سندرم زبان نمک نشناس

باقر میگه قمیشی اگه بمیره خیلی ناراحت میشه،میگه حتی بیشتر از مردن من ،مثل من زیاده ولی مثل قمیشی دیگه نیست،میگه یه ۱۰۰تومن همش بهت بدهی دارم ولی ۱۰۰۰بار تاحالا گفتی،میگه من خواهر خوبی نیستم که نمیذارم کفشای اسکیچرزمو بپوشه،میگه اگه من خواهر خوبی بودم تمام حجم اینترنتو با دانلود فیلم تموم نمیکردم

ولی خب من معتقدم خیلی هم خواهر خوبی هستم که ۱۰۰تومن بهش قرض دادم
یا براش ساعت خریدم
یا پارسال که تمام مدت کفشای منو پوشید هیچی بهش نگفتم
شلوار کرم قشنگمو پاره کرد به روی خودم نیوردم
یااینکه اون چندباری که براش فیلم خریدمو یادش رفته که عملا محبت خواهری منو زیر سوال میبره
از هندزفریم نگم که برداشت و به روی خودش نیورد
یه حسی بهم میگه از یه جایی به بعد میخواد منو دوراز جون خودم گاو فرض کنه،حالا شما یه درصد فکرکنین من به این گاو شدنه تن بدم این بار

این جنس هیچوقت قدر شناس نبودن

:/

از همین تریبون استفاده میکنم و تولد مرد بارونی رو به تمام‌عاشقان سینه چاک و یقه دریده و آشفتشون تبریک میگم
یه زمانی بود هی قمیشی گوش میدادم هی قمیشی گوش میدادم.دیگه اخرا خجالت زده شده بودم که شکست عشقی نخوردم
شب ۱۹قدر ازم میپرسیدین آرزوت چیه میگفتم خوندن مناجات امیرامومنین و نماز صبح تو حرم امام علی
الان بهم بگین آرزوت چیه؟میگم همخونی کردن با قمیشی تو کنسرتش
هوای بهاری که میگن منم

برادرم قدرشناسیت

خواهرم ثباتت

Frozen Fire:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۰:۳۴

یعنی من کشته‌مرده‌ی روابط خواهر برادری‌تونم :)))))))


ما خودمونم کشته مرده همیم
:|
فکرکن یه درصد!
ار کیده:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۰:۳۵

خواهرم ثباتت! :))
کلا بعد ماه رمضون، روحیه ها عوض میشه :))


هنوز 3روز مونده داداش
:))
من زودتر دس به کار شدم!
گرچه حرم امام علی قطعا همیشه جز ارزوهام خواهد بود
محمد بحری:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۰:۴۲

:)))))))))) امروز تولدش؟


نه دیروز
هادی ...:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۰:۴۸

باقر چطوره ؟
سلام برسون :))))


نمیدونم چرا یهو یاد دیوانه خدابیامرز افتادم
(یکی از بچه های بیان بود)
هادی ...:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۰:۵۳

عا قبول نی

همش نیرنگ
همش دروووغ
همش تبعیض

:|


نگو که خودتی!!
هادی ...:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۰:۵۵

کی خودتی ؟ :|


ینی نیستی!
تسنیم ‌‌:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۰:۵۶

خوبه تو یادت میمونه واسه داداشت چیکارا کردی، من حتی یادم خودم نمیاد که بخوام بهش یادآوری کنم شرمنده بشه :||


یادداشت کن فرزندم!
این اتفاق باید بیوفته تا بساط نمک نشناسیشون برچیده شه
میرزا مهدی:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۱:۰۲

مریمی یه چیز جدی بگم؟ بذار داداشت گاو فرضت کنه...
گاو باش براش. چون اگه گاو نباشی اونقت باید باهاش برخورد کنی. اعتراض کنی. میدونی داداشا بدون خواهر هایی که خودشونو بزنن به گاوی، میمیرن؟ گاو باش براش. بذار بدوشتت. اونوقت یه کم که بگذره اون داداش، بعد از طولانی مدت، برای اون آبجیه به اصطلاح گاو-تو- همه چی میشه. خر میشه گاو میشه اسیر میشه. نوکر میشه چاکر میشه و هزار تا چیزی که تو مغزت هم نمیکنجه میشه. داداشا درسته که تا ابد نیاز دارن آبجی ها براشون گاو باشن تا بدوشنشون، اما تو این بُرهخ از سن و زمان بیشتر نیاز دارن. گاو باش، گاو نمون.


اشکمو در آوردی میرزا!
اخرین پستی که گذاشتی، نوشته بودی
 و خواهرت تلاش میکند با لبخند آرامت کند...
میخواستم بنویسم دقیقا خواهرا همینن
حتی زمانی که هیچ کاری ازشون بر نمیاد بازم با لبخندشون با دلگرمی دادشون تمام تلاششونو میکنن که نکنه یه وقت داداششونو غم بگیره که خدایی نکرده کم بیارن
گاو شدن اما گاو نموندنو اویزه گوشم میکنم
هادی ...:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۱:۰۴

نمیشه گف نیس
:|
حالا شما به باقر سلام برسون


چطوری ؟!
حتما به عشقت سلام میرسونم
:|

هادی ...:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۱:۲۲

ممنونم لطف میکنی :)))


خوشحال شدم برگشتی
بهارنارنج :):
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۱:۲۳

فقط باقر نیستا تمام داداشا همینن:|


تِمام
طِلاااق
آذری قیز:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۷

من هیچ وقت این حس محبت خواهر برادری رو نداشتم نسبت بهش.
شاید این اختلاف سنی
شاید این رفتارهای بدش
نمیدونم
هرچی که هست هیچ وقت دلم به داشتن یه برادر بزرگتر قرص نبوده


این حس محبت خواهر برادری هرچقد بچه تر باشیم پررنگ تره
و به مرور کم کمتر میشه
شنیده شده با دوماد شدنشون کلا این رشته پاره میشه از هم
+
نمیتونم بگم اختلاف سنی نقش داره تو بی مهری ها

مرتضا دِ:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۲:۰۵

شوهر کردی دیگه جرات نداره از این کارا کنه :)


پررو تر از این حرفاست
:|
فرشته ...:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۲:۱۰

اصلا روابط و عشق خواهر برادری موج میزنه:))
ببین ما چه موجوداتی هستیم که با وجود تمام قدرناشناسی ها هم باز عاشقشونیم، خاری به پاشون بره دق میکنیم،خودمون صدتا حرف میزنیم ولی اگه یکی بگه بالای چشمشون ابروئه دنیا رو به اتیش می‌کشیم.کلا خواهرها موجودات عجیبین واقعا، و البته برادرها عزیزترین مذکرهای زمینن:)
+ من فقط دو،سه تا از آهنگهای قمیشی رو دوست دارم،مثلا "بارون و دوست دارم هنوز چون تو رو یادم میاره..." رو دوست دارم چون باهاش خاطره دارم:)


سلام فرشته
تو نمیدونی چرا من کامنت تورو اون روز جواب ندادم؟؟؟
:|
هاتف ..:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۲:۴۰

قمیشی رو دوست دارم


اره منم
خیلی عجیبه کامنت تو و نیروانا و فرشته رو جواب ندادم!
احسان ◇:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۳:۲۲

فکر کنم ما پسرا عادت داریم هندزفری های خواهر هامون رو برداریم و مال خودمون بشه :|


این تازه یکی از عادت های بدتونه
:|
ببین ما چی میکشیم
نیــ روانا:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۴:۳۶

میرزا حرفت همیشه صادق نیس
گاهی وقتا خواهرا هی خودشونو میزنن به گاو بودن و به روی خودشون نمیارن
و برادر نابرادری پیدا میشه که کم نمیاره و از رو نمیره و روز به روز توقعات و اخلاق گندش بیشتر تو ذوق میزنه
جوری که خواهر بعد ازدواج ترجیح میده نبیندش تا یاد اون همه وقاحتش نیفته
ولی حتی بعد 15 سال هم وقتی اسم برادر وسط میاد آه حسرت میکشه که هیچوقت برادر به معنای برادر نداشته :(


چرا من کامنتتو جواب ندادم اون تاریخ؟؟ و الان متوجه شدم؟؟
عجیبه!
بیشتر از ۴ ماه قبل!
Neo Ted:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۴:۳۸

همین اندازه لطف و محبت ر من نسبت به خواهرم دارم و اونم نمک نشناسه!


ولیکن اینطور نباشد که کامنتی بگذارید آدم باورش نشود
لیمو جیم :
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۴:۵۹

این جنس هیچوقت قدرشناس نبودن
تکرار میکنم :-D


تَکرار میکنم
:))
نیـ ـلی:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۵:۱۹

نگفتی! :)
باقراینا چطورن؟! :)


سلام داره خدمتت
:))
پشمآلِ پشمآلو:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۶:۴۰

ایشالا قمیشیم میطلبه:دی


ایشاالله قسمت همه
:))
حامد سپهر:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۶:۴۵

در مورد ما که برعکس بوده کل اتاق من با وسایلش در اختیار خواهری بود تا قبل ازدواجش
ولی اینم بگم زندگی واسه داداشا بدون دیونه بازیای خواهرها هیچم نمیارزه


کلا زندگی بدون ماها جهنمه
:))
علیــ ـرضا:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۶:۵۱

چقدر خوب !
منظورم چنین رابطه های خواهر و برادری 😆😆
کنسرت دادین یه بلیط اون صف اول بما هدیه بدین :)


یکی باید بیاد به خودم هدیه بده اخوی
:))
آلاء .:
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۹:۴۲

تفاوت آرزوهات تو حلقم:)
منم خیلی قمیشی گوش میکردم...
امید و معین هم همینطور
همزمان امید معین قمیشی


حبیب و ابی هم باهاشون همزمان گوش بدی دیگه حجت برت تمومه
:)
اقای رمانتیک:
۲۳ خرداد ۹۷، ۰۸:۰۸

باز همه رو باهم جمع بستین که:/ خدایی از جمع بستن ها بدم میاد
من با یکی از خواهرام نمونه برعکس شمام حالا بیام بگم جنس شما کلن قدرنشناسن


همچین چیزی امکان نداره
:))))
اقای رمانتیک:
۲۳ خرداد ۹۷، ۰۸:۴۶

نه امکان هم داره...وقتی خودتون محبت کنین فکر میکنین همه دخترا هم همینطورن که اصلا اینطور نیست درسته دوتا جنس مخالف هست ولی ذات ادم بستگی به جنسیت نداره
شده من به خواهرم خوبی کردم ولی اون در جواببهم چیزی گفته و منم فقط سکوت کردم و بعدا خودش فهمیده اشتباه کرده


موافقم
هیچ چیز مطلق نیست
علیــ ـرضا:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۶:۴۸

باشه بیا من هدیه میدم . بشرطی که قمشی نو ایران کنسرت بده !


تو فکرکن یه درصد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">