عشق در یک جلسه!

زهره عاشق شده و تصمیم به ازدواج گرفته

یا بهتره بگم تصمیم به ازدواج گرفت و بعد عاشق شد

عشق در یک جلسه!

خب تغیرات زیادی کرده

مثلا عکس پروفایلش از عروسک زرد رنگ خنگ الود مینیوم به عکس یه دختر ذوق زده ی در افق محو شده، که بالای سرش تو اسمونا نوشته

 "جــــانی و دلـــــی 

ای دل و جـــــــانم همه تــــو"

تغییرکرده !

به به

:|

هشتک زرشک

اینکه ایموجی پرمصرفش از :( تبدیل شده به :)) و چشم قلبی خب مایه ی خوشحالی منه

البته تا جایی که حالت تهوع بهم نخواد دس بده

:/

خب تغیراتی هم به نفع من کرده

مثلا چندوقت پیش که رفتیم بیرون برام به آب هویج بستنی 3هزارو500گرفت بدون اینکه هی بهم یادآوری کنه دفعه بعد این منم که باید اونو مهمون کنم یا اینکه با ماشینش همینطور که گرم حرف زدن از پدربچه هاش بود منو تا یه جایی رسوند این در صورتیه که در طول زندگی 22سالش شاید یه بار منو تا سرکوچمون رسونده باشه

زهره جز اون آدمهایی بود که معتقد بود مرد باید خوشگل باشه

اما خب در نهایت به کمپین نه به مردان خوشگل پیوست!(درجریانین که یکی از پیشگامانش مامانمه :)

البته صالح جز اون دسته از مردا هست که آدم دلش نمیاد لفظ زشت براش بکار ببره

خلاصه اینکه معجزه عشقُ به چشم دیدم

شاید تو قسمتای بعدی بیشتر براتون از این معجزه زیبا به وسعت کل جهان گفتم

:|
نتیجه گیری که میتونیم بکنیم اینه اول ازدواج کنین بعد عاشق شین


ام شهرآشوب:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۰۹

و این است معجزه ی عشق!!! :|


حالا بعدها که با شوهرش قابلمه و مجسمه تو سر هم خورد کردن بیشتر به معجزه ی عشق ایمان میاری :)) 


شوهرش مهربون تراز قابلمه و مجسمه میخوره
:دی
پرهـ امـ:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۱۲

حالا حتمن هم لازم نیست ازدواج کنیم تا عاشق شیم :|

یا عاشق شیم که ازدواج کنیم ..
یا اصلا میشه دوتاش رو انجام نداد :/ :دی


اره دیگه
ادم خسته ای باشی ترجیح میدی دوتاشو انجام ندی
:)
فرشته ...:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۱۶

ماشالا چقدر تغییر حالا انشالا همیشه تغییراتش در‌ جهت مثبت و شادی بخش باشه:)

انشالا بعدش هم‌ نوبت تو بشه که از این تغییرات کنی و بقیه سوژه ات کنن:))
یاعلی 


من؟؟؟
روایت داریم زمانی خاک منو میرشتن ببخشید میسرشتن معجون عشقشون تموم شده بود جاش کمی" به من چه" و "نمیخوام" و"حالا که چی "ریختن
:|
shab gard:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۲۸

حالا امدیم ازدواج کردیم عاشق نشدیم بعد چیکار کنیم طلاق بگیریم


به اینجاش فکرنکرده بودم
:|
حالا میتونیم تلاشمونو بکنیم خداروچه دیدی شاید عاشق شدیم

shab gard:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۴۲

ازدواجی که واسه هوسه  به جایی نمیرسه  ازدواجی  باید یه حس 2 نفره توش باشه تا که   لذت زندگیو بفهمی

به امید ینکه بعد ازدواج عاشق شی زندگی نکن چون شاید نشه


ترجیح میدم عاشق نشم اصلن
:|
یه رابطه ی مبتنی بر احترام به یه رابطه ی عاشقانه ترجیح میدم
جنابــــــــ دچار:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۴۶

مطمئنی هشتک زرشک بود حسود؟ :)


ینی میگی من به دوست 16سالم حسادت میکنم؟؟
مث این میمونه من به خواهرم حسادت کنم!
عجیبه نه!
shab gard:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۴۸

خیلی هم خوب

موافقم


واقعا خوبه؟!
فکرمیکردم خیلی نظر مسخره ای باشه
ام شهرآشوب:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۵۰

اگه موردمونو درست مث بچه آدم انتخاب کنیم و بعد ازدواجم سروگوشمون نجنبه و بچه خوبی باشیم!!! قطعا بعد ازدواج عاشق میشیم :) 


یه کلام از مادر بچه!
:))
به شرطی طرفمونم بچه خوبی باشه
البته خب در ابتدا بهش اشاره کردی،گفتم دوباره تاکید کنم
به امید خدا
:))
ام شهرآشوب:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۵۴

البته یه مسئله دیگه هم هست. 

اون عشقی که همه میگن و مثل فرهاد طرف میره کوه میکنه و مث مجنون سر به بیابون میذاره، به نظر من بیشتر نوسانات هورمونیه!! 
همون احترام متقابل در زندگی که گفتی به اضافه ی چاشنی علاقه و محبت، خیلی پایدارتر و معقولتره


دبل لایک
نوسانات هورمونیو خوب امدی
:)
کاملااا با خط اخرت موافقم

هشتک عشق کیلویی چند؟
shab gard:
۹ آذر ۹۶، ۱۱:۵۵

اره واقعا خوبه  

شاید حتی بهتر از عشق باشه

چون رابطه مبتنی بر احترام شاید به عشق ختم بشه 


اوهوم
تازه توش کشمکش هم نیست..بدبختی عاشقانه هم نیست
البته نباید منکر شیرینیش شد
ولی خب ممکنه شیرینی کوتاهی داشته باشه
کامنت شهراشوب بخون
Behnam manu:
۹ آذر ۹۶، ۱۲:۰۱

نتیجه گیری اصلی اینه که: زهره خانم اصن معنی مهمونش بودنو نفهمیده :))) کلاس تقویتی بذارین براش خب ... یا بگین اصن کسیو مهمون نکنه خب
نتیجه گیری دیگه ام اینه که از هر چی بدت بیاد سرت میاد خخخ ...


من عاشق نتیجه گیری دومت شدم
:)))
همینه ..همین
serek یزدان:
۹ آذر ۹۶، ۱۲:۰۴

از طرف من به زهره تبریک بگو :)))

ان شاالله خودتم به کمپین پروفایل های جانی و دلی ای دل و جانم همه تو بپیوندی ما پست بذاریم بخندیم بهت ؛) 



فعلا دعا کن نمیریم تا به مرحله عوض کردن پروفایل هم برسم
:دی
Behnam manu:
۹ آذر ۹۶، ۱۲:۰۵

خب پس سعی کنیم از چیزی بدمون نیاد ... وگرنه همه دنیا پای در دست هم !! اونو سرت میارن ... شده خودشون بمیرن خخ


فقط کافیه کائنات بفهمه تو رو یه چیزی حساسی
دیگه تمومه
والا
yasna sadat:
۹ آذر ۹۶، ۱۲:۰۵

چه خووب
مبارکش باااشه

تا دست و دل باز شده ازش استفاده کن چون کم کم تبش میخوابه..البته تب دست و دل بازیشاااا

عشقش پایدار:)


ممنون از نصیحت به جا و خوبت
:لبخند شیطانی
هلما ...:
۹ آذر ۹۶، ۱۲:۱۶

با این تفاسیر من با اعتقاد مرد باید زشت باشه احتمالا در آینده بپیوندم به (نه به مردان زشت).

عزیزجان زهره باز خوبه، ما یه زینبی داشتیم(الان از دست رفته) هی تو گروه پلاس بود و به همه متلک مینداخت، بعد از دوهفته که عقد کرد بهمون گفت، اونم چون لو رفته بود گفت، سر یه شوخی جزئی که خودش استاد بی سانسورش بود زد یکی از بچه ها رو پوکوند، طی یه عملیات انتحاری دلت اکانت زد و طی عملیات نابود سازی کلی شماره اشم عوض کرد. :))


میبینمت تو کمپین نه به مردان زشت!
:))
ینی همیشه همینجوری بوده
دل‌آرام محمودی:
۹ آذر ۹۶، ۱۲:۲۴

نمی‌دونم چرا آدم از بعد از ازدواج و دانشگاه انقدر فرق می‌کنه! یه جور سرخوشی خاصی که قبلا بوده نیست می‌شه. نه اینکه اوضاع بد بشه ولی یه حس پختگی خاصی می‌ده! البته سوختگی هم اول پختگی بوده :دی


اینایی که من میبینم دیگه ته دیگ شدن
:))
حامد سپهر:
۹ آذر ۹۶، ۱۲:۴۴

البته هیچ تضمینی نیست اونایی که اول عاشق میشن بعد ازدواج میکنن خوشبختترن یا برعکس
ایشالا که دوستتون خوشبخت باشه


موافقم
امیدوارم
جنابــــــــ دچار:
۹ آذر ۹۶، ۱۳:۰۷

شما و حسودی!؟ نچ


:|
دیوانه ...:
۹ آذر ۹۶، ۱۳:۴۹

از این اتفاقا براتون بیفته ببینیم شما میخواید چیکار کنید :| 


اتفاقا!!
قطعا تو یه جلسه عاشق نمیشم
حداقل 2سال وقت میخوام 
:|
آقای سر به هوا(o_0):
۹ آذر ۹۶، ۱۴:۴۴

عمق نتیجه گیری بود!

منم معجزه میخواد!


ایشاالله به زودی
:))
Aramam .F:
۹ آذر ۹۶، ۱۵:۱۰

خوش بخت بشه الهیییییییییی:)


کلا پستات همه دارای نتیجه گیرین:)))


لا حرف  نمیگم عبثا!
:))
خرگوشک :):
۹ آذر ۹۶، ۱۵:۳۱

پست عالیی بود :))

‌منم با اول ازدواج و بعد عاشق شدن، موافقم :)))


منم
:)
هویجوری :):
۹ آذر ۹۶، ۱۶:۳۱

ایشالا خودت عروس شیییی،با یه دوماد جذاب:))))

عاشق نشو:/ 


حواسم هست
:))
اسمان ***:
۹ آذر ۹۶، ۱۶:۳۲

اووف....دوستان چه تخصصی کامنت گذاشتن  :))

نه با عشقش موافقم نه بابا ازدواجش ...بیخیالش ..دوروز می خوایم  زندگی کنیم چرا دهن خودم رو صاف کنم://

:)


:))))
همینو بگو
نیــ روانا:
۹ آذر ۹۶، ۱۸:۱۹

مبارکه

ایشالا نوبت خودت
رفتم اون یکی پستت رو خوندم
آخخخخخیییی چقدر گناه داشتی
خیلی قشنگ نوشته بودیش عاااالی


کدوم یکی؟
shab gard:
۹ آذر ۹۶، ۲۰:۵۸

کامنت چی ؟


کامنت بالاییتو
ویرا بانو:
۹ آذر ۹۶، ۲۳:۲۳

جان عروسی😍😍
من در هر صورت با ازدواج موافقم خخخخ
چه قبلش عاشق بشی چه بعدش:)))


:)))))
عالی بود
سکوت محض:
۱۰ آذر ۹۶، ۱۳:۱۳

و هزار راز نهفته دارد :)
لطفا حالت نظرات به صورت خصوصی رو فعال کنید :)


عشق در یک جلسه؟؟
فرشته ...:
۱۰ آذر ۹۶، ۱۴:۰۴

سلام

کرمانی بودی؟ حالت خوبه؟ شنیدم کرمان زلزله زده.ان شاا... که سالمی.
لطفا اعلام حضور کن.
ممنون


سلام فرشته جان
ممنون عزیزم
فعلا که زندم
علیـ ــر ضــا:
۱۰ آذر ۹۶، ۱۴:۵۴

خوشبخت شن 

سیر تکامل دیده شد در پست که توضیحات کاملی راجب ایشون بیان نمودین 
😑
امیدوارم خوشبخت شن 🙃 😊 
با آرزوی چنین فردهای و ایجاد تحول در شما 😑😑


و همچنین شوما
:)
عارفه ...:
۱۰ آذر ۹۶، ۲۱:۱۲

حالانمیشه اول عاشق بشیم بعدازدواج کنیم مهندس؟!


چرا عزیزم میشه
چرا نشه
:)
محمد روشنیان:
۱۱ آذر ۹۶، ۰۸:۴۸

این دوستانی که یهو متحول میشن رو اعصابن!


دقیقا
حرف دلمو زدی
انگار که همه ی دوستای من اینجورین
دیوانه ...:
۱۱ آذر ۹۶، ۰۹:۱۵

زهر هجری نکشیده اید پس نگید :| اتفاااقا تو همون یه جلسه :|


:|
عمرا
دیوانه ...:
۱۱ آذر ۹۶، ۱۰:۱۹

حالا میبینیم 

حتی اون ۸ میلیون تو حسابتون رو هم هزینش میکنین :|
هاهاهاخا


:))
همه هزینه هام میشه واسه اون

نیــ روانا:
۱۱ آذر ۹۶، ۱۰:۲۵

همون  پست قبلی درباره زهره که تو این پست لینکشو گذاشتی 


اهااان
ممنون عزیزممم
shab gard:
۱۱ آذر ۹۶، ۱۱:۳۷

تقریبا کمی تا اندکی باهاش موافقم ولی هرچیزی احترام توش باشه خوبه


من احترام دوس دارم


اوهوم دقیقا

___ سلوچ:
۱۲ دی ۹۶، ۰۸:۴۹

کمپین نه به مردان خوشگل :/

شمام جزوش شدی یا نه؟
جواب درست روی هدیه ت تاثیر داره ها با دقت جواب بده :دی


نه عاغا
من جز کمپین مرد عصن باید خوشگل باشه هستم
:دی
___ سلوچ:
۱۲ دی ۹۶، ۰۸:۵۵

ای بابا جوابت اشتباه بود :))


:|
عصن من عضو نه به همه ی کمپین ها هستم
|:
___ سلوچ:
۱۲ دی ۹۶، ۰۹:۰۶

:))


:)
عارفه ...:
۱۲ دی ۹۶، ۲۳:۲۴

میگم کمیپن مردبایدمررررررردباشه چی؟!

رابطه ی مبتنی براحترام روخوب اومدی!
میگم حالاتوعاشق شو،من تورم می بینم ومیام اینجاواسه همه تعریف میکنم بچه جان


مرررررررررررررررررررررد
:)
منو عاشقی؟؟؟
ولم کن عامو
عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۲۸

باشه

میبینیم


میبینیم
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">