فریادم!

دوتا از بزرگترین بدی های تموم شدن دوران دانشجوییم این بود که دیگه نتونستم به مامان و بابام بگم
"من خودم صندوقم"
"من خودم فقیرم"
"من خودم صدقه ور میدارم"
و به دینگونه صدقه هاشونو کش برم!

آقای سر به هوا :):
۱۲ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۲

:)


:)
serek Khatoon:
۱۲ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۶

وااای مریم واقعا صدقه‌هاشونو کش می‌رفتی؟😂😂😂😂
تو عالی هستی به خدا😂😂😂😂
حالا الان که ارتزاق از صدقات قطع شده چه جوری می‌گذرونی؟


اره
همیشه بهشون میگفتم دانشجو صدقه ور میداره!
مجبورم از پولای خودم استفاده کنم
:)))
نسر ین :
۱۲ بهمن ۹۷، ۲۰:۳۱

در سلامتی کامل به سر می بری ان شالله ؟


بله بله
عزیزم :)
بهار ...:
۱۲ بهمن ۹۷، ۲۰:۵۹

😂😂😂😂 مامان منم صدقه ها رو میبرد میداد کمک به مدرسه😒 یه جورایی صدقه ها پس اندازش بود


دقیقا!
خیلی وقتا به کمک آدم میان این صدقه هایی که جمع کردیم
:)))
آلاء ..:
۱۲ بهمن ۹۷، ۲۱:۰۲

برو تو کار خمس و زکات😂


توانم در همین حده
:))
دنیای کامپیوتر ...:
۱۲ بهمن ۹۷، ۲۱:۴۱

یاد یک خاطره خیـــــــــلی تلخ که مال گذشته ام بود، افتادم.


متاسفم باعث شدم یادتون بیاد
آشنای غریب:
۱۲ بهمن ۹۷، ۲۲:۱۳

نکنین این کار رو :)


تموم شد اون دوران دیگه
:)
آشنای غریب:
۱۲ بهمن ۹۷، ۲۲:۱۸

خدا رو شکر که تموم شده :))


مامانم دیگه گول حرفا و حدیث های مندرآوردیمو نمیخوره
:))
فرشته ...:
۱۲ بهمن ۹۷، ۲۲:۵۸

مریم شاگرد قبول نمیکنی؟:))


کاروکاسبی کساده دادا
:))
نیــ روانا:
۱۳ بهمن ۹۷، ۰۰:۰۶

من بچگی با پول صدقه ها کلی آدامس خریدم ولی تهش لو رفتم و توبه کردم :))


و خیلی عجیبه که چقد برکت دارن!
:)
میم میم:
۱۳ بهمن ۹۷، ۰۸:۲۷

الان در گوشت و پوستت فرو رفته.... حرام‌خوار


مامان و بابام خیلی تلاش کردن ما حلال خور شیم ولی متاسفانه ما تلاش نکردیم
واران ..:
۱۳ بهمن ۹۷، ۰۹:۰۲

سلام
خوبی ؟:)) خوشی ایشالا ؟!:))


تنها فایده صندوق صدقات برای من از همون بچگی تا الان ، عوض کردن پول هام بود :))
معمولا پول های کاغذی رو با پول خرد عوض میکردم :))
یا اگر احیانا (این مورد خیلی کم پیش می اومد ) پولی هم تو جیبم نداشتم ازش پول قرض میگرفتم بعد از اینکه از مدرسه برمیگشتم بهش دوباره پس میدادم :))
حالا یا با کمک پدر یا خانواده ولی در کمتر از ۱۲ ساعت دوباره بهش همون پول رو پس میدادم :))



ولی مریم یه سوال دارم خصوصی / عمومی اجازه هست بپرسم ؟!:))
ممنونم :*


سلام
ممنون
توخوبی؟
منو و باقر و جواد همیشه با یه سیم مفتولی اسکناس هارو از صندوق تو خونمون میکشیدیم بیرون و باهاش یا توپ میخریدیم یا شیرین عسل کرم دار و یا بستنی 
بعدها جواد اینقد حرفه ای شده بود که درشو باز میکرد و به مرور خراب شد.از سرباقر و جواد افتاد ولی همچنان تو سر من مونده
:))
بپرس بپرس
:)
بهـ نام:
۱۳ بهمن ۹۷، ۰۹:۲۳

بسوزه پدر تجربه هیییی ... من دیگه نذاشتم به دوران دانشجوییم برسه از همون بچگی صدقه ها رو میریختم تو جیبام. خیلی هم عاقبت به خیر شدم الحمدالله


:)))
منم ریشه تو بچگیم داشت
تنها فرقش این بود دیگه گناه دزدی گردنم نبود
مرتضا دِ:
۱۳ بهمن ۹۷، ۱۳:۵۹

خوب بود


واه!
مرتضا دِ:
۱۳ بهمن ۹۷، ۱۶:۲۱

درد


:)))))
مرتضا دِ:
۱۳ بهمن ۹۷، ۱۶:۵۷

وقتی تعریفو نمی فهمی آدم باید فوش بده بهت :))


فحش بیشتر بهم میچسبه تا تعریف
:))
مرتضا دِ:
۱۳ بهمن ۹۷، ۱۷:۱۴

عارفه خوبه؟ :)


اره خوبه
:)
مرتضا دِ:
۱۳ بهمن ۹۷، ۱۷:۱۹

مدتیست نمیاد محضر ما :|


حتی محضر ماهم نمیاد |:
مرتضا دِ:
۱۳ بهمن ۹۷، ۱۷:۲۴

:))))
مرض


ارادت داریم
:)
yasna sadat:
۱۳ بهمن ۹۷، ۱۸:۱۹

یه اعترافی بکنم؟
شاید یکم خنک باشه ولی

هر موقع پستاتو کامنتاتو یا هر چیزی از جانب تو میبینم یاد دوستم میفتم یعنی کپ هم هستین رفتاری..
باید معرفیتون کرد بهم اصلا:دی

یه چیزی میگم یه چی میشنوی:|

کچلو دلم براش تنگ شد اصلا برم بش پیام بدم:))


برو بهش پیام بده و بگو مریم گفته دنیا با وجود ادمهایی مثل ماست که هنوز خوشگلیاشو داره
:)))

yasna sadat:
۱۳ بهمن ۹۷، ۲۰:۰۳

اون همه قشنگی های دنیا رو بخاطر وجود دوست نازنینش میدونه و لاغیررر:|


:)))
باز کن
بیشتر باز کن برا خودت

رضا برزگری:
۱۳ بهمن ۹۷، ۲۳:۰۱

تو سایت payping ثبت نام کن تا از مریم حمایت مالی کنیم :)


این همه محبت منو تحت تاثیر قرار میده
:))
نیــ روانا:
۲۰ بهمن ۹۷، ۲۲:۵۴

کم کار شدیا مریم
خوبی؟


اینجوری که حالمو میپرسی همش حس خفن بودن بهم دس میده
اینا که همش در حال تولید محتوان
:))
♕αяαмεsн♕ ...:
۲۱ بهمن ۹۷، ۰۰:۱۷

چ جالب


حال میداد
جناب منزوی:
۲۴ بهمن ۹۷، ۲۱:۳۰

من پول درشت هارو با پول صندوق صدقه خرد می کردم، با این حال فکر می کردم جرمم سنگینه :| :))


چه چشم و گوش بسته
:))
هاتف ..:
۲۷ بهمن ۹۷، ۲۱:۲۹

رضا برزگری نوشته تو پی پینگ ثبت نام کن .
من ثبت نام کردم فقط یه نفر حالمو داشت .. وااالا :))))))


ینی ثبت نام نکنم؟
به درد‌نمیخوره؟؟
:))
دخـترکــِ بی نام :)):
۱۶ اسفند ۹۷، ۱۹:۳۴

اجی ی سوال
توی بلاگفا با همین ادرس وب نداشتی؟؟؟


سلام :)
نه بااین آدرس نداشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">