تو چنین تلخ چرایی؟!

رفتم یه بسته شکلات تلخ ۹۰%خریدم
هر وقت ناراحت میشم یه گاز میزنم
میگن حال آدم رو خوب میکنه
راست میگن منتها حال آدمای اطرافمو خوب میکنه حین خوردنش با دیدن قیافه ی چپ و صداهایی که از خودم در میارم!

خوردن این شکلات رو بر همه ی مسلمین و مسلمات،مومنین و مومنات حرام اعلام میکنم!
این باید توییت میشد اماچون کل فالوورام ۷ نفرن که ۴تاش تبلیغاتیه و اون ۳ تا هم هیچ علائم حیاتی نشون نمیدن اینجا منتشرش میکنم.

Neo Ted:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۴:۴۶

هیچ‌وقت فلسفه‌ی خوردن این زهرماری‌ها ر هضم نکردم!

آره دگه! وبلاگ شده اون گربه‌ی دم در که اضافه غذاهای پس‌مانده ر بهش میدیم :/ نفرین متالبیفیسوس بر شما باد!


مزخرفه!
من الان چی بگم؟؟؟
نه من واقعا الان چی بگم به تو!
خداروشکر زمان پیامبر نبودی
والا
فرشته ...:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۴:۵۵

من اصلا شکلات خیلی تلخ دوست ندارم، عاشق شکلاتم ولی نه تلخ، یا حتی زهرمار :/


یکی نیست بهش بگه اخه تو بااین قیافه و مزه چرا اینقد گرونی!
Neo Ted:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۴:۵۶

:)))))))))
نام، شهرت و قصدت از دخول به کاخ؟!
جای خالی من در جوار پیامبر تا ابد در تاریخ اسلام حس خواهد شد!


رگای قلبم از هم پاشیدن از شدت بامزگیت! :/

Neo Ted:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۵:۱۰

:)))))))))))))
عرق نعنا بخور. رگ‌های قلب ر مستحکم میکنه.


همین الان رفتم سریخچال آب بخورم اشتباهی عرق نعناع خوردممممممممم
:))))
چقد برحقی آخه!
Neo Ted:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۵:۳۴

به نظرم‌ وقتشه ایمان بیاری و مومنه بشی فرزندم! [ با عصای چوبی به آرامی بر شانه‌های مریم میزند ]


عصا را گرفته و با یک حرکت از وسط نصف میکند
:|
صبورا کرمی:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۶:۲۱

۸۲ درصد بگیر خیلی اوشمزه اس😋😋😋
اون ۹۰ درصد کوفتی هم با یه ۵۰ درصد مخلوط کن بذار رو بخار آب، آب که شد هم بزن و باهاش چیز میز خوشگل درست کن 😁


من اگه میخواستم این کارو کنم که ۶۰درصد میگرفتم
دیگه این همه زحمت نمیخواست
میخوام بخورم که تلخی این تلخیه غمامو از یادم ببره
:))
صبورا کرمی:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۶:۴۱

مزه باهاش چی میخوری؟ 😂


واه
مگه مشروبه مزه داشته باشه؟؟
:دی
صبورا کرمی🦄:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۶:۵۵

والا اونجا که تو گفتی تلخیش تلخیه غماتو فراموشت کنه(!) یا قهوه اس یا مشروب 😊


عاغا فکر کردم واقعا مزه داره شکلات تلخ
:دی
همینقد آدم چشم و گوش بسته ای هستم
serek Khatoon:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۶:۵۶

قال مریم علیه السلام😂
اگه راست می‌گی بیا شکلات ۹۸ درصد بخور تمام اجداد آدم میان جلوی چشمش بندری می‌زنن😁😂


پسره میگفت تو که داری تلخ میگیری بیا ۹۹ درصد ببر!(حالا یا ۹۹ بود یا ۹۸)
:دی

آلاء ..:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۶:۵۸

همون که تو اینستا گفتم کوفتت بشه حسودم خودتی


ینی واقعا کوفت شدن داره!
:))
صبورا کرمی🦄:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۷:۱۱

خب مشروب رو با مزه میخورن دیگه :/
😂😂
یکی اش ماست و خیاره یا شایدم ماست و موسیر، یکی اش ایستک و دلستر، یکی اش چیپس و ماست. :/ دیگه چیزی نمیدونم کنار مشروبات الکلی چی میخورن به عنوان مزه 😁


سالاد ماکارونی هم گویا میخورن
:|
صبورا کرمی🦄:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۷:۱۸

کوفتشون شه 😂😂


استغفراالله
:دی
آقای مُرَّدَد:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۷:۲۰

دارین راجع به چی حرف میزنین؟
شکلات هم مگه تلخ میشه؟ داریم؟


سلام کبلایی
پارادوکس عجیبیه
:)
مرتضا دِ:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۷:۲۲

خیلی لوسی دختر خانوم :|


من اصلا به خودم نگرفتم
:|
آقای سر به هوا :):
۱۲ آبان ۹۷، ۱۸:۱۷

یه توییت من ۱۰۰تا ریپلی شد با حدود ۹۰۰ لایک!
ولی دیروز توییترم پاک کردم ؛ اهلش نیستم!


چرااااا اخهههه
خودم اکانتتو میخریدم
:|
فاطمه م_:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۸:۴۰

دقیقاااا آدم شک می‌کنه نکنه توش چیزی ریختن اینقد تلخه :))
من خودم شکلات تلخ دوست دارم ولی درصدای پایینش! خیلی تلخ بدم میاد


مثلا توش تف کردن
البته من هیچوقت تف نخوردم
ولی فکرمیکنم باید تلخ باشه
:))
غمی ‌‌:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۸:۴۷

خب فلسفه وجودی این شکلاتا هم همینه دیگه. می‌بینی از غصه‌های تو چیزای تلخ‌تری هم هست توی جهان هست و یهو حالت خوب میشه. :))


:)))))
اره واقعا

نیــ روانا:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۸:۴۸

شکلاتی که تلخ باشد شکلات نیست
من که به رسمیت نمیشناسمش


صبورا ننه زیادی واردیا
مشکوک میزنی


مرگ بر شکلات تلخ
:|
اره منم حس کردم
:دی
نسر ین :
۱۲ آبان ۹۷، ۱۸:۵۴

سلام

چند وقت پیش تو دورهمی دوستانه، یه جعبه شکلات لاکچری روی میز بود برای پذیرایی، پسر 4 ساله ی دوستم داشت شخم میزد جعبه رو بعد یه دونه از اون تهش دراورد داد به مامانش اونم کلی قربون صدقه رفت و گذاشت دهنش، تا اخر مهمونی فحشش داد، شکلات 90 درصد بود شایدم بیشتر :))


سلام
حقشه
تا یاد بگیره دیگه قربون صدقه الکی نره
:)
بهارنارنج :):
۱۲ آبان ۹۷، ۱۸:۵۵

من96هم میخورم!راهشو گفتمت

چرا واتس اپ پاک کردی راستی؟:/چرا اصلا جواب نمیدی؟ادم فک میکنه از قصده:|


تو خیلی لاکچری هستی
ما معمولیا میگرخیم بالای ۳۰درصد بخوریم
:)
چون چ چسبیده به ر
:|
بابا من پاکش کردم چه جوری جواب بدم؟؟
مهدی رنجبر:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۹:۵۴

78 درصد به بالا شکنجه اس به نوعی


۳۰درصد بابا
:|
منِ پر حرفツ:
۱۲ آبان ۹۷، ۲۰:۰۲

من که کلا معدم باهاش مشکل داره:|
میخووورم ینی نابود میشما:| یه بار خوردم قیافم اصن به شدتی دیدنی بود که رفیق جان از خنده نقش بر زمین شد:/ کلا دل مردم رو شاد میکنم من^_^


خب برای همین میگن شاد کنه!
والا
معدم از صبح داره بهم فحش میده
اونم چه فحشایی
خیلی بی ادبه
:|
Man Mobham:
۱۲ آبان ۹۷، ۲۰:۰۸

در حال حاضر همون شکلات کاکائویی تلخ که میفرمایین چیزی حدود 25 تومان حداقل قیمت داره، یعنی من اون شکلات رو بخرم، حاضرم تیر بخورم اما شکلات رو نخورم، ینی من 25 هزار تومان شکلات بخورم به جای اینکه حالم خوب شه تا زمانی که پولش جایگزین شه افسردگی میگیرم 😂😂😂😂
شوخی کردم شکلات شیری بهتره.


:))))
راس میگی جان باقر
باید برم فکری به حال ضرر مالیم بکنم
تو دلی:
۱۲ آبان ۹۷، ۲۰:۱۴

میتونی بمالی به لبات به جای رژ قهوه ای:/


:)))))
پیشنهاد خوبی بود
Dark. MH:
۱۲ آبان ۹۷، ۲۱:۳۹

۹۷ درصد😍😍😍


اینا همه نقشه های آمریکاست
کجا رفته اون همه عِرق ملی به پپرمه!
بلند بگو مرگ بر آمریکا
Dark. MH:
۱۲ آبان ۹۷، ۲۲:۰۶

مریم کیه؟! :/
پیدا نشد -_-


:|
مریم بنده ی خداست
وات؟
Dark. MH:
۱۲ آبان ۹۷، ۲۲:۰۹

عه عه عه
آقا صداشو در نیار😂
اون جواب مریمی که نوشته بود فکر کردم منو لینک کردی به جوابی که به کامنت مریم نامی دادی😂


:)))
اره خودمم حدس زدم
اله سار:
۱۳ آبان ۹۷، ۰۰:۰۶

شانس ترند شدن رو از دست دادین (:


من بخوام ترند شم همنجام میتونم 
والا
:)
تو دلی:
۱۳ آبان ۹۷، ۰۰:۳۸

این جواب مریم و که نوشتیا من همش یاد اون آهنگ جان مریم میوفتم:))


باید یه کم شکلات بریزم تو حلقت تا دیگه از این یادا نکنی
:دی

مرتضا دِ:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۰:۲۰

یعنی چی ب خودم نگرفتم؟ :|


ینی اینکه به خودم نگرفتم
:|
مرتضا دِ:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۰:۳۱

نمی فهمم
یعنی دوباره بگم؟


ینی تو میگی من بایذ به خودم بگیرم؟؟
اله سار:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۰:۳۳

بله اعتماد به نفس که نیست (((:


من اگه اعتماد بنفس داشتم که اوضام این نبود
:|
جناب منزوی:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۳:۴۶

تنها چیزی که روان منو خوب میکنه، یه فنجون چای تو خلوتم.


روان من رو هم پول خوب میکنه
پولِ زیاد
:|

واران ..:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۶:۰۵

خواهر دوم منم شکلات تلخ ۹۰ به بالا میخوره :))
ولی خود من اوایل دوست نداشتم ولی الان بشدت دوست دارم ولی نه در حد ۹۰% راستش :)))

نوش جان :)
ولی میگن اونایی که شکلات تلخ میخورن عمرشون بیشتر میشه و همچنین باهوشترن :))))


سلام باهوش :)
سلام مریم :)


من میگم این هوش سرشار رو از کجا آوردم
بگو پس!
:دی
سلام واران
واران ..:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۶:۵۰

https://www.google.com/amp/s/www.yjc.ir/fa/amp/news/6352151

اینو بخون به خواص شکلات تلخ  بیشتر پی میبری :))


ولی واقعا باهوشی و من بهت ایمان دارم:))


)به سوپری محل رفته و تمام شکلات های تلخش را خریداری کرده)
:|
یکی از افتخارات زندگیم 
دعوت شدنم به اردوی نخبه ها تو همدان بود
که البته بعدش فهمیدم اشتباهی قاطی نخبه ها بودم
هنوز دارم فکرمیکنم چرا منو دعوت کردن
:دی
یاقوت ...:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۷:۲۲

وسیله ای هم باشی برای شادی و حال خوب دیگران ثوابه ...پس حلال است خواهر ...:)
اللهم الرزقنا شکلات 90 درصد:)


 دوز مهربونیم دیگه در حد خوردن شکلات تلخ بخاطر دیگران نیست
:)
حداقلش اینه اونا بخرن بدن‌ من بخورم تا شاد شن

yasna sadat:
۱۳ آبان ۹۷، ۲۱:۳۲

لامصب اصن خوش مزه نیس ولی خیلی باکلاسه:))


ولی نفهمیدم چرا حرام اعلامش کردی


کلاسش بخوره تو سر دختره رفسنجونی :|
چونکه پول دور ریختنه
:دی
mr point:
۱۴ آبان ۹۷، ۱۷:۱۳

این شکلات تلخ ها خیلی ناجورن
اصلا مخ آدم رو پیو تاب میدن


خیلی خیلی
:|
خیلی ناخوشایندن!
آرام :):
۱۵ آبان ۹۷، ۱۹:۵۲

اینم زهر می مونه ها ولی خوشمزه است 😅 و کلاس داره خخخ


به کجای این میگی خوشمزه اخه
:دی
Vafa 1192:
۱۸ آبان ۹۷، ۱۸:۴۰

شکلات تلخت رو دایورت کن رو من :) نام برده عاشق شکلات است


از اون روز دیگه طرفش نرفتم
آدرس بده
:)
احوال نویس :):
۲۱ آبان ۹۷، ۲۲:۴۷

😂😂
کلی خندیدم:)))


خداروشکر
:)
رضا برزگری:
۲۵ آبان ۹۷، ۲۱:۱۰

شکلات های تلخ یه ترشی خاصی هم دارن که خیلی لذت بخشه...


تو بگو یک اپسیلون برای من لذت بخشه نیست!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">