بامن مثل مامانم مهربون باشین لطفا!

شنبه هایی که نباید برم سرکار رو دوست دارم
خیلی دوست دارم
از باقر و چیپس هم بیشتر دوسشون دارم
عصر جمعه ها اصلا دوسداشتنی نیستن
نه بخاطر نبودن یارِغار
فقط و فقط بخاطر آماده شدن برای شنبه صبح ها
تقریبا هر شب لباسای روز بعدم رو اتو،کیفم رو اماده و اگه قرار باشه نهار ببرم درست میکنم
اما هیچکدومشون به اندازه جمعه شب تلخ نیستن
تلخیش از تلخی شکلات ۹۸%هم گزنده تره
دیشب شب خوبی بود
نگران دیر بیدار شدن و نرسیدن به اتوبوس نبودم و تا سه بیدار بودم وحرف زدم و هوشنگ مرادی کرمانی خوندم و کیف کردم
امروز صبح مامانم دوتا تخمرغ برام درست کردصبحانه
و بهم گفت اگه هردوتارو بخورم شب برام پیتزا درست میکنه
مامانم همیشه منواینجوری گول میزنه
اگه این دمنوش رو بخوری برات پفک میخرم
اگه این اسفناج ها و سبزی هارو بخوری برات پاستیل کِرمی میخرم
اگه کاچی رو بخوری فردا برات قرمه سبزی درست میکنم
اگه سوار اسنپ نشی مابه التفاوتش رو بهت میدم
اگه کلاس کاراته نری nتومن پول بهت میدم
اگه دور فلان دوستتو خط بکشی فلان میکنم و ...
اینجور مواقع حس وقتایی که دبستانی بودم و مامانم میخواست خرم کنه که مثلا این عرق نعنارو بخوری عصر میبرمت پارک بهم دست میده!
بااینکه یکی از تخمرغ هارو خوردم و بعد هم بخاطر حالت تهوع کلی غر زدم اما داره برام پیتزا درست میکنه!

با من مثل مامانم مهربون باشین لطفا!

هرچی بهش گفتم دستتو تکون نده میخوام عکس بگیرم قبول نکرد و چندتا فحش هم روانه ی اینستاگرام کرد!

اینستاگرام بیچاره !

کاش تمام روزای هفته کنار مامانم بودم و باهم به این فکرمیکردیم نهار چی درست کنیم!

فرشته ...:
۳ آذر ۹۷، ۱۹:۱۷

اصلا عصر جمعه خودش یه حکایت عجیبیه.
مریم اجازه هست بگم کوفتت بشه؟:/ دلم خواست خب:))


من فکرمیکنم دراثر تلقین خیلی زیاد همچین حسی بهش پیدا کردیم والا بنده خدا اونم مثل روزای دیگه ی خداست
بله عزیزم.اجازه هست.فحشاتونو به جان دل پذیرام
:دی
فرشته ...:
۳ آذر ۹۷، ۱۹:۱۷

شوخی کردم نوش جانت عزیزم :*


حالا تو جدی هم بگی من نوش جانم میشه :)))
قربان سرت
فرشته ...:
۳ آذر ۹۷، ۱۹:۳۷

نمیدونم شاید، ولی فعلا که عادی نیست :)
:دی

نه جانم شوخی کردم :))


امیدوارم عادی شه
:))
دوست:
۳ آذر ۹۷، ۱۹:۴۰

چه مامان باحالی
دعوتی به وبلاگم.


البته بعضی وقتها
:دی
بهارنارنج :):
۳ آذر ۹۷، ۲۰:۲۰

باز خوبه مامان تو سنت تشویقی داره،مامان من میگه نگیر یعنی نگیر
نخور یعنی نخور
:|


چون احتمالا دختر حرف گوش کنی نیستم این اتفاق افتاده
:|
تو دلی:
۳ آذر ۹۷، ۲۰:۲۹

ما با تو مهربون باشیم کی با ما مهربون باشه؟:/
مهربون زده نمیشی؟:))


:))))
مهربونی کنین تا مهربونی ببینید
البته قطعی نیست
تو دلی:
۳ آذر ۹۷، ۲۱:۰۱

من ظرفای ناهار و شستم اونوقت شام غذای باقی مونده ناهار و خوردم:))مهربونی کردم و ندیدم :/


:)))))
میدونی من چون دورم ازشون‌اینقد باهام راه میان
زمانی خونه بودم وضعیتم شبیه تو بود
واران ..:
۳ آذر ۹۷، ۲۱:۲۸

مطمئنی اسم غذا پیتزاست ؟:))
بیشتر شبیه خوراک قارچه :)))
#شوخی
دستشون درد نکنه 🍀
نوش جانت
سایه شون مستدام الهی 🙏

🌹عیدتون هم مبارک 🌹



+

سلام
جواب به عنوان پست :
تو جون بخواه این که چیزی نیست :))
چشم :)


:)))))))
موافقم باهات
قربانت
عیدشماهم مبارک
سلام 
عجب جوابی بود در جهت جواب به عنوان
قلبم رگ به رگ شد
:)
هلما ...:
۳ آذر ۹۷، ۲۱:۳۶

من قرمه سبزی رو کامل میخورم تا برام کاچی درست کنه.
پاستیل میخورم تا سالاد درست کنه برام.
پفک میخورم تا برام دمنوش و سردنوش درست کنه.
پیتزا میخورم و تخم مرغ هم نمیخورم.
موهای مامانمو شرابی کردم کلی ناله ام کرد. میگه: کاش جمعه ها هم بری سرکار خُل بازیات رو رو خودت و ما امتحان نکنی، همچنان معتقده من نبایدم موهامو کوتاه میکردم و بدتر از اون نباید موهامو رنگ میکردم. مامانم رفته تهران.! میگم: باشه رنگ موهاتو عوض میکنم برمیگردونم همون قهوه ای. میگه: حالا فاز تهران فرق داره با شرابی میرم. :|


کلا برعکسی
:)))))))
مامانتو دوست دارم
مامان منم مفاومت عجیبی در مقابل اینکه من موهاشو رنگ کنم داره
البته ایتکه از اون دوبار هیچکدومش خوب از آب در نیمده بی تاثیر نیست
نیــ روانا:
۳ آذر ۹۷، ۲۲:۳۷

اگر زود زود پست بزاری قول میدیم مهربون تر باشیم
اگر پستا رو نصفه رها نکنی (مث‌ ملایکه خانوم) قول میدیم مهربونتر تر باشیم مثل مامانت
اگر عرق نعناتو بخوری عصر میبرمت پارک حتی :دی


شرایط سختی گذاشتی
واقعا انصافه اخه
:))
فاطین :):
۳ آذر ۹۷، ۲۳:۲۷

مامان منم به دلایل نامعلوم با اسنپ مشکل داره:|


همش تقصیر این شایعات الکی هست که تو تلگرام پخشه
:|
آلاء ..:
۴ آذر ۹۷، ۰۰:۵۷

قارچ و تفت نمیدید؟
آب نمیندازه رو پیتزا؟


من نباشم تفت میدن
من باشم تفت نمیدن
حالا میکنی محبوبیت رو
:))
جناب منزوی:
۴ آذر ۹۷، ۰۱:۱۳

من ماکارونی خوردم :)
یادش بخیر، بچه که بودم مادر می گفت: بلدی آویزون بشی؟ .. و برای اینکه منو تحریک کنه میگفت: نه چِشَم آب نمی خوره... آقا ما آویزون میشدیم و مادر چنان منو بغل می کرد و می برد طرف حموم که انگار گوسفند رو می خواستن ببرن قربونی (من تو مسیر بال بال می زدم) :))، هر بار همین ترفند رو اجرا می کرد و جواب می گرفت :| ، از حموم فراری بودم :)


مامان من ماکارونی دوست نداره  سالی شاید یکبار برامون درست کنه این ظلمی یه که برما روا میداره :|
:))))))))
خوشم میاد هر دفه هم میخواستی نشون بدی بلدی
منم از حموم بدم میومد
هنوزم
آلاء ..:
۴ آذر ۹۷، ۰۹:۱۳

اهای تو این چه وضعیه
قارچ تفت نداده چطور میخوره؟
تو این موضوع هم خاصی😎


خوشمزه تره
امتحان کن
:)
نیــ روانا:
۴ آذر ۹۷، ۱۰:۰۳

آره قبول دارم شرایط ی خورده سخته
ولی خواستم قشنننگ مثل مامانت باهات مهربون باشم که حرفت زمین نیفته :دی


قلبم ترک خورد از این حجم محبتت به من
:))
پشمآلِ پشمآلو:
۴ آذر ۹۷، ۱۱:۵۳

واااااای پنییییییییر قااااااارررررررچ:آب دهن
بدبختی من از بچگی کارامو میکردم نشد بم بگن فلان کارو کنی فلان چیرو بت میدیم .. خواهرم اونوخ واس ی اب هویج خوردن اگه بدونی چقد درامد داشت:/:دی


بچه خوبی بودی
خداحفظت کنه
ما شرطی بزرگ شدیم
:)
هاتف ..:
۴ آذر ۹۷، ۱۷:۰۵

تو مسلمون نیستی !!!!!!


کریم هم‌نیستم تازه
:)))
آقای مُرَّدَد:
۵ آذر ۹۷، ۰۹:۱۵

عجب پیتزای خریه.....:)) پیتزا طایفه ست؟
سوال اینجاست که تو از تخم مرغ بدت میاد؟


ایلی میشینیم سرش :)
بدم‌نمیاد ولی خوشمم نمیاد
اله سار:
۹ آذر ۹۷، ۱۴:۵۰

چی خوندین از هوشو ؟


اخ،هوشو
من تازه کتاب شماکه غریبه نیستید رو ازش خوندم
چقد خوبه این هوشو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">