آبان ۹۷، ۲۱:۵۱

حالا چرا پسر همسایه؟ :)))

ای بابا، ایشالا هم دماغت زودتر خوب شه هم سرماخوردگیت :(


چون خوشم میاد ازش!
:دی
ممنانم
غمی ‌‌:
۱ آبان ۹۷، ۲۲:۳۶

این یادداشت مزه شوری میده :)))


امروز صبح به درجه ای رسیدم که دیگه شوریشو نمیفهمم!
تلخه تلخ
:دی
آقای سین:
۱ آبان ۹۷، ۲۲:۳۸

برای حل مشکل فوق قسمتی از یک دستمال کاغذی را لوله کرده درون سوراخ های دماغ مبارک قرار دهید! :))


:دی
امتحان خودشو این روش پس داده!موفقیت آمیز نبود!
خیلی جالبه اون سوراخی که شکسته اصلا نشتی نداره!
فقط مشکلم با یکیشه!

بهارنارنج :):
۱ آبان ۹۷، ۲۳:۰۸

خوبی؟هنوز زنده ای؟میخوای پاشو بیا اینجا


منتظری؟
من اگه میتونستم پا شم که تو خونه نیوفتاده بودم عامو
دنیای کامپیوتر ...:
۲ آبان ۹۷، ۰۰:۰۹

دماغ شکسته؟


یکی از سوراخ های دماغ
محمد روشنیان:
۲ آبان ۹۷، ۰۳:۵۰

این افکار از جنبه‌ای شاید آزار دهنده باشه اما از یه جنبه نشون دهنده اینه که اختلالای موجود می‌تونه از یه هنرمند هم بر بیاد!


خدا خیرت بده که صبی روح منو شاد کردی
:)
صبورا کرمی:
۲ آبان ۹۷، ۰۶:۵۲

صبح کله سحر اومدم اینجا از فین نوشتی؟ :/
احساس میکنم دل و روده ام داره میاد بالا:/


خیلی خوبه که ادم صبحشو با فین شروع کنه
تو اگه  میدونستی فین کردن چه نعمت بزرگیه اجازه نمیدادی دلو رودت به هم بپیچه
:دی
فرشته ...:
۲ آبان ۹۷، ۱۲:۰۵

با عرض شرمندگی تف به کامنت هلما و لعنت به جواب خودت که حالم رو بد کردید، خدا شاهده حالت تهوع گرفتم:((
بابا من خیلی سوسولم سر این چیزها،خیلی دلم کثیفه،چرا این کار رو با من میکنید اخه؟:/


نگو که تاحالا قورت ندادی ناراحت میشم
:دی
فرشته ...:
۲ آبان ۹۷، ۱۲:۴۴

مرییییییییم! :(


:دی
فرششششششته!
رضا صبری :
۲ آبان ۹۷، ۱۳:۳۰

سرما خوردگی با بینی شکسته اصلا راجبش صحبت نکن :((((


یه طوریه که به جهنم ایمان میاری!
:|
آلاء ..:
۲ آبان ۹۷، ۱۴:۵۴

حالم بهم خورد مریم تو چنین چندش چرایی


:دی
واقعیت های زندگین عامو
آشنای غریب:
۳ آبان ۹۷، ۰۰:۴۳

تو یه ماه این سومین باریست که سرما میخورم:(((
یعنی روزایی که مریضم بیشتر از روزایی بوده که سالم بودم


همینکه دماغت نشکسته شکرگزاری داره
:|
حامد سپهر:
۳ آبان ۹۷، ۱۷:۱۱

مانور هایمیخ رو حتما یاد بگیر تا منت پسر همسایه رو نکشی:))


خدا حفظش کنه!
بچه ی خوبیه!
اله سار:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۰:۴۶

این پست در خدمت انسانیت بود و بس (((:


:)))
من چیز بد نمیگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">