آنچه که میخواهم اتفاق بیوفتد!

سلام بچه ها

زردتون اومد

اومدم فقط بهتون بگم کاش امشب بهم زنگ میزد و میگفت ازم خوشش اومده و میخواد که همسرش شم

منم بعد یه سکوت طولانی مدت درحالی که دارم کف و خون بالا میارم از شدت هیجان بگم نمیدونم باید چی بگم؟ 

واون ادامه بده فقط بگو دوسم داری،همین

و بعدش هم من سکته کنم و بمیرم!

فقط لطفا روی سنگ قبرم ننویسین علت مرگ رو.

حالا درسته نصفِ بوق خورد و قطع شد و احتمالا دستش خورده بود و الان داره به خودش و دستش فحش میفرسته که چرا شماره منو اشتباهی گرفته و به خدا قول میده نمازاشو درست بخونه اگه اسمش روی گوشی من نیوفتاده باشه ولی من دلم میخواد اینجوری فکرکنم که علت این تک گرم کردنِ قبلِ حرکت اصلیه :)


فرشته ...:
۱۵ آذر ۹۷، ۲۲:۰۲

:|
همه‌ی این‌ها رو با یه تک زنگ تصور کردی؟ :)


اصلا اهل تک نبود اخه
:))
فرشته ...:
۱۵ آذر ۹۷، ۲۲:۰۷

حالا بنده‌ی خدا دستش خورده، منم‌ همین الان بی‌بیم تماس گرفت تا رسیدم قطع کرد، زنگ زدم گفت خواب بوده دستش خورده زنگ زده :|


نه فرشته منو از توهمات شیرینم بیرون نیار
فاطمه م_:
۱۵ آذر ۹۷، ۲۲:۱۰

من عاشق توهماتتم :)) (منم همینم!)


همه همینیم
:))
تازه من خوبشونم بخدا
فرشته ...:
۱۵ آذر ۹۷، ۲۲:۱۰

:|
شاید هم درست زنگ زده خب،هر دو جهت فقط فرضیه است.
اگه عمدی بود، عکس لباس عروست رو برام بفرست لطفا:))


مگه اینکه مریض بوده
:))
من عروسی نمیگیرم متاسفانه
فرشته ...:
۱۵ آذر ۹۷، ۲۲:۱۷

چرا مریض باشه؟ اول زنگ زده بعد یه دفعه تردید کرده و قطع کرده، به نوعی شاید یه دفعه خجالت کشیده و پشیمون شده:)
چرا خب؟!:|


از اون حالتا بود که خودمون اشتباه میگیریم
دقت کردی منوتو سبزی ها رو پهن کردیم وسط و داریم آنالیز میکنیم:))))
چونکه کار مسخره ایه
فرشته ...:
۱۵ آذر ۹۷، ۲۲:۲۷

دیدی گفتم‌ عمدیه :))
حالا چه سبزی پاک میکنیم؟ یعنی فردا قرمه سبزی داریم ؟:دی
:|


:))))
امشب رفتم شوید بگیرم نداشت
بیا شوید پاک کنیم
فرشته ...:
۱۵ آذر ۹۷، ۲۲:۳۱

شوید پلو میدی بهم فردا؟:))


تو جون بخواه
شوید پلو که چیزی نیست دخترجنوب :)
فرشته ...:
۱۵ آذر ۹۷، ۲۲:۴۱

عزیزمی، قربونت دختر کرمان :*


ماچ ور کفتات
:)
نسر ین :
۱۵ آذر ۹۷، ۲۲:۴۵

لعنتی کاری قشنگ تر از این که زنگ به زنی به مریم و بهش بگی دوسش داری
دیگه چی می خوای از زندگی آخه
اه
پاشو رنگ بزن


اینقد زنگ نمیزنه نمیزنه که مامانم منو بده به یکی دیگه و تمام
:|
نسر ین :
۱۵ آذر ۹۷، ۲۳:۰۷

بی خود کرده مگه دست خودشه، شماره اش بده بینم


:)))
رحم کن نسرین
یه بنده خدا:
۱۵ آذر ۹۷، ۲۳:۲۹

حتی با یک تک هم میشه خوشحال کرد ملت رو

خخ


دهنم سرویس شد بابا
:|
Neo Ted:
۱۶ آذر ۹۷، ۰۰:۰۰

امشب واست دعا خواهم کرد.


:/
واران ..:
۱۶ آذر ۹۷، ۰۰:۱۱

هعی :((
حیف و صد حیف :((



:))


:)))))
آشنای غریب:
۱۶ آذر ۹۷، ۰۰:۳۷

توهمات خیلی بده
چون ممکنه یهو اون چیزایی که تصور میکردین همش غلط بوده باشه
"به عنوان یک باتجربه"

اما این که دستش خورده به شماره شما و تک زنگ زده
یعنی ممکنه که رو اسم شما ورجه وورجه میکرده


 هر وقت هرچیزی رو تصور کردم دقیقا ۱۰۰درجه برعکسش اتفاق افتاده
من عادت دارم :))

Man Mobham:
۱۶ آذر ۹۷، ۰۰:۵۲

تماس بگیرین بگین گوشی رو سایلنت بود متوجه نشدم زنگ زدین ظاهرا کاری داشتین


:))))))))
حیف شارژ نداشتم
یه بنده خدا:
۱۶ آذر ۹۷، ۰۱:۴۱

از چی؟!


از یه تک
:))
هلما ...:
۱۶ آذر ۹۷، ۰۲:۰۹

مثل من اینقدر غرق رویاهات باش، نتونی با واقعیت تفکیکش کنی. همون اندازه که ضد حاله حال خوب کنم هست.!


بعضی وقتا اینقد غرق میشم که یهو میبینم دارم دنده عوض میکنم و آدمای تو اتوبوس با چشای از حدقه بیرون زده به من نگاه میکنن
ما معمولیا تو توهمات و افکارمون به رویاهامون میرسیم
هلما من برات ولعصر زیاد میخونم
حامد سپهر:
۱۶ آذر ۹۷، ۰۲:۲۷

شاید طفلی شارژ نداشته تک زده شما تماس بگیری:))


اگه اینطوری باشه همون بهتر نخواد
خیلی زشته آدم سی سالش باشه و شارژ نداشته باشه
:))))
پا ییز:
۱۶ آذر ۹۷، ۰۷:۴۵

سلام
فقط کامنت جناب/سرکار یه بنده خدا

والا به نظر من خواسته سکته نکنی تک زده
شایدم خواسته ببینه واکنشت چیه؟


:))
ما به همین خوشی های ساده زنده ایم 
چقدم که من واکنش نشون دادم
بهارنارنج :):
۱۶ آذر ۹۷، ۰۸:۳۹

همینطوره بابا،خودش دیده تواناییشو نداره از عشقش بگه تا زنگ زد کغ وخون بالا اورد قطع کرد
:)))


بامن حرف نزن من باهات قهرم
:|
آرام :):
۱۶ آذر ۹۷، ۰۹:۲۴

خوشبخت بشی :)


امیدوارم :)
سِـــــــد جَــــــواد:
۱۶ آذر ۹۷، ۱۰:۱۷

با یک تک
کجاها رو پیش بینی میکنید


توانایی رو داری
:)
آقای سر به هوا :):
۱۶ آذر ۹۷، ۱۰:۲۵

شاید داره راهنما سمت راست میزنه که بپیچه چپ:)


:))))))
شاید شاید واقعا
دیوانه ...:
۱۶ آذر ۹۷، ۱۱:۰۴

احسنت به این صافی کلام :)))


کاریه که از دستم برمیاد
:))
آشنای غریب:
۱۶ آذر ۹۷، ۱۲:۰۱

ان شاء الله این دفعه این طور نشه !


سر را به دیوار میکوبد 
:|
هلما ...:
۱۶ آذر ۹۷، ۱۴:۰۴

ممنون مریم...


تنهاکاریه از دستم برمیاد
میم میم:
۱۷ آذر ۹۷، ۱۵:۱۰

تصمیم دارم من‌بعد شبهای جمعه تم بارونت کنم...


تم؟؟؟
تم چیه؟
تم گوشی؟؟
میخوای تم برام بفرستی؟؟؟
:)))))
serek Khatoon:
۲۴ آذر ۹۷، ۰۰:۵۶

بلاخره حرکت اصلی رو زد یا نه؟
😊😁


فکر کنم هنوز خوب گرم نکرده
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">