از جمله معایب خونه ی بدون مرد!

با ظرفای بعد تو چه کنم رفیق نیمه راه؟!
مثل اینکه تقدیرم اینه بعد باز کردن راه چاه سینک، هواگیری شوفاژ ،تعویض لامپ ،درست کردن آنتن تلویزیون و دستگیره ی در!دست به آچار هم شم!

ینی دلار روی شیرآلات هم تاثیر گذاشته؟!

صبورا کرمی:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۳۰

🤣🤣🤣🤣


:دی
بهارنارنج :):
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۳۲

:|

مرد باش رو پاهای خودت
جواد چیکار میکنه اونجا پس؟:|جواد بود یا باقر؟


تاالان بدون اینکه مرد باشم همین کارو میکردم دیگه
هیشکدومشون نیستن خوشبختانه
:دی
فاطمه م_:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۳۲

عاشقتم که تو اون لحظه عکسم گرفتی :))


با دست کفی تازه!

آرفه ...:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۳۳

بنظرم ظرفا رو نشور دیگه راحت!


:))))
منتظر همین لحظه بودم!
الهه ...:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۳۴

ای وای!
ولی من لوله کشی دوست دارم:))


بنظرم چیز زیاد سختی نباشه!
بهـ نام:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۳۹

گل بودی دیگه به سبزه هم آراسته شدی o_O


:)))
قطعا مامانمم همینو بهم میگه
00:00 :.:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۴۱

کار سختی نیست یاد می گیری :)


نشد هر کار کردم
:|
فکرکنم شکسته
ولی علائمی از شکستگی نمیبینم
بهـ نام:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۴۲

مجبوره اینو بگه مجبووور میفهمی؟!
ولی بنظرم تو ذهنش میگه اینم قسمت ماست دیگه :دی


:دی
خدایا این چی بود به من دادی!!

واران ..:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۴۲

بیام کمک ؟:))
من بلدم ها :))
انگاری مردها از روز اول اینا رو بلد بودن ؟!
نه عامو مردها هم به مرور زمان این چیزها رو یاد گرفتن :))



+
تعویض لامپ ؟!
درست کردن آنتن تلویزیون ؟!
درست کردن دستگیره در ؟!*__*
باز کردن راه چاه سینک ؟!
مگه اینکارا مردونه است ؟!!!!
چی میگی ؟!:دی
یا خدا چی میشنوم ؟! 😀😀
تا جاییکه من میدونم اینا هیچ کدومشون مردونه نیست :)))
حالا بگی این آخری یعنی همین دست به آچار شدن یه چیزی :))
ولی بقیه شون اصلا و ابدا مردونه نیست 😎


تو خونه ی ما این کارارو بعلاوه ی خرد کردن گوشت مردونه بوده!
مثلا به خواهرم بگی لامپ عوض کن انگار بهش فحش دادی!

نه نشد واران!کمکی نیست!بابامو میخواد!
حالا یه شب من مثل بچه آدم تصمیم گرفتم ظرفارو بشورم!
قسمت نیست!
00:00 :.:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۴۴

چرا جانمی ره ؟


نمیدونم
قشنگ این راه راهاشو میبینم
ولی وقتی شیر باز میکنم دوباره میپره بیرون!
واران ..:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۴۷

یه صورت وضعیت بده تا بگم چکار کنی و دقیقاً مشکل از کجاست ؟!
احتمالا نیاز به چسب یا نوار سفید مخصوص لوله داره . ممکنه شیر آب به مرور زمان ساییده شده باشه!!


انگار مثلا پیچونده باشمش 
اینجوریه!
از این چسبای مشکی برق دارم،به دردت میخوره؟!
غمی ‌‌:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۴۹

همین‌طوری فواره‌ای بشور ظرفا رو و به نشونه اعتراض درستش نکن. تازه این‌طوری رمانتیک‌ترم هست :))


اتفاقا شستم
علاوه بر ظرفا خودمو اشپزخونه رو هم شستم
قشنگ میپاچید به همه جا!
باز خیری شد که کف آشپزخونه رو طی بکشم!
محبوبه شب:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۵۲

داداچ اول شیر آبو میبستی بعد عکس می گرفتی :| (دستمال یزدی اش را محکم می تکاند)


اینم حرفیه!

واران ..:
۶ آبان ۹۷، ۱۹:۵۸

خوبه خودت میگی چسبای مشکی برق !!
بعد اونوقت لابد انتظار داری برای لوله هم استفاده بشه !!
خدایا توبهههههه :دی


تصویر هر دو رو اگر دوست داری نشون بده تا بگم چکار کنی😀😎



+

خدای من دستگیره در ؟؟
من یکبار پشت در دستشویی گیر کردم چند سال پیش یادمه بابام آچار و پیچ گوشی از تو پنجره کوچک دستشویی که تو حیاط راه داشت به هم داد بعد با همونا تونستم لولاهای در دستشویی رو دربیارم و در رو جابجا کنم و خودمو بعد از نیمساعت از اونجا نجات دادم :دی
بعد اونوقت درست کردن دستگیره در از نظر خواهر شما یه کار مردونه است ؟*__* و حتی فحش هم محسوب میشه!؟
یا خود خدا :))

خرد کردن گوشت رو قبول دارم ولی اینا رو نه !
من فقط یه چیز یاد نگرفتم تو خونه مون اونم تغییر حرارت دهی سیستم شوفاژ خانه است که اونم دوست دارم یاد بگیرم :)))


عععععع
یاد خودم افتادم!
یادته پارسال روز عاشورا تو اتاقم گیر کردم
:دی
یادش بخیر!
بابا تازه ما خوبیم!
خواهرشوهرای خواهرم ندیدی!
واران درست کردن دستگیره ی در خیلی کار سختیه!
قبول کن!

دلی دینگ:
۶ آبان ۹۷، ۲۰:۰۵

بیا مثبت نگاه کنیم..
خوشبحالت آبشار داری تو خونت:)تازه خواستی آب بخوری میتونی دهنتو باز کنی آب بره تو دهنت،نمیخواد لیوان کثیف کنی^_^


:)))))))))
عالی بود این کامنت!
پشمآلِ پشمآلو:
۶ آبان ۹۷، ۲۰:۰۷

کثیفی ظرفارو ک دید دیگه طاقت نیاورد .. کمرش شکست:))


:))))
به جان خودم کف مالیشون کرده بودم فقط مونده بود آب بکشم!
محمد بحری:
۶ آبان ۹۷، ۲۰:۱۶

از نوع ظرفها مشخصه دائم فریز شده غذا میخوری.شکسته.باید شیر عوض کنی


:|
درود بر دقتت!
نه!
واران ..:
۶ آبان ۹۷، ۲۰:۱۶

عارضم به خدمتتون درست کردن دستگیره در اتفاقا یکی از آسونترین کارهاست 😎
تو قبول کن :)
اصلا اینجور که گفتی باید یه دوره کلاس آموزشی بذارم :دی


:|
اره!الان دیگه آسونه!
خودم اولین نفر ثبت نام میکنم
نیــ روانا:
۶ آبان ۹۷، ۲۰:۵۵

حالا که بحث فنی گرمه من از فرصت سو استفاده میکنم و طرح مساله می نمایم
من ی میز تو اداره دارم
یک طرفش در داره
از وقتی دست من رسیده اون در قفل بوده
کلید نداره
با کارد و چنگال افتادم به جونش ولی باز نمیشه
لازمش دارم در حدی که باز بشه کافیه
یعنی بعدش مشکلی ندارم که قفل نشه (نه که کلید دارم )😂
به من بگویید چه کنم 😂😂


:))))))
ارجاعت میدم به واران
:دی
ببین با قاشق
من خونه که بودم خواهرم همچین میزی داشت
تو کمد دره کلی چیزای خوب داشت
منو جواد پاتک میزدیم به اونجا
با قاشق
یه طوری حرفه ای باز میکردیم و میبستیم که نمیفهمید اصلا
:دی

yasna sadat:
۶ آبان ۹۷، ۲۱:۲۰

شک نکن که تاثیر گذاشته!!

تاثیر دلار روی شیرآلات رو میگم!

ا


فکرکنم نصف حقوقمو باید شیر آب بخرم!
نیــ روانا:
۶ آبان ۹۷، ۲۱:۲۲

لامصب خیلی سفته
کارد و قاشق تا حد شکستن خم میشه ولی یارو دره انگار نه انگااار


احتمالا اصل جنسه!
farid ...:
۶ آبان ۹۷، ۲۱:۳۴

سلام
پایینش مهره داره,بزارید سر پایه‌اش با دست ببندید سفت نشد,با اچار فرانسه ای چیزی سفت کنید,البته یه سری های دیگم هست برای پایه‌اش باید پیچ رد کنید از پایین ببنید
ولی اینی که من می‌بینم پایه‌اش در نیومده و از اونام نیست.


سلام
اصلا نمیچرخه که من بخوام سفتش کنم
میخوره به دیوار
فکرکنم آچار بخواد
حالا باز خوبه نشکسته
farid ...:
۶ آبان ۹۷، ۲۱:۴۰

نه نه
شما بالاشو ثابت نگه دارید
اون مهره‌ی تهش میچرخه


واه چه جوری؟
فشارش بدم به سمت پایین؟؟
farid ...:
۶ آبان ۹۷، ۲۱:۴۳

یه چیزی به من بگید اول
اون تهش که وصل میشه به پایه‌اش مهره هست یا نه؟


نه اصلا هیچی نیست

farid ...:
۶ آبان ۹۷، ۲۱:۴۴

یه عکس از شیر میتونید به من نشون بدید
از همونی که در اومده


اره حتما
میفرستم براتون فردا
الان دیگه خاموشی زدم
farid ...:
۶ آبان ۹۷، ۲۱:۴۷

یه چیزی شبیه اینه
http://bayanbox.ir/view/151701344804585872/IMG-20181028-214615.jpg


نه
بذار الان میفرستم
farid ...:
۶ آبان ۹۷، ۲۱:۵۰

خوب شاید سر پایه‌اشه,حتی این شیر شلنگی های جدیدم,دارند اون مهره هرو:/
پس من بلد نیستم چی جوریه:/


http://bayanbox.ir/info/8365928459598855331/20181028-215036

http://bayanbox.ir/info/7570205087497151903/20181028-214959

من این همه زحمت کشیدم رفتم عکس گرفتم
:|
farid ...:
۶ آبان ۹۷، ۲۲:۰۱

من تا جایی که میشد زوم کردم یا مهره‌اش توی پایه اشه یا که
فکر کنم شکسته
نگاه کنید هم ته شیرتون خوردگی داره


ببخشید دیگه توان و امکانات در همین حد بود:|

شب خوش:)


:|
خسته نباشی دلاور
قشنگ مشخصه داری فرار میکنی
باشه شب بخوش
:|
farid ...:
۶ آبان ۹۷، ۲۲:۱۸

خدایی از چی فرار کنم:)

یه سرچ بزنید تو نوعی از شیر تو کار,روکار,هرچی همشون توی پایه اشون فرق دارند اخر سر اون قسمتی که برای شما در اومده با مهره وصل میشه,
خب وقتی مهرش نیست ینی شکسته دیگه:/

من دیگه برم فرار:)
خدافظ و شب بخیر


هنوز شیر حموم هست
شیر تو بالکن هم هست
حالا اونام اگه خراب شدن برای این یه فکری میکنم
درصورت ممنونم از تلاشت
:)
جناب منزوی:
۶ آبان ۹۷، ۲۲:۴۵

تجربه ست، به خوداتکایی کامل میرسید :)


پس امیدوارم خدا پنچرگیری ماشین رو هم قسمتم کنه
تا بیشتر به خوداتکایی برسم :)
serek Khatoon:
۷ آبان ۹۷، ۰۰:۴۹

امان از این تقدیر کوفتی 😐
لامصب از بیخ هم کنده‌شده😐
فقط ظرفای‌ تو ظرف‌شویی😁


بیخِ بیخ
:|
بااز بیخ کنده شدنش چه کنم؟!

. یاسون .:
۷ آبان ۹۷، ۰۰:۵۸

سکسیست نباش زن!
:)
(میان جمعیت تظاهرات کنندگان گم می‌شود)


میگن وقتی مامانم رفته سنوگرافی و پرسیده بچم چیه؟؟
گفتن جنسیت زدگیه!
خشونت علیه زنان خودِ منم
:دی
دیوانه ...:
۷ آبان ۹۷، ۱۱:۳۹

هر جور فک میکنم نباید بشکنه
حتما فک کردی اون دخترس ک بینیتو شکونده زدی شتلتش کردی -___-


به قول مامانم کلا در حال کشتی گرفتنم با اشیاء دورو برم
آقای سر به هوا :):
۷ آبان ۹۷، ۱۶:۲۶

دلار رو شیر گاو هم تاثیر داشته جه برسه به شیرالات!


:))))
نکته ی ظریفی بود
. یاسون .:
۷ آبان ۹۷، ۱۷:۳۶

:))))


:)
احوال نویس:
۹ آبان ۹۷، ۱۸:۳۶

😕😂😂


:)
Man Mobham:
۱۰ آبان ۹۷، ۱۵:۳۹

ما قبل تحریم خریدم 60 تومن. فمن الله توفیق


وای خدایا
جدی؟؟؟؟
الان که خوب فکرمیکنم میبینم اقتصاد مقاومتی ینی همین
تو بالکن هم میشه ظرف شست بابا
قدیما مگه چیکار میکردن
Man Mobham:
۱۰ آبان ۹۷، ۱۸:۲۰

از نظر من برو لب رودخونه. والا به خدا نه هزینه اب نه هزینه برق نه هزینه شیر الات. شاعر ک بنده باشم میفرماید:ظرف ها رو جمع کن، بنشین بر لب جوی، کاسه انداز به آب، اسکاج را کف کن، و بشوی ظرف ها را.


متاسفانه رودخونه نزدیک خونمون نیست
میتونم برم پنشنبه ها که ماشینای شهرداری میان به درختای وسط بلوار آب بدن ظرفامونو تو جوب بشورم


اله سار:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۰:۴۳

شما هم از اونایی هستین که با شیرالات کشتی میگیرید پس (:


اون با من مشکل داشت
:|

Miuna chan:
۱۷ آبان ۹۷، ۱۲:۳۹

روحم شاد شد لعنتی=))))



های با تبادل لینکو نظر و اینا موافقین؟ من تو بیان تازه واردم
خوشحال میشم بم سر بزنین^^


خداروشکر
:)
اهلش نیستم
farid ...:
۲۳ آبان ۹۷، ۱۸:۵۲

درست شد؟


سلام اره
خیلی حرفه ای طور داداشم درستش کرد
بلاخره به یه دردی خورد
:))
حمدان مقدم:
۲۸ آبان ۹۷، ۰۸:۱۰

ههههههههههههههه
یعنی مرد فقط بدرد این کار می خورد؟


پس چی؟
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">