عشق همون مهر مادری بود!

مامانم بهم میگه تحمل کردنت سخته،باشی میخوام زود بری

ولی نمیدونم چیه که داری میری میخوام بیشتر بمونی و وقتی نیستی دلم میخواد باشی!

بزرگوار همیشه اینطوری بهم محبت کرده

زیبا نیست؟؟

:)


عارفه ...:
۵ آذر ۹۷، ۱۱:۳۱

متاسفانه منم همین حسو نسبت بهت دارم.
زیبا نیست؟


برو
باور نمیکنم
من به این خوبی
:|
بهارنارنج :):
۵ آذر ۹۷، ۱۱:۳۴

نه قبول ندارم..مادرا که عشقن
ولی اگه بخوای با شوهرت عشق مادرونه داشتی باشی،زندگی سختی خواهی داشت


من همین الانشم زندگی سختی دارم‌عامو
:دی
فرشته ...:
۵ آذر ۹۷، ۱۱:۴۶

بسی زیباست، فقط بگو چکار میکنی که دلش میخواد زود بری؟:))


به جان خودم من اگه کاری میکنم
مثل بچه ادم میشینم یه گوشه
:))
عارفه ...:
۵ آذر ۹۷، ۱۲:۰۰

میگم البته نمی بینمت که تحمل کردنت سخت باشه!
خوب بودن که خوبی! خیلی خوب.


البته اینکه من خودم ،خودم رو به زور تحمل میکنم هم بی تاثیر نیست
Man Mobham:
۵ آذر ۹۷، ۱۲:۰۸

خواهر همراه من بیا بریم تست DNA بدیم


:)))
بیا برویم خواهر
عارفه ...:
۵ آذر ۹۷، ۱۲:۱۳

اونم میشه!


بهت حق میدم فرزندم
بهارنارنج :):
۵ آذر ۹۷، ۱۲:۱۵

اونجوری سخت تره:)


قرار نیست مامانش باشم که
:|
واران ..:
۵ آذر ۹۷، ۱۲:۱۵

برای همینه که میگن دوری و دوستی :دی :)))

شاعر در این باره میفرماید :
گر خواهی عزیز شوی یا بمیری یا دور شوی :))

البته دور از جون تو :)


اخ واران
نمیدونی مریض بشم چقد محبوبیت پیدا میکنم
:دی
سربینیم رشته های محبت بینمون محکم تر شد حتی!
عارفه ...:
۵ آذر ۹۷، ۱۲:۱۹

چقدرم منطقی بنظر می رسی مادر!


فقط به نظر میرسم؟؟؟
:/
عارفه ...:
۵ آذر ۹۷، ۱۲:۲۳

اونم تازه امروز


خیلی ممنونم
:/
عارفه ...:
۵ آذر ۹۷، ۱۲:۲۵

حقیقت تلخه
:)


تلخ تر از شکلات ۹۸%

صبورا کرمی🦄:
۵ آذر ۹۷، ۱۲:۳۹

خانواده باحالی داری😁


خداحفظمون کنه
:))
مرتضا دِ:
۵ آذر ۹۷، ۱۳:۲۸

هوم بیشتر مفهومت رو دوست داره تا مصداقت :))))


مفهوممو مدیون مصداقمم
:دی
รђคђt๏t :):
۵ آذر ۹۷، ۱۴:۴۲

اینارو ولش کن من عاشق اون قسمت جواب مریم :) تو کامنتات شدممم
خعللییی خفنههه ^___^


سلاااام خانم دکتر
:)

جناب منزوی:
۵ آذر ۹۷، ۱۵:۲۷

ظاهراً بود و نبودتون یکیه :))

خدا حفظشون کنه :)


باطنا هم همینه پسرم
:دی
تو دلی:
۵ آذر ۹۷، ۱۵:۳۱

یه ضرب المثل ترکی هست میگه:نه سن سیز گالا بیللم نه سنن دوزا بیللم (تلاش نکن بخونیش😂) نمیدونم درست گفتم یا نه..ولی ینی نه بدون تو میتونم بمونم نه میتونم باهات کنار بیام:))قشنگ فیت این پسته


شاید باورت نشه ولی تقریبا راحت خوندمش :))
اصلا محبوبیتی که من دارم در طول قرن ها و سالها هیشکی به خودش ندیده!
رهایی بخش:
۵ آذر ۹۷، ۱۵:۵۰

اولش حرف دلشو زد. بعد گفت نکنه ناراحت بشی اونجوری گفت.
مریم خانم کم کم وقته رفتنه...
یه روز از سرکار میای می بینی وسایل اتاقت تو کوچه اس...


:))))
حواسم باشه با حقوق این ماهم چادر مسافرتی بخرم
รђคђt๏t :):
۵ آذر ۹۷، ۱۷:۵۶

سلااام‌ مریم جونم ^___^
خوبی ؟ خوشی؟
بینیت بهتره ؟


سلااااام
قربانت
خوبم
خوبه 
بگم خوب نیست خوب میشه؟نمیشه که!
توخوبی؟نبودی
آشنای غریب:
۵ آذر ۹۷، ۲۳:۰۳

چرا زیبا نیست
عالیه !
و واقعا همینطوره
یکی از اقواممون بچه ها و نوه هاشو دعوت میکنه بعد میگه دفعه بعد تک تک دعوتتون میکنم خیلی شلوغ میکنین ولی باز هفته بعد همه رو دعوت میکنه
میگه نمیتونم صبر کنم تا هفته بعد اون یکی بیاد


:)))))
انحصارا‌مامانم حسش نسبت به من اینطوریه
حامد سپهر:
۶ آذر ۹۷، ۰۸:۵۹

حتما یه کاری میکنی که نبودنت رو ترجیح میده بعدشم مادر مگه میتونه دوری بچه شو تحمل کنه


:/
من به این خوبی
ام شهرآشوب:
۷ آذر ۹۷، ۱۴:۳۱

شاید باورت نشه ولی منم گاهی وقتا همین حس رو به علی دارم، وقتایی که خعععلی عاصیم میکنه!


احتمالا منم همین حس رو به همسر و فرزندم خواهم داشت
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">