از حالا به پراید توهین کنید ناراحت می‌شم!

رئیسم خیلی آدم انگیزشیِ هست. کتابخونه‌اش پر از کتابای اون کچله، اون خوشگله و اون چاقه است. هی به من می‌گفت مریم جون تصویرسازی کن و خودتو تو ماشینت ببین. جونم براتون بگه عید ۹۸ بعد از دو سال تسلیم شدم و شروع کردم به تصویر سازی. خودم رو توی مزدا۳، ماشین مورد علاقه‌ام می‌دیدم و مثل اسب کار می‌کردم. بعد از یه مدت بهم گفت ماشینت چه رنگیه؟ خلاصه میون اون همه رنگ نایس مزدا۳ مشکی رو انتخاب کردم. عید ۹۸ تو دفترم نوشتم ۹۸ رو سال ماشین نام‌گذاری می‌کنم. بله دوستان ماشین خریدم. نه اسفند ۹۸ بلکه اردیبهشت ۹۹. نه مزدا‌۳ مشکی بلکه زشت ترین نوع پراید این قبر‌متحرک. بنابراین هرچی کتاب انگیزشی تو کتابخونه تون دارید آتیش بزنید و تف کنید به حرکت من و پولاتونو بردارید و برید از ایران، این بیشه‌‌ی کفتاران، این مهد دزدان.

*
دیگه آزادتون‌ می‌ذارم منو نگیرید. چونکه اگه جونم برای خودم مهم بود پراید نمی‌گرفتم که.(به یاد اون جکه)

*
به بابام میگم:
عادت ندارم بوق روی فرمون باشه
_پرایده دیگه
+چرا درش صدا میده؟
_پرایده دیگه
+چرا تکیه میدم بهش احساس میکنم داره چپ میشه
-پرایده دیگه
+چرا فاطی قلنبست؟
_پرایده دیگه
+چی؟
_پرایده دیگه
+کجا؟
_پرایده دیگه
+چگونه؟
_پرایده دیگه
وا بده مرد من.


و در آخر مرثیه را اینچنین تمام میکنم؛
مریم که همه عمر فحش میدادی به پراید
دیدی که چگونه پراید گرفتی؟!

محبوبه شب:
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۵:۳۶

بگم مبارکه فوش نمیدی؟ : )))


نه بگو 
استقبال می‌کنم
ننه من غریبم بازی در آوردم :)))
Alireza z.i:
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۵:۴۳

یکی از آرزوهای من اینه که یک آلفا رومئو جولیتا بخرم ولی می‌دونم که آخرش همون پراید نصیبم می‌شه، نهایتاً دیگه تیبا. :/


چی هست اینی که گفتی؟!
شبیه اسم یه سالاد با حلقه های تخمرغ آبپز میمونه.
من از همین الان از هرچی به غیر پراید متنفرم.
فقط پراید :)))
نسرین ⠀ :
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۵:۴۹

کی بشه با پرایدت بریم دور دور:)
مبارکه مریم


یعنی تا تبریز میکشه؟
:)))
ماچ به شما
واران ..:
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۵:۵۵


بنظرم ازش استفاده نکن‌ :)
بزار بمونه تو پارکینگ چند ماه دیگه بازم گرون میشه بعد هم بفروشش بجاش یه پژو ۲۰۶ بخر :)
باقی پولشم من برات وام میگیرم :)))


خارج از شوخی
مبارکت باشه
من پراید ۵ میلیون بود نگرفتم شد ۷ بازم نگرفتم یعنی به پراید انصافا دلم رضا نبود الانم نیست ها :))
فقط الان دوست دارم سه سال نهایتا برگردم به گذشته بقول برادرزاده ام فقط یکی دو تا پراید بگیرم بیارم زمان حال بعد برم بفروشمش :دی بعد رو پول الانش سرمایه گذاری کنم :))
ببین برادرزاده ام مغز اقتصادیش از همین بچگی داره خوب کار میکنه ؛)
نه ؟!:))


یاد من نیار پراید یه زمانی ۷ تومن بود!
قلبم درد می‌گیره‌.
من آخرش تو خواب سکته میکنم.
می‌خوام بفروشمش قرضامو بدم :)))
اصلا لازم نیست به ۳ سال قبل برگردی، به سال گذشته هم برگردیم من راضی‌ام.
بهارنارنج :):
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۵:۵۶

قدر دان باش فرزندم قدر پراید ندونی بهت مزدا نمیدن دیگه (در راستای همون کتابا)
ولی خدایی بهتر از علافی سر خیابوناست


باور کن سمیرا مثل این ندیده ها، همش دارم فکر می‌کنم من چطور ۸ سال بدون ماشین تو سرما و گرمای کرمون اینور اونور شدم؟
من می‌رم که قدر پراید بدانم تا خدا مزدا بذاره تو دامنم.
نسرین ⠀ :
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۶:۱۲

یعنی کرمان اومدن من اینقدر غیر محتمله؟


می‌خواستم به رسم مهمانوازیمون بیام دنبالت تبریز، بیارمت کرمان :))
Alireza z.i:
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۶:۲۲

آلفا رومئو جولیتا، این عزیز دلمه:
https://www.hdcarwallpapers.com/walls/2018_alfa_romeo_giulietta_veloce_4k-HD.jpg
:)))


سختت نیست تلفظش؟
بهارنارنج :):
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۶:۳۲

والاااا
ادم تنبل میشه ولی


اوهوم
احتمالا چاق هم بشم :)
محمدحسین قربانی:
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۶:۴۰

برام سوال شد زشت ترین نوع پراید چه رنگی داره؟
امیدوارم کولرش فقط خوب کار کنه


سفید دیگه.
اره. روزای اول خوب بود. الان دیگه زورش نمی‌رسه به گرمای کرمون :))
_ حسان _ :
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۶:۴۳

همینش هم خیلیا ندارن
والا


شبیه مامانم شدی :))
ناشناس:
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۶:۴۷

من تو فکر یه رنو‌ام. حالا پی‌کی باشه بهتره، رنو دست دو سراغ نداری؟ پراید خیلی گرونه، همه مثل شما پولدار نیستن. :-/


ببین من همیشه و همیشه تو تصوراتم اولین ماشینم رو یه رنو سفید می‌دیدم :)))
کلا رنو رو دوست دارم.
Alireza z.i:
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۷:۰۹

نه، خیلی راحت تلفظش می‌کنم. :|
تازه سطح آرزوهام روی بوگاتی شیرون بود اصلاً، ولی بعدش وقتی قیمت‌ها رو دیدم مجبور شدم سطح توقعم رو بیارم پایین که نتیجه‌اش شد آلفا رومئو جولیتا. :/


ببین ولی جدی اسمش شبیه یه سالاده. اسم باید با مسما باشه. مثل پراید :)))
بهارنارنج :):
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۷:۲۹

نشدی مگه؟؟من شدم


نمی‌دونم. شواهد که چیزی نشون نمیده فعلا :)
ولی عموما بعد ماه رمضون‌ چاق می‌شم.
بهار ...:
۱۰ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۲

مبارکت باشه من ماشین تو رویاهام جایی نداره خونه میخوام خونه که اونم الان تو دهکوره ها یه زمین کشاورزی هم بهم نمیدن🤪 از بس پول بی ارزشه


ما تقسیم کردیم
ماشین از من
خونه از شوهرم :)))
رهایی بخش:
۱۰ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۰

سلام، بعضی وقت ها آدم یه چیزی میخره که دوست داشت بهترشو بخره. ولی همیشه یه دلیلی هست که اجازه نمیده. یه چیز دیگه هم هست اینه که همیشه از چیزی که میخام بخریم، بهترش هست. پس بهتره چیزی بخریم که با شرایطمون سازگار باشه و بتونه نیازمون رو برطرف کنه.
خیلی خوشحال باش که با ماشینت دیگه از شر گرما و وقت تلف شدن نجات پیدا کردی. آدمها کم کم چیزها رو میخرن. امروز پراید، یه سال دیگه مزدا۳ :)


سلام
حرفات درسته و قبول دارم‌. همیشه همین نداشتن بهتره حالم رو گرفته در عین اینکه شکرگزار هم بودم.
تازه صبح‌ها نیم ساعت به تایم خوابم اضافه شده و دیگه نگران دیر رسیدن اتوبوس هم نیستم :)
گلی یاس:
۱۰ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۳

تبریک میگم
خخخخ پرایده دیگه
من اگه پولامو روهم بزارم یه دَرِ پراید هم نمیتونم بخرم چه برسه به تودِ پراید:دی


بابام هی یادآوریم می‌کنه که یادم نره یه وقت خدایی نکرده :))
پا ییز:
۱۱ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۳

سلام عزیزم
مبارکت باشه
چرخشم واست بچرخه
باورم نمیشه انگیزشی کار خودشو کرده هاااا
آقا یه روز تعیین کن بریم با هم کورس بذاریم
بوق ماشین منم روی رول هست به پرفایده دیگه ربطی نداره :)
چرخش واست همچی خوشگل بچرخه مریم گلی


سلام
خیلی ممنونم
خیلی
چرخ شماهم بچرخه
چرخ همه بچرخه :)
حامد سپهر:
۱۱ خرداد ۹۹، ۰۹:۰۱

کجای کاری! الان تو اینستا میزنی هشتک لاکچری، عکس یه پراید میاره که راننده ش ماسک n95 زده چندتا زردآلو هم کنار دستشه:))
برو شکر کن فرزندم همه ی موفقها یه روزی از زمین خاکی شروع کردن:)


شاید باورت نشه
امروز صبح دقیقا پکیج کامل همینی که گفتی بودم
بااین تفاوت که پسته کنارم بود و زردآلوها روی صندلی عقب :)))))
قشنگ یه سکانس فیلم رضا عطاران‌ می‌تونست باشه.
عین صاد:
۱۱ خرداد ۹۹، ۰۹:۰۳

دکتر حسینی تو یه همایشی میگفت تنها کسایی که از فروش این کتابای موفقیت، موفق میشن خود نویسنده ها هستن🤭


دکتر حسینی کیه؟
حرف راست رو از دکتر حسینی بشنو :)

حامد سپهر:
۱۱ خرداد ۹۹، ۰۹:۰۳

راستی یادم رفت فاطی چرا رژیم نمیگیره!!؟ :))


چون خودش رو اونجوری که هست پذیرفته و قبول داره :)))
فاطمه م_:
۱۱ خرداد ۹۹، ۱۲:۳۳

چرا تکیه میدم بهش احساس میکنم داره چپ میشه :))))

مبارک باشه، چرخش بچرخه برات :))


باور کن
همش مواظبم خیلی نرم بهش‌ تکیه بدم. بیشتر سعی‌ می‌کنم اون به من تکیه کنه :))))
مخلص شما.
هلما ...:
۱۱ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۲

مبارکه. :)
دیگه بهونه نیار و پاشو بیا تبریز منو نسرین هم بردار بریم کرمون گردی. البته قول میدم قبلش تبریز بگردونمت. :*


مخلص شما :)
هلما بنزین لیتری ۳ تومنه :))))
بهـ نام:
۱۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۱۳

یعنی الان دیگه رسما رفتی قاطی اونا که توت فرنگیم میخورن!


در حوزه توت فرهنگی از تولید به مصرفیم.
حیاط باغچمون پراز توت فرنگیه.
خواستی آدرس بده بفرستم.
هلما ...:
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۸

بنزین دوگنی خسیس خانوم :))
دوگانه نیست؟!


نه خیر!
باید بنزین ۳ تومنی بریزم تو حلق خانوم :))
-دایناسو ر-:
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۲

خیلی تبریک می‌گم *ــ*

به یه چیزی تو زندگی شدیدا معتقد شدم. نمی‌شه چند تا، چند تا پله‌ها رو بالا رفت. هر چقدر و هر طور برنامه بریزی، باید سخت تلاش کنی و یه پله، یه پله بالا بری. مجبوری.
تو این وضع هم واقعا با پراید خریدن شاخ غول رو شکستی، بهت حسابی تبریک می‌گم.


ممنونم خانوم دایناسور :)
قبول دارم حرفات رو
متشکرم از دلگرمی‌ت. 
قلب.
مسافر:
۱۳ خرداد ۹۹، ۱۵:۲۵

سلام
سلام مریم سواره ،من ام یک پیاده
مرا نیز بر این مرکب ،میبری اون دنیا همراه
شنیدی این مثل را ،گهی پش به زین گهی زین به پشت اره
پراید را بر خر ترجیع دادی ،پراید به از خر سفیده
هی عوض کن دنده یک غاز ، بزار اهنگ شاد پر خنده
رسیدیم مقصد کنون کن مراپیاده ، مسافرم مسافرر وب لاکت ز تو خسته

مبارک که بلاخره مرکب سوار شدی مراقبت از پراید از بچه سختره پاش( یک بار رفت تعمیر گاه باید بدی پول فراوان نشی پشیمان )
چرخش برات بگرده
درمورد ریس کچل ت اون گفته تجسم کنید به اون چیز میخواین برسین درمورد پول اونم اینجا با نرخ تورم بیثباطی باید کمتر از یک ماه باشه . ( شوخی: اگه اون تجسم کن موهاش درمیادخخ )( جدی :اگه تجسم کنه درمیاد موهاش کسی قدرت ذهن قوی داشته باشه و یک سری تمرینات از قبل انجام داده باشه )

حالا تو خیابون دیدی مسافر وب لاکت سوتر نکردی یک بوق بزن همونم رازیم
شمال میری چند نفر سوار کن از بچها اینجا جای دوری نمیره به عنوان شیرینی ( یعنی میکشه خخ)
حالا رانندگیت خوبه به کشتن ندی مارا خودموم داریم از سیل زلزله کرونا احتلاس میمیریم

خلاصه کلام گفتی پیام بدم از پیامهای بی سرو ته من وقتت تلف شه نوشتم هرجا سر در نیاوردی بگو جواب بدم ( کور خوندی نمیگم همین که هست بخون تا جونت در اد خخ) شوخی کردم فحش جلو بقیه نده تو دلت خواستی فحشبده راضیم .
همینطور پیش بری زن زندگی میشی خودم میام میگیرمت خخ
تا میتونی بنویس نوشتهات نود درصدش جذابن ( نوشته ها با کنایه و طنز کم داریم همه غمگین شدن )


امضا مسافر مسافریان از مسافر خانه وبلاگ


سلام مسافر
خدای من :))))
یه هفته‌است دارم رمز گشایی می‌کنم.
ممنونم.
فقط محض اطلاعت رئیسم یه عالمه‌ مو داره.
فرشته ...:
۱۴ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۵

میدونی من از پراید متنفرم، الان سرگذشتت رو خوندم به خودم گفتم "یعنی ممکنه دست تقدیر با منم کاری کنه که روزی پراید بخرم؟" و بعد دیدم گویا خط تولید پراید توی ایران بسته شده:))
کف توقعاتم از زندگی یه bmw کروکه :|


خط تولیدش بسته شده، خرید و فروشش که متوقف نشده گلم :)))
چقدر تو آخه دختر کم توقعی هستی!
ببین من هر وقت از چیزی خیلی بدم میومده،دقیقا عینش برام اتفاق افتاده. اگه تجربه منو می‌خوای از فردا شروع کن به عشق و علاقه نشون دادن به پراید.
مامانمم همیشه می‌گه از هرچی بدت بیاد،‌ سر از تو یقه‌ات در میاره‌.
یعنی اینکه برات اتفاق میوفته‌ خیلی نزدیک. نزدیک به خودت‌.
دیگه از ما گفتن بود.
گلاویژ ... :
۱۵ خرداد ۹۹، ۱۰:۳۸

حالا چه رنگی هست؟:)


تو چه رنگی دوست داری عزیزم؟ :))))
سلطان همه‌ی رنگ‌ها، سفید!
حیات ..:
۱۹ خرداد ۹۹، ۱۲:۲۳

بعع بععع
مبارکههه
منم دور دور میخوامممم:))


:))
بنزین گرونه عزیزم.
احسان ‍‍:
۲۷ مرداد ۹۹، ۱۵:۵۵

الان همین پرایدم نمیشه گرفت :)


الان هیچی نمی‌شه‌ گرفت :)))
احسان ..:
۳ شهریور ۹۹، ۰۷:۱۰

ملت پراید صد میلیونی خریدن
تازه میخوان کتابایی رو که اوشونو به این موفقیت نائل کردن آتیش بزنن!
تازه سه قرط و نیمشون هم باقیه:)
لاکچری تر از پراید الان داریم؟
یه عکس میذاشتید ما هم فیض ببریم
ورد شما رو به باشگاه چهاردصدی ها تبریک میگم...پراید سوار بی درد!


:))))))))))
به جون خودم به‌ کمتر از مزدا ۳ راضی نبودم :دی
اینم بچه ی خوبیه ولی، راضی ام ازش.
می‌ذارم همتون باهاش یه بوق بزنید. فقط یکی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">