نکنین این کارا رو!

همینطور که هم میزدم،میخوندم به سوووی تو 

به شوق روی تو
به طرف کوی تو
سپیده دم آیم
مگر تو را جویم...
مامانم گفت همین کارارو میکنی تو زندگیت هیچی نشدی
باقر گفت البته هیچ عنی!
گفتم مامان منظور و معشوقِ من خودِ امام حسینه نه یه مذکر دراز
سر دیگ رو که برداشتیم
چیز خاصی نبود
درحال قولیدن بودن
هیشکی هیچ تفسیری ارائه نداد
ولی نظر باقر این بود که این قل قل کردن نشون میده تو اون دنیا گداخته ی داغِ در حال قولیدن میریزن تو حلق هممون
مامانمم تا همین الان گیر داده همش تقصیره توعه که سر دیگ امام حسین ترانه میخونی!
حالا کیه بیاد مامانمو راضی کنه من اون لحظه منظورم معشوق آسمانی بود
والا!
آرفه از نذری امسالمون پرسیدکه بلاخره یاحسین دیدیم روی شله زردا یانه؟
گفتم به شمام بگم.

بهارنارنج :):
۱۰ آبان ۹۷، ۲۱:۴۲

نوش جان
قبول باشه


این آهنگم خیلی دوس دارم..


قربانت

نسر ین :
۱۰ آبان ۹۷، ۲۱:۵۰

باقرتون قصد ازدواج نداره ؟؟ :)
رفتم پست قبلی رو هم خوندم و در حال غش غش خندیدم
گوله ی نمکین کلا :)


کیه که زنش بشه؟؟ :|
قربانت:)
farid ...:
۱۰ آبان ۹۷، ۲۱:۵۱

حتما که روش نباید یا حسین بیاد,از کجا معلوم اسم دیگه ای نبوده و شما بهش توجه نکردید(البته یه استثنای اون ضربدره.:)
+دم بذارید دیگه نباید قل بزنه ها:/


خب امسال هیچی نبود!
میدونی خودمونم نمیدونیم چرا مثل پارسال نبودن
نه اینکه قل قل باشه 
قل قل اروم
از ایناکه خیلی متینن
:|
تو دلی:
۱۰ آبان ۹۷، ۲۲:۱۳

تو چقدر با جنبه ای به من اینجوری بگن بهم بر میخوره:/قهر میکنم،میگم اصلا به من چه:/

پست پارسالت خیلی باحال بود:))))من هر وقت بیکار میشم،میرم پستای قبلیتو میخونم،اکثرشونم تکرارین


لحن داریم تا لحن البته!
واقعا؟؟چقد جذاب!خوشحال شدم واقعا
:)
ماچ ورکفتات
نسر ین :
۱۰ آبان ۹۷، ۲۲:۲۱

چرا ما خواهر ها همه متفق القولیم که کسی حاضر نمیشه زن برادرمون بشه؟
بعد وقتی رفت یک عدد زن همه چی تموم آورد توی خونه میشینیم حساب میکنیم که این دقیقا به چه انگیزه ای زن داداش ما شده :)


چون ما عمری باهاشون زندگی کردیم
جنسشونو میشناسیم
وجالب اینجاست خودمون میرین زن یکی از همین برادرا میشیم
:دی
Man Mobham:
۱۰ آبان ۹۷، ۲۲:۲۶

مامانا کلا عالین.
😂😂😂😂
منم اهنگای زیادی رو برای معشوق آسمانی میخونم


من هرچی آهنگ گوش میدم به نیت معشوق آسمانیمه
والا
:دی
صبورا کرمی:
۱۰ آبان ۹۷، ۲۲:۴۲

چه خونواده باحالی هستید شما :))))


باحالی از خودتونه
:)
نسر ین :
۱۰ آبان ۹۷، ۲۲:۵۰

اصلا میگن روز خواستگاری یه جمله می تونه در مثبت یا منفی بودن پاسخ شما تاثیر مستقیم داشته باشه!
اینکه به خواهر داماد بگی ان شالله یکی مثل برادر خودت نصیب توام بشه
اگه دعا بود در حقش بله بگو
اما اگر نفرین بود ... :)


:))))
مثلا یکی به من بگه میگم نههههه خدا نکنه،زبونتو گاز بگیرررر
:دی
البته بستگی داره
برای جواد و علی نمیگم ولی برای باقر میگم
آلاء ..:
۱۱ آبان ۹۷، ۰۰:۳۶

منم با اهنگ به سوی تو حال عرفانی پیدا میکنم


اینکه تو باور میکنی ولی مامانم باور نمیکنه نشون میده مامانم منو میشناسه
:)
اره آهنگ عجیبیه
واران ..:
۱۱ آبان ۹۷، ۰۹:۱۹

فقط جناب باقر :||||||
خدا صبرت بده !!


نذرتون قبول
ایشالا هر سال با تن سالم و حال خوب نذرتون رو بدین .



این آهنگ هم خیلی قشنگه:)


درسته یه کم‌ خره
ولی دوسش دارم :)
ایشاالله

غمی ‌‌:
۱۱ آبان ۹۷، ۱۰:۳۸

مسئولین بیان به این بلاگرایی که آب دهن آدم رو راه می‌ندازند، رسیدگی نمی‌کنند؟ :/
آخه الان موقع یادکردن از شعله زردبود؟ الهی که جبارسینگ بیاد بخوابت. :(


ععع دوس داری؟؟
من اصلا :|
شعله زرد چیه؟مگه شعله گازه؟؟؟
شله زرد برادر
:دی
غمی ‌‌:
۱۱ آبان ۹۷، ۱۱:۲۰

از منی که املام توی راهنمایی ۱۴ بود چه توقعی داری :))


من همیشه اصفهان مینوشتم اصفحان
:دی
معلمم هم نامردی نمیکرد هر سری میگفتش
جناب منزوی:
۱۱ آبان ۹۷، ۱۹:۱۶

فک کنم باید مرحوم داریوش رفیعی می خوند :)
ناامید نشید، سال بعد :)
نذرتون قبول :)


من از زندوکیلی رو جدیدا گوش میدم
ممنونم
:)
فا طمه:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۲:۴۵

تغییرات وبت :)


:)
چطوره؟!
فا طمه:
۱۲ آبان ۹۷، ۱۲:۵۴

لبخند زدم دیگه :دی ینی حس خوب داره :) هر چند به اون چشمه عادت کرده بودیم و یه جورایی مکمل چشم هلما بود چشمت انگار و بامزه بود وقتی کنار هم میدیدمشون. ولی حله :دی


خب خداروشکر
تو قبولم داشته باشی دیگه هیچی مهم نیست
:)

اله سار:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۰:۳۵

ادامیی با خلوص و نیت پاک مثل تو اینروزا کم پیدا میشن (:


کیه که قدرمو بدونه
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">