از رنجی که میبرم ۲!

_بخت آدم باید بلند باشه،مو چه اهمیتی داره مادر من!
نگاه میکنه به فاطمه میگه بهش بگو من راضی نیستم موهاتو کوتاه کنی!
میگم خب به خودم بگو :|
میگه اینقد خون به جیگرم نکن،موتو میخوای کوتاه کنی که چی بشه؟شاید همین روزا یه خری پیدا شد!
میگم بلند باشه که چی بشه؟کوووو تا خری پیدا شه،بشه هم کلاه گیس میذارم (اصلا خوشم نمیاد به شوهر فرضی من میگن خر!)
میگه موی خود آدم یه چیز دیگست!تو صبح روز بعد عروسیت برو سرتو با ماشین ۴ بزن من اگه چیزی گفتم
میگم اگه عروس منم من مو نمیخوام!برای موی خودمم نمیتونم تصمیم بگیرم؟
فاطمه میگه:بدبختی اینه بعد عقد هم یکی دیگه نمیذاره!
امیدوارم اون دنیا دیگه خودم برای بلندی و کوتاهی موهای خودم تصمیم بگیرم!بعضی وقتا فکرمیکنم برم ازدواج کنم بعد طلاق بگیرم تا زندگیم بیوفته دست‌خودم!همینقد جدی!
میدونستین من با پولشون میتونستم چه ها که نکنم؟!
اتمام حجت کردم با مامانم تا عید اومد که اومد نیمد هم میرم کچل میکنم!

محمد بحری:
۲۴ دی ۹۷، ۱۵:۱۰

تولدت مبارک یه کمی دیر**
مکالمه ی تکرار شونده همه خونه هاست


ممنونم
و جالب اینجاست همه در جنگن با داداش اخریم که موهاشو کوتاه کنه!
نکنه بلند باشه ولی مثل این کره ای ها تو پیشونیشه
اون به من نگاه میکنه من به اون
مهدی رنجبر:
۲۴ دی ۹۷، ۱۵:۱۱

منم نمیزاشتن کچل کنم یه روز ماشین رو برداشتم توی کار انجام شده قرار گرفتن


تجربه کچل بودن رو ندارم ولی بنظرم خیلی حس خوبی باید باشه
:))
مهدی رنجبر:
۲۴ دی ۹۷، ۱۵:۲۳

ترسناک بود. قیافه ای از خودم بود که تاحالا ندیدم و دیگه فرصت برگشتن ازشم نبود


حداقلش این بود کلت هوا میخورد 
از حمومش نگم
:)
غمی ‌‌:
۲۴ دی ۹۷، ۱۵:۳۷

یاد اون دختره دروازه‌بان توی فوتبال شائولین افتادم :)))
https://www.dalfak.com/w/64brz/فوتبال-شائولین


حالا نه دیگه در اون حد
:)))
میدونستی یکی از پارامترهای زیبایی در میان مصریان در زمان فراعنه کله ی کچل خانوم ها بوده!
:))
بهارنارنج :):
۲۴ دی ۹۷، ۱۵:۵۰

تو برعکس منی،یعنی ادم برا کله خودشم نمیتونه تصمیم بگیره،
اونایی میگن بعد عقدم نمیزاره اینا همه اداهای اول ازدواجه بعد 5/6سال نهایت حتی حیلی زودتر خودش میگه این موهارو میخوای چیکار:|


خواهر من 7 ساله ازدواج کرده
دامادمون مثل شمر بالا سرش وایساده که موهاشو کوتاه نکنه
:|
نسر ین :
۲۴ دی ۹۷، ۱۶:۰۷

من اختیار تمام اعضا و جوارحم دست خودمه ولی غلط خاصی تا حالا نتونستم بکنم فی الواقع


قدر ازادی رو نمیدونین
:|
فرشته ...:
۲۴ دی ۹۷، ۱۶:۰۹

منم این مشکل رو با مامانم دارم منتهی من نمیخواستم کچل کنم، با پسرونه کوتاه کردن موهام که کلا مشکل داره، تابستون هم که هر سال کمی کوتاهش میکنم دلخور میشه، البته من دیگه اجازه نمیگیرم، میدم خواهرم کوتاه میکنه بعدا مامان می‌بینه، هر سال هم وقتی مامان دلخور میشه و مثلا قهر میکنه این جمله رو میگم "خیلی دیکتاتورید بخدا، اخه من اختیار موهای خودمو هم نباید داشته باشم؟" اونم میگه نه! :)))


:))
رک بودن مامانتو دوس دارم
ولی من چون خیلی دختر خوبی هستم و بدون اجازه مامانم اب هم نمیخورم هی اجازه میگیرم
:دی
صبا صبوحی:
۲۴ دی ۹۷، ۱۶:۱۲

من کوتاه کردم حالا پیدا شده دغدغم شده بذارم بلند بشه:((((


منم از همین میترسم
:))
میم میم:
۲۴ دی ۹۷، ۱۷:۳۰

الان با زبون بی زبونی گفتی یه کمپین راه بندازیم تا عید یه خـَ.../. یکیو برات پیدا کنیم؟
یا مثلا #یا_مو_یا_شوهر_تا_عید


خودم مگه چمه؟؟
خودم پیدا میکنم
منتها 50 درصد من حله 50درصد اونا حل نیست همیشه
:))
تو دلی:
۲۴ دی ۹۷، ۱۸:۱۸

مامان من اصلا به فکر آیندم نیست،همش میگه کوتاه کن بره:|


مامان تورو باید بوسید
:|
هاتف ..:
۲۴ دی ۹۷، ۱۸:۳۹

داره ارتباط وبلاگی مون کمرنگ و کمرنگ تر میشه .
کاری کن :)))))


مداد رنگ هامو میارم پررنگش میکنم
:))
رضا برزگری:
۲۴ دی ۹۷، ۱۹:۱۰

خب موی کوتاه هم جذابه :)


خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
حامد سپهر:
۲۵ دی ۹۷، ۰۹:۱۰

اون خری که یه نفر رو بخاطر موهای بلندش بخواد همون خر بمونه کافیه
مگه عروس با موهای کوتاه نبوده تا حالا!! اتفاقا هزینه آرایشگاه هم میمونه تو جیبش
بعدشم حالا اگه یه خاستگار خوب هم پیدا بشه قرار نیست همون لحظه عروسی کنی که تو مدت نامزدی بلند میشه دیگه:)


ازدواج با یک خر کار‌پسندیده ای نیست!
بیا اینارو به مامانم بگو
yasna sadat:
۲۵ دی ۹۷، ۱۰:۰۷

حالا من از یه راه دیگه اختیار مو هامو نذارم!!
کل خانواده دست به دست هم میدن بسیج میشن که باید کوتاه کنی..
کلا باید مواظب باشم صبح که بیدار میشم موهام بر باد نرفته باشه!

یه قانونه که میگه اگه کوتاه کتی طرف پیدا میشه..اگه بذاری بلند باشه نه:))


از این خونواده ها کجا میدن؟!
باید دقت میکردم وقت انتخاب خونوادم 
پسرک تنها:
۲۵ دی ۹۷، ۱۱:۰۷

زمان ما هرکی شکست عشقی میخورد موهاشو کوتا میکرد


زمان ما خودکشی میکردن
غمی ‌‌:
۲۵ دی ۹۷، ۱۲:۰۹

اگه بخوایم با معیار زیبایی مصر و ایران قدیم پیش بربم الان محمد بحرانی رو باید خوشگل‌ترین زن دنیا معرفی کنیم؛ چون هم کچله هم سبیل پرپشتی داره


هم بامزست تازه
:))
قبول کن صفا و صمیمیت بیشتر بود تو این معیارها
:دی

هلما ...:
۲۵ دی ۹۷، ۲۱:۴۶

من موهامو هم کوتاه کردم هم رنگ کردم. دو سه روز اولش خیلی میچسبه. :)
چرا مامانت هی به شوهر آینده ات فحش میده آخه؟! تو هم هی فحشاش رو مینویسی؟! شاید فردا روز آدرس اینجا رو دادی اون خره خبه زشت نیست؟! شاید فردا روز من تو و شوهرت رو باهم دیدم پیش زمینه ذهنیم خره بصورت بولد میمونه و هی میزنم زیر خنده با دیدنش :))


اول هرچیزی کلا میچسبه!
هلما من آدرس اینجارو بهش نمیدم!
بیاد اینجا فکرمیکنه من هر هفته عاشق یکی بودم
خیلی ضایست!
ستون های زندگی زناشوهریمون میلرزه!
برای حفظ زندگیمم شده نمیذارم اینجارو بخونه
:)))

پسرک تنها:
۲۶ دی ۹۷، ۰۸:۵۴

احیانا سابقا هند زدگی نمی کردی
اونزمان منظورمه


هندو دوست دارم
پسرک تنها:
۲۶ دی ۹۷، ۱۱:۲۷

میگم
عاخه تو هند معمولا شکست عشقی که می خورن خودکشی میکنن
ولی تو ایران موها کوتاه میشه دو سه عزا و گریه نهایتا میرن سراغ یکی دیگه


ینی واقعا فکرکردی من خنگم؟؟؟

پسرک تنها:
۲۶ دی ۹۷، ۱۱:۳۷

اه وا خاک ب سرم
نه بابا این چ حرفیه
-----------------
ولی ظاهرا خیلی دوس داری ضایع کنی


یه لحظه با توضیحت در باب نوع ری اکشن ادما بعد از شکست عشقی در بلاد ایران و هند همچین فکری کردم
بهار ...:
۲۷ دی ۹۷، ۲۱:۲۹

من حسرت موی کوتاه دارم ولی موی فر و کوتاهی. خیلی کابوسه...


اخ
مردونهههه
امشب رفتم کوتاه کردم
دلم میخواست‌از ته بزنم
جناب منزوی:
۲۹ دی ۹۷، ۰۱:۱۲

شما در آینده سخت گیری نکنید :)


من کلا دختر نمیخوام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">