ای شرقی غمگین زمستون پیشه رومه!


حجم کارایی که باید این پنج شنبه وجمعه انجام بدم اینقدر زیاده که ترجیح میدم بمیرم و هرگز پنجشنبه و جمعه رو نبینم!


+ملزومات شب های بلند و سردِ زمستونی کرمون!بذارم گوشه لوپم تا آب بره ، نازک شه و سوراخ!

واران ..:
۱۷ دی ۹۷، ۱۳:۱۲

سلام
توام از این میوه خشک کن ها انجام دادی ؟:)))
منم تجربه شو دارم :))
خیلی خوبه و البته خوشمزه بخصوص سیب و موز و خرمالوش خوب درمیاد :))



بعدم دور از جونت :)
این حرفا چیه ؟:))
بخدا اون روزها میان و میبینی اینقدر سخت نبوده و نیست که سخت گرفتیش و اوقاتت رو بخاطرش خراب کردی :|:)


اره اره
:))
موزم سیاه شد فقط !
که باید بهش ابمیوه میزدم
خرمالو خیلی خوب میشه همینطور به!
پرتقالام فقط تلخ شدن
علاقه مند شدم به این کار جدیدا!
حس مامان بودن بهم دست میده :)
تو که نمیدونی چه حجم از کار خونه داره برام دست تکون میده!

عارفه ...:
۱۷ دی ۹۷، ۱۳:۱۴

برا منم نگه دار لطفاً


:)
واران ..:
۱۷ دی ۹۷، ۱۳:۲۳

همیشه میگم ترس از آینده از انجام دادن اون کار در اون زمان آدم رو همیشه نگران و نگرانتر میکنه و این نگرانی باعث تضعیف روحیه میشه !!


+
برای سیبت روش یه کوچولو شکر و دارچین هم بزنی خوشمزه تر میشه :))
پرتقال با پوستش گاهی خوب درمیاد :)
به رو امتحان نکردم ولی انصافا میوه خشک شده خیلی خوشمزه تر از خود میوه است :))


واقعا واقعا
اصلا میوه خلق شده که خشک شه :))
من باپوست خشک کردم ولی تلخ شد!
دلم میخواد تمام روز در مورد میوه خشک شده حرف بزنم
:))
غمی ‌‌:
۱۷ دی ۹۷، ۱۳:۳۹

گاهی با خودت فکر می‌کنی مگه از این بدترم میشه. اما گذر زمان بهت ثابت می‌کنه اون دفعه داشتی شوکولات اضافی می‌خوردی :)))


دقیقا!
متاسفانه دائما درحال خوردن شوکولاتم!
شوکوتات اضافی!
طعمش در لحظه بدنیست!ولی عوارضشو گذر زمان‌بهم نشون میده!
:)
فرشته ...:
۱۷ دی ۹۷، ۱۴:۱۷

تجربه بهم ثابت کرده همیشه وقتی فکر میکنی از این دیگه بدتر نمیشه زندگی کاری باهات میکنه که مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خورده باشه:/ واسه همین همیشه می‌ترسم بگم این بدترین اتفاقه:(

میوه‌ی خشک شده امتحان نکردم حقیقتا، نمیدونم چرا حس میکنم خیلی نباید خوشم بیاد :))


به قول رامبد جوان فردا روز بدتریه!پس امروز لبخند بزن
:)
حقیقا امتحان کن تا کیف دنیا و اخرت ببری
:))
آلاء ..:
۱۷ دی ۹۷، ۱۵:۳۵

مریم رو پارچه بنداز هم بخاطر نظافت هم بخاطر سیبات
شما رو شوفاژ جوراب خشک نمیکنید؟


چرا!
یه چیزای دیگه هم خشک میکنم
ولی روی این شوفاژ فقط نون گرم میکنم
:)
مهدی رنجبر:
۱۷ دی ۹۷، ۱۵:۳۵

چباحال. اصلا به ذهنم نرسیده بود اینجوری هم میشه میوه خشک کرد!


برو دعاشو به جون من کن
:))
مرتضا دِ:
۱۷ دی ۹۷، ۱۶:۱۵

گلدونا رو!!؟


اره میخوام گلدونارو بخورم
تا اب شن و سوراخ
:|
نمیدونی خااکش چقد خوشمزست!
مخصوصا اگه کرم داشته باشه
بهارنارنج :):
۱۷ دی ۹۷، ۱۷:۰۴

خدا قوت،قوی باش مرد😂😂


قربونت برم
:)
serek Khatoon:
۱۷ دی ۹۷، ۱۷:۳۰

من که دیگه انقدر کارای تلمبارم زیاد شده به درجه‌ی سِر شدن رسیدم همه رو ول کردم 😂😂
وای این جوری که تو توصیف کردی قشنگ بزاق دهنم زیاد شد 😁😂 من عاشق میوه خشکم


کار همه ی ماست
:))
اونم عاشقه توعه
پشمآلِ پشمآلو:
۱۷ دی ۹۷، ۲۱:۲۹

ب ب میوه خشک:شیمک
در راستای حس خانه داری باید درست کردن مربا ام امتحان کنی بنظرم:))
گلدونات گرمشون نمیشه؟:دی


امسال رفته بودم توکارترشی!
ایشاالله سال اینده!
چرا!
دارن خشک میشن کم کم
:|
reza sf:
۱۷ دی ۹۷، ۲۳:۵۲

کاربرد های جدیدی دارم از شوفاژ یاد میگیرم :)))


علاوه بر گرم کردن نون و خشک کردن میوه ، جوراب و بقیه البسه میشه درحالی که کف پاهامونو چسبوندیم بهش عکس بگیریم و بذارین استوری و بنویسیم اکنون من!زنی تنها در استانه ی فصلی سرد!
:)
غیراینا کاربرد نداره!
پسرک تنها:
۱۸ دی ۹۷، ۱۰:۰۳

من اسمه «واران» رو که میبینم یاد رافائل واران می افتم
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%A6%D9%84_%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86


:)))
واران به کردی یعنی باران
فکرکنم البته
واران ..:
۱۸ دی ۹۷، ۱۶:۰۹

فکر نکن مطمئن باش واران یعنی باران :))

واران واران شهرام ناظری رو گوش کن :)
( اینجا )


:))
ممنونم
آشنای غریب:
۱۸ دی ۹۷، ۲۱:۳۱

من تجربه نکردم ولی میگن میوه ها رو لای ورق های آلومنیومی خشک کنین خوبتر میشه


اگه یه روز حوصله کردم و روی ورق های آلمینیومی خشک کردم حتما نتیجو بهت میگم
حامد سپهر:
۱۹ دی ۹۷، ۰۸:۴۶

یه کاغذ فویل یا یه پارچه تمیز بکش روی رادیات بعدن نمیتونی تمیزش کنیا از ما گفتن بود
ما هم با اینا زمستونو سر میکنیم:))


حالا کی میخواد تمیزش کنه؟!
:)))
خداحفظشون کنه
یاقوت ...:
۱۹ دی ۹۷، ۱۲:۳۴

خدایا!!!دقیقن حرف جناب سپهر رو میخاستم بنوییسم ..:)


منم طبیعتا جواب کامنت حامد رو بهت میدادم!
:))
اگه پیش خودت میگی" چه صمیمی!حامد!مگه پسرخالشه!"
باید بگم نه خیر پسرخالم نیستن
:))
یاقوت ...:
۱۹ دی ۹۷، ۱۲:۴۷

حالا یک فویل مکشیدی چی میشد؟برای سلامتی خودت میگیم ...هم من هم پسرخاله ت ...:))


ندارم خو
:)))
با فویل یا بی فویل بلاخره میمیرم
یاقوت ...:
۱۹ دی ۹۷، ۱۳:۱۷

مرگ حقه بله اما امیدوارررری که در پاسخ موج میزنه منو کشته !!!حسرت خوردم ...:))
بخور گوشت بشه به تنت...
نوش جانت ...


:))))
قربونت برم
حامد سپهر:
۱۹ دی ۹۷، ۱۳:۵۱

سلام دختر خاله :))))


چاکر پسرخاله
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">